op 18-10-2011 05:55 PM
poisonic schreef:jah erg jammer die nieuwe content.... ze hadden beter de winkel in GT5 aan kunnen passen....
Gvd t ergste vond ik nog nu plotseling de X2010 voor iedereen
en idd de car pack bijna deprimerend gewoon.... ik had liever gehad dat er een update op alle auto's kwam... zodat je niet een briek silouet ziet als je je auto van binnen ziet :/ en wat moet je nou met die pakjes en helmpjes heel leuk hoor maar als t imvu was kon ik t nog begrijpen.... jah spa en cart space zijn mooi maar ben benieuwd hoesnel de ballon van GT5 leeg loopt...
en nascar haat ik die crash van in het echt gister was schokkend.... vervang die nascar troep in bijv European race track challenge....
Stjonge jonge, Ik had liever dit , ik had liever dat, wees blij dat er een dlc is, en dat ongeliuk was Indy car,
Dom napraten kan iedereen,
Ik citeer :Als er een DLC track gehost word kun je gewoon joinen zonder het te hoeven kopen.
Hoeveel heb je al uit gegeven aan andere troep?
op 18-10-2011 06:03 PM
poisonic schreef:en nascar haat ik die crash van in het echt gister was schokkend.... vervang die nascar troep in bijv European race track challenge....
Dat was indycar ...
@srDIAZE moeten we hier uit afleiden dat je mee doet ![]()
@geefgang Komt meneertje chagerijn ... R2d2 bedoelt het als een grapje.. Ik weet niet of jij ooit met hem geraced hebt, maar hij is bij bijna alle events die gehost zijn eerste geworden. Dus mag hij dit best wel zeggen als een geintje. Als je hier komt om alleen maar te zeuren kan je beter weggaan. Dit topic gaat over het WTCC event en niet over de DLC.
@iedereen. AUB het DLC gepraat in de DLC topics, en niet in het eventen topic. Bij voorbaat dank ![]()
op 18-10-2011 06:08 PM
Sorry Am4deos, voor deze of topic praat, moest even mijn ei kwijt.
Ik heb wel de dlc gekocht, maar ik kan niet meedoen aan jouw goed georganiseerde evenementen.
Maar je hebt een aardig clubje vaste rijders,dus er zullen vast nog wel meer aanmeldingen komen
op 18-10-2011 06:14 PM
Tommy-160 schreef:
poisonic schreef:en nascar haat ik die crash van in het echt gister was schokkend.... vervang die nascar troep in bijv European race track challenge....
Dat was indycar ...
@srDIAZE moeten we hier uit afleiden dat je mee doet
@geefgang Komt meneertje chagerijn ... R2d2 bedoelt het als een grapje.. Ik weet niet of jij ooit met hem geraced hebt, maar hij is bij bijna alle events die gehost zijn eerste geworden. Dus mag hij dit best wel zeggen als een geintje. Als je hier komt om alleen maar te zeuren kan je beter weggaan. Dit topic gaat over het WTCC event en niet over de DLC.
@iedereen. AUB het DLC gepraat in de DLC topics, en niet in het eventen topic. Bij voorbaat dank
Ik volg het forum goed, en weet ook dat R2D2 veel wedstrijden wint,maar vond deze opmerking niet op zijn plaats
op 19-10-2011 08:12 AM
op 19-10-2011 11:03 PM
op 19-10-2011 11:14 PM
op 20-10-2011 10:44 AM
Dinsdagavond ![]()
op 20-10-2011 03:43 PM
op 21-10-2011 07:13 AM
Ik wil ook graag aan deze serie meedoen, en vind dinsdag prima,maar zal ook hier een aantal races moeten missen![]()
Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.
Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]