Gran Turismo

Beantwoorden

Level 1

Level 1
krs999lvde
Bericht 1 van 9 (292 Weergaven)
Geaccepteerde oplossing

GT DLC verdwenen

Hallo

Misschien iemand enig idee wat ik kan doen, of wat er aan de hand is.

Op 18 oktober heb ik mezelf de volledige DLC-pack aangeschaft. Sinds vrijdag is "SPACE KART" verdwenen. Weg, foetsie.

Daar ik elke dag speel, heb ik een login-bonus van 200%. Vrijdag was die weg, bonus van 130%. En alle auto's die ik de dag voordien getuned heb zijn terug stock.

Zondag heb ik opnieuw alle wagens, paint en gear kunnen dowloaden:installeren, m.a.g. dat ik alle DLC-content 2 maal heb. Behalve SPACE KART-track dan, want die blijft vermist.

Heb sindsdien GT5 opnieuw geinstaleerd, back-up savefile geinstaleerd, Niets helpt. Opnieuw aanschaffen of downloaden gaat niet, want PSN-store zegt dat toegang tot content geblokkeerd is (in winkel ,wel te verstaan), omdat ik DLC al heb gekocht ( en je kan DLC van GT5 slecht 1 x kopen per account).

Enige suggesties of hulp altijd welkom

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 1

Level 1
Larsy_boy
Bericht 2 van 9 (258 Weergaven)

Re: GT DLC verdwenen

misschien kun je, als een vriend de DLC ook heeft, bij hem overdownloaden. als dat lukt heb jij hem ook :smileywink:

[ Bewerkt ]

Larsy_boy schreef:

misschien kun je, als een vriend de DLC ook heeft, bij hem overdownloaden. als dat lukt heb jij hem ook :smileywink:

Dat kan niet. Je kan maar 1 DLC hebben per playstation systeem. Dus als jij hem van een vriend wil downloaden kan het niet. Omdat hij niet in je download lijst staat

Level 4

Level 4
k1llabeastie
Bericht 4 van 9 (242 Weergaven)

De GT5 DLC komt niet in je download lijst te staan omdat er gewoon iets doorgegeven wordt aan de Polyphony Digital server waardoor je die auto's etc. krijgt.

--------------------------------------
Join the Battlefield!

Level 1

Level 1
Larsy_boy
Bericht 5 van 9 (239 Weergaven)

ow ok dat is wel *****, want met de meeste dingen kun je op 5 geregistreerde playstayions overdownloaden

Level 4

Level 4
k1llabeastie
Bericht 6 van 9 (236 Weergaven)

Jup, maar deze dus niet. Als je GT5 opstart dan zie je ook een melding over de DLC, of je moet even naar news gaan en het opzoeken. Je moet dus ook de GT5 DLC kopen met de account waarop je het gebruikt (!).

--------------------------------------
Join the Battlefield!

Level 1

Level 1
krs999lvde
Bericht 7 van 9 (229 Weergaven)

Denk wel dat je meerdere malen DLC kunt kopen per systeem, maar niet voor hetzelfde account.

Ik heb namelijk een ander account voor online-races. Met ander account kan ik de content nog vinden in de PSN-store. En is content koopbaar.

Met mijn account waarmee ik DLC heb gekocht, kan ik geen content vinden in PSN-store ( toegang tot content geblokeerd voor gebruiker)

Level 1

Level 1
krs999lvde
Bericht 8 van 9 (226 Weergaven)

Als de "family-pack" uitkomt ga ik die alvast proberen.

Hoop alleen dat het niet op het ander account ook vermist gaat zijn als ik die in december binnenhaal.

Level 1

Level 1
krs999lvde
Bericht 9 van 9 (133 Weergaven)

Sinds UPDATE 2.02 kan ik Track-Pack terug installeren.

Voor mij is dit opgelost

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites

Recent nieuws