Beantwoorden
Member
Tommy-160
Bericht 231 van 233 (64 Weergaven)

Re: [EVENT] WTCC

Hahahahahahaha

Wat ik me afvraag? Hebben belgen ook veel van die moppen over nederlanders of wa ?

Ik heb er zin in vanavond !!

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Member
storm-1977
Bericht 232 van 233 (60 Weergaven)

hahahaha jaaaa tommy die hebben ze ook, probleem alleen is dat ze hetzelfde zijn als die van ons, maar dat geeft niet, dat snappe ze toch niet!!!!

Nee zonder gekheid, ik woon zo'n 10km van de grens, echt prima volk, meeste zelfs beter dan ons kwa vriendelijkheid, om de belgische schone dames niet te vergeten!!!!

En laten we reeel zijn, wij vinden met moppen de Belgen dom, de Belgen ons, dus dat is wel gelijk.

Zolang we maar kunnen lachen toch,

en vond deze wel zo grappig, ik denk met zoveel Belgische mede rijders, kon ik het niet laten om hem te deln hahaha

Delen

inguenio vroeg mij of ik een replay van zijn overwinningsrace wilde uploaden. Nou ben ik deze maand uitgeroepen tot "vriendelijkste online gamer" dus kan ik zo'n verzoek natuurlijk niet weigeren. Dus hier is de replay met de camera op inguenio gericht.

http://youtu.be/vfvZpRk2PqM

Delen
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites