Gran Turismo

Beantwoorden

Member

Member
didixtr
Bericht 1 van 6 (266 Weergaven)
Geaccepteerde oplossing

Event : Le mans --->10 ronden.

Hey

ik kan een kleine tip gebruiken om dat event te winnen, beste plaats is 5e. Met Peugeot FAP ... , Bentley speed 8 ,  enz...  1 pitstop en uitrijden om intermediats . 

Wie kan mij een gouden tip geven  ;-)

Online ID :  didixtr  

thx

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
SchumiFAST
Bericht 2 van 6 (263 Weergaven)

Re: Event : Le mans --->10 ronden.

Je Le Mans prototype volledig tunen (turbo bij hoog toerental) en dan pk's verlagen tot je 700 prestatiepunten hebt. Je overbrenging serieus verhogen naar 420+ km/u zodat als je zelfs in de slipstream zit nog kunt versnellen!
Ronde 2 pitten voor intermediates
Ronde 7 opnieuw pitten voor intermediates

Member

Member
didixtr
Bericht 3 van 6 (250 Weergaven)

Ok, ga ik eens proberen hoor.   thx

Ik win hem met een Audi R8 lm race car 2001
beetje downtunen

pit stop in ronde 3 voor interm. en rijderswissel

pit stop in ronde 8/9 voor alweer interm. en rijderswissel

Als je een rijder hebt met een hoog b-spec level kun je ook kiezen om

de laatste pitstop niet te doen en gewoon 30 seconden winst te pakken op de rest...

succes!!

Member

Member
klasisk
Bericht 5 van 6 (206 Weergaven)

Ik heb hem al gewonnen met Audi R8 '01 & alle Courage modellen. 1e pit in ronde 2/3(intermediates), meeste auto's gaan pas 3e ronde binnen, geeft jou de tijd om door te vlammen op jouw tempo en in ronde 3 voor hen te zijn als ze de pits uitkomen. 2e pit in ronde 8/9( zelfde banden) je kan ook vroeger binnengaan maar in ronde 10 heb ik moeilijkheden ondervonden. Het circuit droogt nu rap en je banden verslijten veel sneller. Versnellingen staan bij mij op 390, je kan ze inderdaad hoger zetten maar als je dan geen auto voor je hebt trekt je auto minder snel op, waardoor de andere inlopen op je. Ik heb hem ondertussen al 6 keer gereden en laatste 4 keer gewonnen, aan't sparen voor die Ferrari van 20 miljoen :smileyhappy: Nog een tip: als je kan hou dan je wijzer net niet voor het einde van de rode zone, zeker als je eerste rijdt. Net x strakker door de bochten zonder al te veel doorslippen van de achterwielen!
SchumiFAST
Bericht 6 van 6 (200 Weergaven)

Als je je wagen tuned en daarna de motorbegrenzer gebruikt heb je in bijna alle toeren je maximale pk's waardoor het niet echt veel uitmaakt of je overbrenging hoger staat en je dus nog steeds goed gaat optrekken, toch?
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites

Recent nieuws