Beantwoorden

Ferrari f10 10 gekocht maar NIET mee kunnen racen.

Ik vraag me in G,naam af waarom die ferrari f10 10 10 mill. moet kosten terwijl je er geen &%^$%#$%%@$#  meter mee kunt rijden.

Wat een slechte zaak van gran turismo om mensen uren te laten rijden om dat zure geld bij elkaar te moeten verdienen en dan een prachtauto kunnen komen maar niet op een enkel cirquit terecht kunnen.

Nou dan denk je dan verkoop ik hem weer voor een ander maar HELAAS  ook dat kan niet. Zit je met een peperdure zuurverdiende auto in je maag. HIER zouden ze iets aan moeten doen want ik snap best dat mensen op deze manier GT 5 aan de kant smijten uit pure frustratie.

Kan iemand me verder helpen zodat ik alsnog met dat rode vlammetje rijden kan????  WELLUPPPP

IK wil zo dolgraag met de ferrai op pad,,,  help me aub. ( en kan het bijvoorbeeld wel met die andere f10 uit 07. (  trouwens  ik heb ook de RED BULL PROTOTYPE X10,, hmmm  die rijdt.  )  daarom snap ik de restricties bij de ferrari niet.!!

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Member
Spa-F_FR3AK
Bericht 2 van 10 (179 Weergaven)

Re: Ferrari f10 10 gekocht maar NIET mee kunnen racen.

ten eerste, die "f10 uit '07" heet gewoon de F2007 :smileywink:

en nee, daar ken je ook niets mee

als oplossing: ga naar een circuit bij oefenen en doe dan merkenrace, heb je allemaal f10's of f2007's bij elkaar :smileyhappy: kan je dan ook mee racen :smileyhappy:

Delen
Member
Tommy-160
Bericht 3 van 10 (175 Weergaven)

online ?

Delen
Member
Spa-F_FR3AK
Bericht 4 van 10 (173 Weergaven)

ook nog een optie :smileytongue:

splitscreen?
Delen
Member
storm-1977
Bericht 5 van 10 (171 Weergaven)

precies wat tommy zegt, ga online racen, daar kan je bij opties auto restrictie ferrari zetten, dan kan je er mee racen wat je wilt! A en B spec kan je er niet mee rijden

Delen
Member
goeiste
Bericht 6 van 10 (95 Weergaven)

Ik vind het uberhaupt van de ratten besnuffeld dat je eigen eigendommen waar voor je betaald hebt of geracet hebt niet kan weggeven of kan verkopen en dan alleen uit je garage kan verwijderen.

Perslot lijkt het mij dat als je iets aanschaft dat het dan jouw eigendom is en er mee moet kunnen doen wat je wilt, en niet dat een ander dat voor jouw bepaald

Delen
Member
zakspeed2
Bericht 7 van 10 (80 Weergaven)

je kunt de auto alleen maar verwijderen om valsspelen te vermijden met auto's ruilen enzo en dan te verkopen

Delen

ik had deze aangekocht met de bedoeling daar een 24u wedstrijd mee te rijden. mijn frustratie was dan ook groot toen ik las dat je daar enkel in een merkenrace mee kan rijden. geef je zowaar 10m uit aan een auto waar je bijna niets mee kan doen...

het meest frustrerend aan gt5 is het feit dat je voor vele wagens gene cent krijgt als je ze verkoopt...

Delen
Member
Spa-F_FR3AK
Bericht 9 van 10 (68 Weergaven)

of heel weinig.. geef je bijna een miljoen uit aan je ZR1 RM, krijg je er maar 80k voor als je wilt verkopen... dit mag ook veel meer in verhouding staan vind ik!
Delen

het prijzengeld mag ook wat hoger, er zijn wagens van ettelijke miljoenen maar tegen dat ge het nodige geld bij elkaar hebt gereden...

nog een geluk dat er seizoensevenementen zijn...

als ge aan 200% zit lopen ze nog vlot binnen... :Smile:

Delen
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites