Gran Turismo

Beantwoorden

Level 4

Level 4
storm-1977
Bericht 71 van 150 (128 Weergaven)

Re: GT Academy 2012

LOL met die Am4deos hahahahahah

Maar inderdaad, ben je het pispaaltje van de andere niet, toch zeker blijf je mijn pispaaltje...........

Maar goed, vanavond hebben we een race op Lemans (getver dat ik het uitgesproken krijg) om 20:00u, heb gevraagd of we niet eerst het classic event mee kunnen doen, en daarna de LM serie, ik denk wel dat iedereen daar zin in heeft om dit eerst te doen. Ik probeer er bij te zijn om half 8, krijg weer eerst visite, dus hopelijk heb ik mijn ouders snel buiten gewerkt LOL

Maar die andere gasten zijn geloof ik zoiezo wel bereid om eerst mee te doen met het classic event

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 72 van 150 (126 Weergaven)

ik wou hier net een foto plaatsen van MIJN g27 maar de foto mag max 1000k zijn en mijn foto is 1912k

weet er iemand hoe ik mijn foto hier toch kan plaatsen?

Level 2

Level 2
sanderboy97
Bericht 73 van 150 (121 Weergaven)

Dan toch maar een ander plaatje zoeken :xLol:

google afbeeldingen is je vriend

Level 4

Level 4
storm-1977
Bericht 75 van 150 (90 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Tommy en Sanderboy toch.......... jullie moesten je schamen...................hahahahaha

Vraag het eens aan een van je andere persoonlijkheden, die weten het misschien wel, die hebben immers wel vaker photos geplaatst hier zag ik. *snip*

Maar neem het allemaal niet te letterlijk hej, dankzij jou hebben we weer voer om ergens op te reageren, neem het als een man.

Hoe lang dit nog door gaat? hmmmmmm bij storm blijft zoiets toch wel lang hangen........

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 76 van 150 (88 Weergaven)

niet erg! lach maar ik heb daar niks tegen hoor. wat zien mensen elkaar toch graag, nietwaar?:smileyhappy: 

Hallo,ff vlug voorstellen hier...Ik ben dus Patrick,37jr  en woonachtig in Eindhoven.

Zojuist ff de academy afgemaakt vanaf 5 tot en met 8 en op de motegi een tijd van 1m35,775s gereden,tijd van opslaan gaf aan plek 321 van de ruim 936.000 deelnemers ...niet slecht voor een ouwe knar :smileytongue:

Gr,

Patrick

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 78 van 150 (73 Weergaven)

patrickartc112 schreef:

Hallo,ff vlug voorstellen hier...Ik ben dus Patrick,37jr  en woonachtig in Eindhoven.

Zojuist ff de academy afgemaakt vanaf 5 tot en met 8 en op de motegi een tijd van 1m35,775s gereden,tijd van opslaan gaf aan plek 321 van de ruim 936.000 deelnemers ...niet slecht voor een ouwe knar :smileytongue:

Gr,

Patrick

in ronde 8 bij de motegi opdracht geeft ie de plaats (in jouw geval 321)aan van jou regio niet van de hele wereld.

Hmmm dan moet ik aan de bak :smileytongue:
Wel raar eigenlijk want ik kan me niet voorstellen dat de vorige events ook regio gerelateerd zijn,zit met sommige opdrachten rond de plaats 100K en toch goud hebben,je gaat me toch niet vertellen dat er alleen al in NL/B/L meer dan 100.000 spelers op GT Academy zitten?!

Patric, rij je met stuur ?
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites

Recent nieuws