Beantwoorden
Member
geefgang
Bericht 11 van 233 (164 Weergaven)

Re: [EVENT] WTCC

poisonic schreef:

jah erg jammer die nieuwe content.... ze hadden beter de winkel in GT5 aan kunnen passen....

Gvd t ergste vond ik nog nu plotseling de X2010 voor iedereen :smileysad: en idd de car pack bijna deprimerend gewoon.... ik had liever gehad dat er een update op alle auto's kwam... zodat je niet een briek silouet ziet als je je auto van binnen ziet :/ en wat moet je nou met die pakjes en helmpjes heel leuk hoor maar als t imvu was kon ik t nog begrijpen.... jah spa en cart space zijn mooi maar ben benieuwd hoesnel de ballon van GT5 leeg loopt...

en nascar haat ik die crash van in het echt gister was schokkend.... vervang die nascar troep in bijv European race track challenge....

Stjonge jonge, Ik had liever dit , ik had liever dat, wees blij dat er een dlc is, en dat ongeliuk was Indy car,

Dom napraten kan iedereen,

Ik citeer :Als er een DLC track gehost word kun je gewoon joinen zonder het te hoeven kopen.

Hoeveel heb je al uit gegeven aan andere troep?

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Member
Tommy-160
Bericht 12 van 233 (161 Weergaven)

poisonic schreef:

en nascar haat ik die crash van in het echt gister was schokkend.... vervang die nascar troep in bijv European race track challenge....

Dat was indycar ...

@srDIAZE  moeten we hier uit afleiden dat je mee doet :smileyvery-happy:

@geefgang  Komt meneertje chagerijn ... R2d2 bedoelt het als een grapje.. Ik weet niet of jij ooit met hem geraced hebt, maar hij is bij bijna alle events die gehost zijn eerste geworden. Dus mag hij dit best wel zeggen als een geintje. Als je hier komt om alleen maar te zeuren kan je beter weggaan. Dit topic gaat over het WTCC event en niet over de DLC.

@iedereen.   AUB het DLC gepraat in de DLC topics, en niet in het eventen topic. Bij voorbaat dank :smileyvery-happy:

Delen
Member
geefgang
Bericht 13 van 233 (159 Weergaven)

Sorry Am4deos, voor deze of topic praat, moest even mijn ei kwijt.

Ik heb wel de dlc gekocht, maar ik kan niet meedoen aan jouw goed georganiseerde evenementen.

Maar je hebt een aardig clubje vaste rijders,dus er zullen vast nog wel meer aanmeldingen komen

Delen
Member
geefgang
Bericht 14 van 233 (157 Weergaven)

Tommy-160 schreef:

poisonic schreef:

Dat was indycar ...

@srDIAZE  moeten we hier uit afleiden dat je mee doet :smileyvery-happy:

@geefgang  Komt meneertje chagerijn ... R2d2 bedoelt het als een grapje.. Ik weet niet of jij ooit met hem geraced hebt, maar hij is bij bijna alle events die gehost zijn eerste geworden. Dus mag hij dit best wel zeggen als een geintje. Als je hier komt om alleen maar te zeuren kan je beter weggaan. Dit topic gaat over het WTCC event en niet over de DLC.

@iedereen.   AUB het DLC gepraat in de DLC topics, en niet in het eventen topic. Bij voorbaat dank :smileyvery-happy:

Ik volg het forum goed, en weet ook dat R2D2 veel wedstrijden wint,maar vond deze opmerking niet op zijn plaats

Delen
Member
MacTuffer
Bericht 15 van 233 (139 Weergaven)

Zet me maar bij in de lijst. :smileywink:
Delen
Member
r2d2-007
Bericht 16 van 233 (124 Weergaven)

rustig geefgang, ik zeg er nog express by (even myn dikke nek opzette) maja.

kzou beter een pilletje pakken als ik van jou was xDD

srry voor dit graptjen nu wordt je waarschynlyk nog woester ma ik kon et nie late lol

Delen

OK dames, nu weer ff serieus ontopic aub.

Jullie mogen weer een voorkeursavond noemen voor dit event. Niet de woensdagavond, want die is al gereserveerd voor de USA Stock-car serie.

Delen
Member
Tommy-160
Bericht 18 van 233 (109 Weergaven)

Dinsdagavond :smileyvery-happy:

Delen
Member
srDIAZE
Bericht 19 van 233 (98 Weergaven)

dinsdag is voor mij ook goed

Delen
Member
stonelejo
Bericht 20 van 233 (87 Weergaven)

Ik wil ook graag aan deze serie meedoen, en vind dinsdag prima,maar zal ook hier een aantal races moeten missen:xCry:

Delen
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites