Beantwoorden
Level 4

Playstation Staff

Re: GT Academy 2012

@wimbo, ik ben nog niet zover (8-2) tot nu,maar vooralsnog mag ik niet klagen met controller....

@patrick, dat ouwe knar valt wel mee (44 hiero),blijven gassen dus....

Mensen,wat Jebbe betreft,ik denk dat de boodschap wel duidelijk is,kom op,het manneke is pas 11 jaar.....

groeten DartRalph

GET YOUR KICKS @ GT6 !!!
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 101 van 150 (152 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

nou heb je m in zn eer gekrenkt, hij is 12 (naar eigen zeggen, geboortepapiertje/id-kaart/paspoort geeft uitsluitsel :smileytongue:)
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 102 van 150 (150 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 8

Playstation Staff

hela spa ik ga hier geen foto van mijn paspoort plaatsen hoor dat is prive en ja ik ben 12

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 103 van 150 (139 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

*snip*

Maar hoelang we hiermee doorgaan..................................hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm de komkommertijd is aangebroken hej, we moeten het ergens over hebben hehehe

[edit] door pandapandora: Je zei het zelf al, off topic en onvriendelijk, dus verwijderd. Let alsjeblieft op je taalgebruik.

Bericht 104 van 150 (132 Weergaven)
Level 3

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

storm-1977 schreef:

OFFTOPIC: *snip*

Maar hoelang we hiermee doorgaan..................................hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm de komkommertijd is aangebroken hej, we moeten het ergens over hebben hehehe

HAHAHAHHAHAHAHAHAH x2131234124

ben ik de enige die nog niet is gestart met de gt academy ?

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 105 van 150 (127 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

Lol Tommy, ik heb 2 rondjes ofzo gereden, niet echt mijn dingeling.

respect voor de gasten die het willen proberen, en het zien als een uitdaging. Ook voor mij is het wel een uitdaging, maar als je dan al gelijk ziet dat er mensen zijn die 1sec. op je pakken bij de eerste testen, en ondanks dat je strijd tegen de rest van de wereld, vind ik het toch saai, het blijft offline racen, ook al worden je tijden vergeleken met de rest, ik mis de interactie met online mensen, tijdens deze events doe je je ding, en klaar, bij online racen ben je met meerdere mensen bezig, moet je opletten wat hij of zij doen, kan er welleens een foutje gemaakt worden, je weet nooit wat er gebeurt.

Dit vind ik spannender dan je opdracht uitvoeren en klaar, ben je niet tevreden? doe je het nog een keer.

Het is een super gaaf event voor mensen die wel offline racen, voor de Storm is dit niet weggelegd, ik wil medestrijders hebben, die net als ik ook situaties verkeerd inschatten, af en toe van de baan af vliegen, of juist een hele race perfect rijden

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 106 van 150 (124 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

Dan moet je opschieten tommy,want je hebt nog maar 11 dagen....

Niks voor jou Storm ?? Zit veel Nordschleife in......

groet DartRalph

GET YOUR KICKS @ GT6 !!!
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 107 van 150 (123 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

ja okee, nordschleiffe altijd goed, maar het alleen rijden zonder spanning............ ik wil juist onverwachte acties zien en meemaken, ipv standaard je rondje rijden en klaar.

Die keren dat ik kan rijden, wil ik gewoon lekker online raceje rijden, ipv in mijn uppie proberen tijden te rijden waarvan ik allang weet never nooit niet te halen.

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 108 van 150 (119 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 1

Playstation Staff

Ja ik weet dat ik de tijden bij lange na nie haal zoals de toppers maar da haalt de fun niet weg om toch met een zo snel mogelijke tijd  onder de gouden tijden te komen,off of online dat maakt me niet uit.

Online racen heb ik heel weinig gedaan,wel maak ik vaak een room aan voor Freeruns op de Nordschleife,toegankelijk voor iedereen met als enige voorwaarde de PP meestal onder de 600.

Iemand die gaat lopen dwarsbomen in mn room kick ik er meteen uit zonder ook maar iets te zeggen vragen. ::smileytongue:

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 109 van 150 (116 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

Ach Storm,de "goud"tijd is bijna altijd wel te halen,zeker voor een ervaren coureur als jij.:Thumbs:

Wanneer je een bepaald doel gehaald hebt,terwijl je weet dat het alles behalve foutloos was,om dan jezelf steeds weer te verbeteren door die foutjes eruit te krijgen......

Daar ligt voor mij in ieder geval de spanning.....enfin ieder het zijne...

@wimbo; tot nu toe 1.34.181 op (8-5) met controller:smileyhappy:

Groeten DartRalph 

GET YOUR KICKS @ GT6 !!!
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 110 van 150 (107 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos