op 02-01-2010 01:14 PM
Hee
Net weer is GT academy gespeeld en zat een beetje te kijken naar het interieur van de auto en tot m'n grote schrik zie ik een hele grote fout !!!!!
Kijk zelf maar: De kilometer teller loopt maar tot de 180 km/h.
Ze hebben geen rekening gehouden met de Europeanen. wat ik dus zelf slecht vind
is dat wij Nederlanders en de rest van de EU (behalve de GB dan) rechts het stuur hebben ipv links. ikzelf vind dit ontzettend irritant. Net zoals in Proloque vermeed ik alle rechts gestuurde auto's. Ik hoop dan nu ook echt dat PD met speciale versies komt voor GB en Europa. Want dit is toch niet chill ??
Wat vinden jullie van die rechts gestuurde auto's ??
op 02-01-2010 01:38 PM
op 02-01-2010 01:50 PM
nee dat klopt niet wat je zegt.
Ze maken de auto's rechtsgestuurd omdat het in Japan geprogrammeert wordt, Nissan is Aziatisch en rechtsgetuurt... maar waarom maken ze dan geen europa versie. is bijna hetzelfde...
op 02-01-2010 03:14 PM
op begin ergerde ik mij daar ook aan. ik heb ooit racegame gespeeld waarbij je kon kiezen links of rechts. maar tegenwoordig maakt het mij niet uit.
ik vraag me eerder af wat ze gaan doen met de convertibles. zoals bevoorbeeld in gt5p de Ferrari California, Art Morison Corvette rijden met open dag, terwijl de BMW Z4 en de Elise met dak is. ik vind convertibles beter af zonder dak. maar wat als ze regen in GT5 doen?
er zijn heel wat convertibles in GT PSP en je kan namelijk je wagens overzetten. ik ben benieuwd.
op 03-01-2010 10:03 AM
op 03-01-2010 11:52 AM - laatst bewerkt op 03-01-2010 11:53 AM
lol, sommige wagens zullen wel een stuur in het midden hebben. zoals openwiel wagens (PD car, F1, indy), sommige "Le Mans" wagens, Mclaren F1, prototypes
op 03-01-2010 08:51 PM
Met stuur in het midden vind ik nog wel het relaxed.
op 04-01-2010 04:35 PM

op 04-01-2010 05:02 PM
Daarom ben ik ook gestopt met F1CE te spelen ik begon we er ook steeds harder aan te ergeren dat het stuur in het minden stond ![]()
En BTW Nissan is Japans en Japan ligt idd in Azië ![]()

op 04-01-2010 05:07 PM

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.
Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]