op 04-01-2010 06:00 PM
op 04-01-2010 06:04 PM

op 05-01-2010 09:42 AM
D'r wordt wel degelijk rekening gehouden met EU en US, in GTPSP zitten sommige auto's er zelfs 3x in.
Een Japanse versie, een Europese versie en een US versie, mooi voorbeeld is de Hyundai Coupe die er eveneens in zit als Tiburon en Tuscani.
Ben ook van mening dat ze de auto's in de game zo moeten laten zoals ze daadwerkelijk gemaakt worden, bij Japanners en Britse auto's dus met het stuur aan de 'verkeerde' kant.
Heb ik d'r ook weer een paar extra te verzamelen ![]()
op 05-01-2010 11:18 AM
lekkerdinghy schreef:.....
Ze hebben geen rekening gehouden met de Europeanen. wat ik dus zelf slecht vind
is dat wij Nederlanders en de rest van de EU (behalve de GB dan) rechts het stuur hebben ipv links. ikzelf vind dit ontzettend irritant. Net zoals in Proloque vermeed ik alle rechts gestuurde auto's. Ik hoop dan nu ook echt dat PD met speciale versies komt voor GB en Europa. Want dit is toch niet chill ??
Wat vinden jullie van die rechts gestuurde auto's ??
Wat vind je er irritant aan dan?
Ik kan me voorstellen dat je het in een echte auto irritant vind omdat je dan met je linkerhand moet schakelen wat voor de meeste mensen onhandig aanvoelt. De meeste mensen op de wereld zijn namelijk rechtshandig en dus is het voor de meeste mensen handiger als het stuur links zit.
Maar daar heb je in een racing game geen last van. Je schakelt met je controller, rechterpook als je een stuurtje hebt of automatisch. Dus wat is precies je probleem als je in een game moet rijden met een rechtsgestuurde auto?
op 05-01-2010 02:34 PM

op 05-01-2010 05:08 PM
op 05-01-2010 06:50 PM
pAvax schreef:
En wat heeft Azië ermee te maken?-Volgens mij rijden ze in China rechts namelijk...
:Buhhhhh: <---- bestaat spijtig genoeg niet ![]()
Er stond in de derde post geloof ik dat Nissan een Aziatisch merk is ![]()

op 09-01-2010 06:09 PM
op 09-01-2010 10:21 PM
Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.
Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]