Beantwoorden

Re: GT Academy 2010

@ BobdeBauer:

Tuurlijk joh.... dat is het! Wij kunnen niet rijden. Dat we daar zelf niet aan gedacht hebben. Wat stom van ons. Helemaal vergeten dat de GT5 demo alleen voor de echte professionals met een stuurtje is.

Bedankt dat je ons nog even komt melden dat het allemaal aan ons ligt en totaal niet aan de auto.

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Member
BobdeBauer
Bericht 22 van 51 (762 Weergaven)

Simpel zat.... de auto's zijn voor iedereen het zelfde:smileytongue:

Dus als jij je aangesproken voelt dat je niet kan rijden omdat je niet met het spel overweg kan dan is dat jou opvatting:Stupid: Als je de top 20 niet kan halen heb je het volgens de makers niet in je om te racen.

En als je dacht dat Nissan en Polyphony zo'n qualificatie hebben opgezet puur om jou te pesten heb je het goed mis... Hun bedoeling is heel duidelijk: de beste rijder gaat GT4 rijden.

En niet lui op de bank hangen om games af te z*ken

En ik was al niet de enige die je hier op wees, dus als je in het vervolg een mening hebt, vermeld dat dan ook duidelijk, ipv zeggen dat een game slecht is. Dan kunnen daar in de toekomst ook geen misverstanden over ontstaan:Thumbs:

Een game is niet per definitie slecht omdat het jou niet lukt.

En wat betreft een stuurtje. Beter lezen. Niet iedereen is sneller omdat hij/zij een stuur heeft. Ook controller rijders kunnen snel zijn. Ik heb alleen gezegt dat de de meeste fanatiekelingen een stuur hebben. Omdat de beleving hier 10x beter mee is dan een controller.

Delen

@ BobdeBauer:

Over leren lezen gesproken. Dat is toch echt iets wat jij eens zou moeten doen. Voordat je iemand zomaar vals zit te beschuldigen vanachter je anonieme toetsenbordje zou je eens de moeite moeten nemen om eens goed te lezen wat die persoon eigenlijk geschreven heeft.

En nogmaals bedankt dat je ons er nog eens op wijst dat wij niet kunnen rijden. Persoonlijk heb ik alles gewonnen wat er maar te winnen valt in allerlei soorten racing games. Maar als jij zegt dat ik niet kan rijden, dan moeten we dat maar aannenen als waarheid?? Heb nergens gelezen dat dit jouw mening was over mij. Nee, jij weet het allemaal het beste.

En blijkbaar weet je ook precies wat de bedoeling is van PD en Nissan met deze GT-Academy. Je opmerking "Als je de top 20 niet kan halen heb je het volgens de makers niet in je om te racen" slaat natuurlijk nergens op. Want ik ken genoeg professionele coureurs die allang hun sporen verdiend hebben in de racerij, en die er ook niet in slagen om de top 20 te halen. Dus volgens jou hebben die het niet in zich om te racen? Je maakt jezelf wel heel belachelijk met deze opmerking.

Ik heb niet de bedoeling om je af te zeiken hoor, maar als je aankomt met loze opmerkingen en beweringen die volgens jou de absolute waarheid vertegenwoordigen over iemands rijcapaciteiten, geef ik daar graag een reactie op. Zie bovenstaande.

Delen
pAvax
Bericht 24 van 51 (756 Weergaven)

Ik kan rijden, maar mijn tijd is nog maar 1.53.661. Maar ik kan rijden. Ben ik snel genoeg om kans te maken op de Academy? Bij lange na niet... maar het neemt niet weg dat ik kan rijden :smileyhappy: Er zijn genoeg mensen achter me... en helaas ook voor mij.

(Die tijd trouwens op een ander, gezamelijk account gereden... moet nog 0.2seconden sneller vandaag! Moet mijn eer terug pakken... snelste van de werkvloer!)
Delen
Member
DTiGerr
Bericht 25 van 51 (754 Weergaven)

pAvax schreef:

(Die tijd trouwens op een ander, gezamelijk account gereden... moet nog 0.2seconden sneller vandaag! Moet mijn eer terug pakken... snelste van de werkvloer!)

Met hoeveel collega's strijd je eigenlijk om de titel ?

Delen
pAvax
Bericht 26 van 51 (752 Weergaven)

EHm... ff tellen :smileyvery-happy:

9, maar er is een aanzienlijk gat tussen mij (nu nog nummer 2) en nummer 3
Delen
Member
BobdeBauer
Bericht 27 van 51 (746 Weergaven)

Am4deos schreef:

@ BobdeBauer:

Over leren lezen gesproken. Dat is toch echt iets wat jij eens zou moeten doen. Voordat je iemand zomaar vals zit te beschuldigen vanachter je anonieme toetsenbordje zou je eens de moeite moeten nemen om eens goed te lezen wat die persoon eigenlijk geschreven heeft.

En nogmaals bedankt dat je ons er nog eens op wijst dat wij niet kunnen rijden. Persoonlijk heb ik alles gewonnen wat er maar te winnen valt in allerlei soorten racing games. Maar als jij zegt dat ik niet kan rijden, dan moeten we dat maar aannenen als waarheid?? Heb nergens gelezen dat dit jouw mening was over mij. Nee, jij weet het allemaal het beste.

En blijkbaar weet je ook precies wat de bedoeling is van PD en Nissan met deze GT-Academy. Je opmerking "Als je de top 20 niet kan halen heb je het volgens de makers niet in je om te racen" slaat natuurlijk nergens op. Want ik ken genoeg professionele coureurs die allang hun sporen verdiend hebben in de racerij, en die er ook niet in slagen om de top 20 te halen. Dus volgens jou hebben die het niet in zich om te racen? Je maakt jezelf wel heel belachelijk met deze opmerking.

Ik heb niet de bedoeling om je af te zeiken hoor, maar als je aankomt met loze opmerkingen en beweringen die volgens jou de absolute waarheid vertegenwoordigen over iemands rijcapaciteiten, geef ik daar graag een reactie op. Zie bovenstaande.

Kunnen rijden en racen is dag en nacht verschil.

En als je "professionele vrienden" er ook niet mee kunnen racen zijn ze, net als jij,  volgens Nissan en Polyphony  niet geschikt om voor hun te racen,  dat heb ik niet bedacht.

Daarnaast blijft dit een game, waarbij enkele factoren ontbreken die je in het dagelijks leven wel zal ervaren. Zonder deze factoren is de ervaring niet te vergelijken met het daadwerkelijk kunnen besturen van een auto.

Tevens zal GT5  straks ook heel anders rijden dan deze Demo. Tenzij je daar deze zelfde instellingen zal gebruiken, maar waarschijnlijk zullen de meeste dan weer arcade gaan rijden. Ook zal je hier je auto zelf weer kunnen tunen en zelf bepalen welke bandjes, dan zul je ook merken dat een 370z met R3 banden in arcade ineens wel goed te besturen is.

Fijn voor je dat je al van alles gewonnen hebt. Ga zo door:Thumbs:, jammer voor je dat je deze helaas niet zal winnen.....:smileyvery-happy:

Ook jammer dat ik je nooit tegenkom in de leaderboards....

Delen

[ Bewerkt ]

BobdeBauer schreef:

Am4deos schreef:

@ BobdeBauer:

Kunnen rijden en racen is dag en nacht verschil.

En als je "professionele vrienden" er ook niet mee kunnen racen zijn ze, net als jij,  volgens Nissan en Polyphony  niet geschikt om voor hun te racen,  dat heb ik niet bedacht.

Daarnaast blijft dit een game, waarbij enkele factoren ontbreken die je in het dagelijks leven wel zal ervaren. Zonder deze factoren is de ervaring niet te vergelijken met het daadwerkelijk kunnen besturen van een auto.

Tevens zal GT5  straks ook heel anders rijden dan deze Demo. Tenzij je daar deze zelfde instellingen zal gebruiken, maar waarschijnlijk zullen de meeste dan weer arcade gaan rijden. Ook zal je hier je auto zelf weer kunnen tunen en zelf bepalen welke bandjes, dan zul je ook merken dat een 370z met R3 banden in arcade ineens wel goed te besturen is.

Fijn voor je dat je al van alles gewonnen hebt. Ga zo door:Thumbs:, jammer voor je dat je deze helaas niet zal winnen.....:smileyvery-happy:

Ook jammer dat ik je nooit tegenkom in de leaderboards....

ga naar je kinderfilmjes zien...i.p.v. te zeveren.

Delen
Member
BobdeBauer
Bericht 29 van 51 (722 Weergaven)

Maxitsu schreef:

ga naar je kinderfilmjes zien...i.p.v. te zeveren.

off-topic:No-no:

Delen
Member
HF_koop777
Bericht 30 van 51 (716 Weergaven)

Ik wil toch even reageren.....Want er loopt iemand flink op z'n teentjes hier....

Ik begin niet over realisme want 't is en blijft een game, wat zolang je geen profi simulator thuis hebt staan niet te vergelijken is met real-live. (en zelfs dan nog)

Red je de top#20 niet..?! JA, 't ligt aan JOU.....JIJ kan je niet AANPASSEN aan het spel en de auto waar je in MOET rijden.

Verder kan je overal de schuld aan geven en lopen blaten dat je alles al hebt gewonnen in "alle" race-games maar dit is nu de 2e X dat je jezelf verschuild achter smoesjes.

Over stuurtjes ben ik 't wel eens.....GT is altijd gemaakt voor stuurtjes wat IMO bij alle racegames zo moet zijn, auto = stuur, geen controller.

Delen
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites