Beantwoorden
Member
DTiGerr
Bericht 31 van 51 (566 Weergaven)

Re: GT Academy 2010

pAvax schreef:
EHm... ff tellen :smileyvery-happy:

9, maar er is een aanzienlijk gat tussen mij (nu nog nummer 2) en nummer 3

Dan is het nog te overzien als er laxeermiddel in de koffieautomaat moet.  :Angel:

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

BobdeBauer schreef:

.......

Fijn voor je dat je al van alles gewonnen hebt. Ga zo door:Thumbs:, jammer voor je dat je deze helaas niet zal winnen.....:smileyvery-happy:

....

En weer ga je, net zoals je HF-vriendje, van de verkeerde veronderstelling uit. Jullie gedragen je echt zielig en zouden dit forum eens wat beter moeten lezen. Dus nog even ter verduidelijking... Ik heb nooit de intentie gehad om mee te doen aan die GT-Academy en doe er ook helemaal niet aan mee. Dus het is helemaal niet jammer dat ik deze niet zal winnen en dat ik zogenaamd de schuld aan de game geef omdat ik niet in de top 20 sta. Ik doe helemaal niet mee, kerel.

Tja, als je dit forum had gelezen, had je dit kunnen weten. Jullie opmerkingen dat ik niet in de leaderboards sta, slaan dus helemaal nergens op. Iemand die niet meedoet staat natuurlijk ook niet in de leaderboards. Voortaan toch iets beter lezen, maar volgens mij heb ik dat al eens eerder geschreven. Misschien dat je toch een serieus leesprobleem hebt.

Delen
pAvax
Bericht 33 van 51 (562 Weergaven)

Zullen we wel vriendelijk tegen elkaar blijven?

Het is simpel: de Academy neemt de top 20 over de wereld, deze gaan door naar de volgende ronde. Iedereen rijdt met dezelfde auto, instellingen en circuit. Er kan een verschil zitten in je hardware set-up (tv, controller enzo)...

Redt je de top 20 niet, zoals duizenden en duizenden anderen, dan is dat jammer. Het geeft alleen weer dat je niet goed genoeg bent om naar de volgende ronde te komen... Maar dat houdt niet in dat je slecht ofzo bent. Er is een nuancering hier tussen de top en tussen goed zijn. En de lat ligt erg hoog...

En tsja, DTiGerr... Heb ik niet nodig! Ik snij die 0.2 seconden er vandaag of morgen nog wel van af.
Delen
Member
HF_koop777
Bericht 34 van 51 (561 Weergaven)

[ Bewerkt ]

[quote]En weer ga je, net zoals je HF-vriendje, van de verkeerde veronderstelling uit. Jullie gedragen je echt zielig en zouden dit forum eens wat beter moeten lezen.[/quote]

Dit zegt meer over jou als HF...

Bob gaat een discussie aan, in mijn ogen heeft ie helemaal gelijk (ja, topic is gelezen) en alles waar jij 't niet mee eens bent moet en wij maar aannemen..? Want jij weet 't allemaal zo goed..?

Je hoeft 't niet eens te zijn maar als je telkens je mond open doet en je maakt 't niet waar op de baan kan je een reactie verwachten.

Dit verhaal hebben we met SHIFT ook al gehad en ik hou er meteen weer mee op.

ik neem iig al jouw posts met een flinke korrel zout :smileywink:

EDIT: Laten we idd lief 't nieuwe jaar in gaan..!! Beste Wensen IEDEREEN alvast..!!

Delen
Member
HF_lar-e
Bericht 35 van 51 (559 Weergaven)

Nou als derde HF-vriendje, wil ik dan nog wel even kwijt dat ik wel begrijp waar wat onbegrip en gebrek aan geloofwaardigheid vandaan komt, aangezien we jou nog nooit  (en niet alleen in de academy) ergens  hebben zien voorbij komen.

Alleen ik persoonlijk heb "het genoegen" mogen hebben tegen je te rijden, althans voor 2 bochten, want daarna poepte je er al uit met het slappe excuus dat je eraf gebeukt werd, dus dat was wat dat betreft niet zo een sterk oprteden van je.. :Shame:

Ik snap dus enigszins wel waar de reacties vandaan komen van mijn mede-racers, als je zegt dat je alles hebt gewonnen wat er te winnen valt in de race games.  Plus het feit dat je erg snel op je tenen bent getrapt als iemand je van een weerwoord voorziet omdat de dingen wel eens niet zo zijn zoals jij denkt..

Maar misschien om eens alle onduidelijkheden uit de wereld te helpen, en het stoppen met verschuilen achter excuses: Koop een stuur en laten we eens knallen!!  :Lol:

BE FAST, AND IF YOU CAN'T BE FAST: HAVE FUN

Delen
Member
aformulaone
Bericht 36 van 51 (542 Weergaven)

Ik heb helaas nog geen stuurtje. Heb gisteren de demogespeeld en vandaag zit ik met de getunede versie in de 39. Ik denk dat een lage 38 met een controller het maximum is. Ik ga snel een racestuurtje aanschaffen zien of ik daar sneller mee kan rijden.

Delen
pAvax
Bericht 37 van 51 (539 Weergaven)

Ik rij in ieder geval sneller met stuur. Wel eventjes een uurtje ofzo wennen, maar daarna! Wooohaaaa!
Delen

[ Bewerkt ]

Heerlijk hoe ik al die gasten van HF op de kast kan jagen met een paar opmerkingen waar ze niet tegen kunnen. lol.  Ik denk dat ik er maar mee stop om ze verder uit te lokken, want dan gaan we teveel off-topic. :smileywink:

Succes met je stuurtje pAvax.

Delen
pAvax
Bericht 39 van 51 (524 Weergaven)

Ik ga het weer eens proberen eigenlijk... tot over 20min!
Delen
Member
BobdeBauer
Bericht 40 van 51 (520 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Am4deos schreef:

Heerlijk hoe ik al die gasten van HF op de kast kan jagen met een paar opmerkingen waar ze niet tegen kunnen. lol.  Ik denk dat ik er maar mee stop om ze verder uit te lokken, want dan gaan we teveel off-topic. :smileywink:

Gelukkig weten mijn vriendjes wel waar het omgaat in een goede race game.

De reden dat ik hier op het discussie-bord de discussie met je aan ga, is heel simpel:

Het is niet de bedoeling dat iemand onwaarheden over een game uitspreekt.

Simpel weg omdat ie het zelf niet kan.

Mij lok je niet uit. Ik vind alleen dat andere bezoekers van dit forum recht hebben op een eerlijke en objectieve mening. Wellicht heb jij door jou obsessieve mening voorkomen dat andere mensen nu de game zullen uitproberen. Omdat ze jou wellicht als "president" van de Speedfreax toch een beetje als hun leider zien. Gezien ik je instelling verkeerd vindt, heb ik hierop een open en positieve mening gegeven en daarmee jou waarschijnlijk op je tenen getrapt. Sorry als dit pijn deed.

Voor in de toekomst hoop ik dan ook dat je eerst een game uitgebreid test voordat je zo naar buiten treed.

En veel plezier met je race carriere

pAvax: Dat laatste was onnodig. Wel vriendelijk blijven graag.

Delen
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites