Beantwoorden
Member
lekkerdinghy
Bericht 11 van 19 (982 Weergaven)

Re: Fout in GT Academy 2010!!

Nee ik dacht rechts.. maar dat weet ik niet zeker, in de rest van de landen rijden ze bijna allemaal rechtsgestuurt

Ik zou graag willen zien dat PD meer moeite voor de Europeanen en de Amerikanen doet. (hun grootste afzetmarkt) stuur links en we zijn helemaal happy. is dat zo moeiljk ? nee, alleen stuur verwisselen en geloof me dat is echt heel makkelijk te doen. maar dat vind ik als GT speler
Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
pAvax
Bericht 12 van 19 (980 Weergaven)

Maar dan is het niet meer de originele auto en dan heb je weer mensen die daar over vallen? De auto's zijn nagemaakt zoals ze origineel uit de fabriek rollen... en bij deze auto is... is dat met het 'stuur' aan de verkeerde kant ben ik bang voor. Maar ja, gelukkig mogen de Japanners en Britten/Aussies met een stuur links rijden bij de meeste auto's.
Delen
Member
DTiGerr
Bericht 13 van 19 (971 Weergaven)

D'r wordt wel degelijk rekening gehouden met EU en US, in GTPSP zitten sommige auto's er zelfs 3x in.

Een Japanse versie, een Europese versie en een US versie, mooi voorbeeld is de Hyundai Coupe die er eveneens in zit als Tiburon en Tuscani.

Ben ook van mening dat ze de auto's in de game zo moeten laten zoals ze daadwerkelijk gemaakt worden, bij Japanners en Britse auto's dus met het stuur aan de 'verkeerde' kant.

Heb ik d'r ook weer een paar extra te verzamelen :smileyhappy:

Delen

lekkerdinghy schreef:

.....

Ze hebben geen rekening gehouden met de Europeanen. wat ik dus zelf slecht vind 

is dat wij Nederlanders en de rest van de EU (behalve de GB dan) rechts het stuur hebben ipv links. ikzelf vind dit ontzettend irritant. Net zoals in Proloque vermeed ik alle rechts gestuurde auto's. Ik hoop dan nu ook echt dat PD met speciale versies komt voor GB en Europa. Want dit is toch niet chill ??

Wat vinden jullie van die rechts gestuurde auto's ?? 

Wat vind je er irritant aan dan?

Ik kan me voorstellen dat je het in een echte auto irritant vind omdat je dan met je linkerhand moet schakelen wat voor de meeste mensen onhandig aanvoelt. De meeste mensen op de wereld zijn namelijk rechtshandig en dus is het voor de meeste mensen handiger als het stuur links zit.

Maar daar heb je in een racing game geen last van. Je schakelt met je controller, rechterpook als je een stuurtje hebt of automatisch. Dus wat is precies je probleem als je in een game moet rijden met een rechtsgestuurde auto?

Delen
pAvax
Bericht 15 van 19 (961 Weergaven)

Klein beetje offtopic: Het schakelen is 10 minuten wennen en daarna weet je ook niet beter meer :smileywink: (-uit eigen ervaring...)
Delen

pAvax schreef:
Klein beetje offtopic: Het schakelen is 10 minuten wennen en daarna weet je ook niet beter meer :smileywink: (-uit eigen ervaring...)

Ja, dat weet jij. :smileywink:

Maar iemand die niet weet dat je er na 10 minuten aan gewend bent, kan een vooroordeel hierover hebben en denken dat het irritant en onwennig is.  

Delen
Member
wim1990
Bericht 17 van 19 (951 Weergaven)

pAvax schreef:
En wat heeft Azië ermee te maken? :smileyhappy: -Volgens mij rijden ze in China rechts namelijk...

:Buhhhhh: <---- bestaat spijtig genoeg niet :smileytongue:

Er stond in de derde post geloof ik dat Nissan een Aziatisch merk is :smileywink:

Delen

pAvax, in China rijden ze zowel rechts als links!

(bron: de Canvascrack)
Delen

SchumiFAST schreef:
pAvax, in China rijden ze zowel rechts als links!

Hier in Nederland ook hoor. Het tegemoetkomende verkeer rijdt links. :BigGrin:

Delen
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites