Gran Turismo

Beantwoorden

Member

Member
Snarf2203
Bericht 1 van 5 (79 Weergaven)

- Freezes na 2.05 update

Hey,

Na gister verplicht de 2.05 update te hebben moeten installeren, had het liever niet gedaan, werkt GT5 echt waardeloos. Hij loopt steeds vast met opstarten, of tijden het van ene menu naar andere switchen.

Ook aan het begin van een race heb ik al op beginnen gedrukt, maar ding gaat dan op zijn dooie gemak sloom de deelnemers lijst laden.

Zijn er meer mensen die hier last van ondervinden?

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Re: - Freezes na 2.05 update

Ik heb geen idee wat het kan zijn.

Maar dat van de deelnemers laden klopt. Dat heeft iedereen. En dat was ook al voor de update 

Member

Member
Snarf2203
Bericht 3 van 5 (61 Weergaven)

Ah ok, ja ik heb het spel pas paar dagen. En meende dat dat deel voor de update wel normaal snel lade.

Maar kwam er ook achter dat het hele spel sowieso lang laad tussen menu's als je een race een aantal keer achter elkaar hebt gedaan. Of als je je auto in 1x helemaal upgrade.

Maar het gebeurd ook vaak dat ik in het begin niet op de icoontjes kan klikken en de boel dus opnieuw moet starten. Begrip dus dat dit allemaal bugs zijn :smileyhappy:

Level 4

Level 4
Spa-F_FR3AK
Bericht 4 van 5 (48 Weergaven)

dat eerste (lange laadtijden) is geen bug, maar komt omdat dit spel zo ontieglijk groot is :smileywink:

laatste is wel een foutje ja, maar je bent pas de eerste waar ik t van hoor :smileytongue:

Member

Member
Snarf2203
Bericht 5 van 5 (32 Weergaven)

Nou, ik ben niet de enige met dit probleem. Het komt namelijk voor als je op PSN inlogt.

Doe je dit niet dat laad het spel super snel zoals het hoort.

Kan alleen nog geen andere oplossing voor deze bug vinden helaas, en zou toch graag seizoen races willen doen.

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites

Recent nieuws