Beantwoorden
Member
lekkerdinghy
Bericht 1 van 19 (1.194 Weergaven)

Fout in GT Academy 2010!!

Hee

Net weer is GT academy  gespeeld en zat een beetje te kijken naar het interieur van de auto en tot m'n grote schrik zie ik een hele grote fout !!!!!

Kijk zelf maar: De kilometer teller loopt maar tot de 180 km/h.

Ze hebben geen rekening gehouden met de Europeanen. wat ik dus zelf slecht vind 

is dat wij Nederlanders en de rest van de EU (behalve de GB dan) rechts het stuur hebben ipv links. ikzelf vind dit ontzettend irritant. Net zoals in Proloque vermeed ik alle rechts gestuurde auto's. Ik hoop dan nu ook echt dat PD met speciale versies komt voor GB en Europa. Want dit is toch niet chill ??

Wat vinden jullie van die rechts gestuurde auto's ?? 

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Banaan_us
Bericht 2 van 19 (1.190 Weergaven)

Re: Fout in GT Academy 2010!!

Nee, daar ben je fout denk ik . Ze maken de auto's zo, zoals in het land waar ze vandaag komen. (ben niet zkr).
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Delen
Member
lekkerdinghy
Bericht 3 van 19 (1.188 Weergaven)

nee dat klopt niet wat je zegt. 

Ze maken de auto's rechtsgestuurd omdat het in Japan geprogrammeert wordt, Nissan is Aziatisch en rechtsgetuurt... maar waarom maken ze dan geen europa versie. is bijna hetzelfde...

Delen

op begin ergerde ik mij daar ook aan. ik heb ooit racegame gespeeld waarbij je kon kiezen links of rechts. maar tegenwoordig maakt het mij niet uit.

ik vraag me eerder af wat ze gaan doen met de convertibles. zoals bevoorbeeld in gt5p de Ferrari California, Art Morison Corvette rijden met open dag, terwijl de BMW Z4 en de Elise met dak is. ik vind convertibles beter af zonder dak. maar wat als ze regen in GT5 doen?

er zijn heel wat convertibles in GT PSP en je kan namelijk je wagens overzetten. ik ben benieuwd.

Delen

Als compromis stel ik voor om het stuur in het midden te plaatsen. Iedereen tevreden. XD
Delen

[ Bewerkt ]

lol, sommige wagens zullen wel een stuur in het midden hebben. zoals openwiel wagens (PD car, F1, indy), sommige "Le Mans" wagens,  Mclaren F1, prototypes

Delen
Member
Ferrari-Schumi
Bericht 7 van 19 (1.146 Weergaven)

Met stuur in het midden vind ik nog wel het relaxed.

Delen
pAvax
Bericht 8 van 19 (1.116 Weergaven)

Het is een Japanse auto, zo uit de Japanse fabriek gerolt. Dus zit het stuur rechts en gaat de teller tot 180 mph.

Echter, was het een Ferrari geweest, had het stuur links gezeten en..blabla...
Delen
Member
wim1990
Bericht 9 van 19 (1.115 Weergaven)

Daarom ben ik ook gestopt met F1CE te spelen ik begon we er ook steeds harder aan te ergeren dat het stuur in het minden stond :Rolleyes:

En BTW Nissan is Japans en Japan ligt idd in Azië :smileywink:

Delen
pAvax
Bericht 10 van 19 (1.117 Weergaven)

En wat heeft Azië ermee te maken? :smileyhappy: -Volgens mij rijden ze in China rechts namelijk...
Delen
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites