Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

Ik heb een PSN account

Welkom terug!

Ik ben nieuw!

Het duurt slecht een minuut of twee.

• 70

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

18 mrt 2012
Door Am4deos

Am4deos

• Award Winner
95%
05 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post

GT Fun Nights - Uitslagen en Discussie

[ Bewerkt ]
456 reacties 2.674 Weergaven bewerkt 08-04-2012

Cappuccino forumbanner.JPG

Zoals de titel al doet vermoeden worden hier de startopstellingen en uitslagen van de GT Fun Nights gepost. Je kan hier ook napraten over de race, foto's plaatsen of een discussie opstarten.

Beantwoorden
0 Kudos
LABELS:
Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer
05
/16

r2d2-007

91%
05 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
r2d2-007
geaccepteerde oplossing

gelukkig dat ik m'n tyd verbetert had, want ik zat achter broos, dus byna by de pro's

Beantwoorden
0 Kudos

Re: GT Fun Night - Uitslagen en Discussie

[ Bewerkt ]

02
/16

zakspeed2

80%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
zakspeed2
geaccepteerde oplossing

iedereen last van server probleem in race2? trouwens een proficiat aan de winnaar!

Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
02
/16

TB_MAVERICK_BE

60%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
TB_MAVERICK_BE
geaccepteerde oplossing

sorry voor het niet starten in de race.

een beetje lang op de carnavalstoet blijven plakken.

Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
04
/16

storm-1977

86%
04 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
storm-1977
geaccepteerde oplossing

@Zakspeed2, ja ook wij hadden wat LAG in race 2, diegene die achteraan reden kregen niet de tijden gereden welke zij eerst reden, waardoor zij steeds verder terug zakte, tjaa dit blijft een probleem denk ik.

De tussenstand van de Expert klasse:

Het eerste event zit erop! Wat een spanning! wat een sensatie!!!

Poleposition heeft PWhiskey behaald, hellaas geen tijd van. 1 punt

Snelste ronde van race 2 gaat naar P_Rutser met een 1:23,244 1 punt

Kwalificatie voor race 1:

1. Pwhiskey               69

2. P_Rutser               52

3. Ohhyeahbaby          1

4. Mschreck                5

5. R2d2_007               7

6. Driven to kill          34

7. Broos                      9

8. Racetijger             20 

9. Tommy-160          16

10. Ramptoerist        23

11. Thunder1411      14

Uitslag race 1:

1. PWhiskey         15+1 = 16 p

2. P_Rutser          12p

3. Ohhyeahbaby   9p

4. R2d2_007         7,5p

5. Mschreck          6p

6. Driven to kill     4,5p

7. Ramptoerist     3p

8. Racetijger        1,5p

9. Tommy-160

10. Broos

11. Thunder1411

Uitslag race 2:

1. P_Rutser     15+1= 16p

2. PWhiskey    12p

3. Broos           9p

4. Ohhyeahbaby 7,5p

5. Driven to kill    6p

6. Mschreck       4,5p

7. R2d2_007     3p

8. Thunder1411  1,5p

9. Racetijger

10. Tommy-160

11. Ramptoerist

Tussenstand na Cape ring zuid:

1. Pwhiskey           28p 

2. P_Rutser           28p

3. Ohhyeahbaby   16,5p

4. R2d2_007         10,5p

5. Mschreck          10,5p

6. Driven to kill      10.5p

7. Broos                  9p

8. Ramptoerist       3p

9. Racetijger          1,5p

10. Thunder1411   1,5p

11. Tommy_160     0p

Het kampioenschap ligt dus nog open!!!!! 

Voor degredatie naar de Pro klasse gaan Tommy-160 en Thunder1411, ook al had hij gelijke score met Racetijger, dan kijk ik naar de kwalificatie, en deze was van Racetijger met P8 beter dan Thunder met P11

Ik hoorde Thunder klagen over een tik welke hij kreeg, waardoor in race 2 zijn race niet helemaal lekker meer ging, dit ga ik morgen bekijken en onderzoeken, om te zien of hij hier veel last van had. Anders wordt het Racetijger en Tommy, nog even spannend dus!!! Heb je nog een actie waarvan je vond dat er onrecht werd gedaan meld dit dan aan mij, dan kijk ik de replay na, en geef eventueel gepaste straf!

Succes op Monaco allemaal!

Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
03
/16

Tommy-160

96%
03 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Tommy-160
geaccepteerde oplossing

Wat een domper weer...

Op een of andere manier ging mijn auto voor geen hol... De eerste race kwam ik nog net aan de 1:27. De 2e race was de snelste persoonlijke tijd een 1:29,9 ..  *****.

In de 2e race gleed ik nog weg in de eerste ronde. Waardoor het hele veld op mij knalde:smileysurprised: Dus begon ik eigenlijk nog achteraan....

Dan ga ik mijn kunsten maar even laten zien in de pro klasse, en hopen op een upgrade naar de experts... Wat een domper, Wat een tegenvaller, wat een klap in het gezicht :smileylol: . Voor de rest nog een hele leuke 2e race gehad samen met racetijger. Strijdend en al ten onder is toch het mooiste wat er is :D

@am4deos.  volgende week kom ik jou gezeldschap houden :D

@storm.  Als je mijn supercrash in de eerste ronde niet in je filmpje opneemt.... Dan kan het nooit een goed filmpje worden :P

Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
02
/16

zakspeed2

80%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
zakspeed2
geaccepteerde oplossing

dee bijna hetzelfde in de pro klasse, wou langs binnenkant inhalen maar raar genoeg ging het mis, teveel naar rechts gekeken

Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
04
/16

storm-1977

86%
04 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
storm-1977
geaccepteerde oplossing

@Tommy!!!

Ik ga mijn best doen!!!!! Ik hoorde overal mooie acties, dus die van jou komt er zeker bij!!!! Eind van de week hoop ik hem online te hebben, tjaa ook ik heb een sociaal leven.............

Race 2 was er behoorlijk wat lag volgens mij, diegene die vooraan reden hadden geen problemen, diegene die vanaf plek 6 tot laatst reden leek het op flink wat lag gezien de rondetijden, beetje jammer maar tjaa daar hebben wij geen invloed op. En zolang je het maar naar je zin hebt gehad toch?? Ook in de Pro klasse gaat het een spannende strijd worden!

Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
Award Winner
05
/16

Am4deos

• Award Winner
95%
05 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Am4deos
geaccepteerde oplossing

Bij ons ging alles voorspoedig van start. Race 1 werd op het einde een beetje treintje rijden doordat de onderlinge afstand groter werd en niemand zijn voorligger kon inhalen. Race 2 was leuker en er werd veel ingehaald. De winnaar was na enkele ronden al ver vooruit en kon alleen nog door een foutje ingehaald worden. Foutje kwam niet. Die gebeurden vooral achterin. Ik dacht dat ik als enige last had van overstuur bij het uitkomen van bocht 1, maar daar bleken meer last van te hebben. Aan onze rondetijden te zien, hadden wij geen last van lag of vertragingen. Rondetijden bleven mooi constant rond de 1:25 / 1:26. De uitslagen.

UITSLAG RACE 1

1) Hobzke_01 (11 punten) (pole position)

2) matrix0070 (8 punten)

3) GTHQ_Rikson (6 punten)

4) citrofieltje (5 punten)

5) D-Sedat (4 punten)

6) Cpt_Soundwave (3 punten)

7) jurgen1997 (2 punten)

8) zakspeed2 (race voortijdig verlaten)

UITSLAG RACE 2

1) Hobzke_01 (11 punten) (snelste ronde 1:24,984)

2) GTHQ_Rikson (8 punten)

3) matrix0070 (6 punten)

4) D-Sedat (5 punten)

5) citrofieltje (4 punten)

6) Cpt_Soundwave (3 punten)

7) jurgen1997 (2 punten)

8) zakspeed2 (race voortijdig verlaten)

TUSSENSTAND PRO KLASSE NA RACE 1 OP CAPE RING ZUID

1) Hobzke_01 (22 punten) (naar Expert Klasse)

2) GTHQ_Rikson (14 punten) (naar Expert Klasse op basis van betere kwalificatie)

2) matrix0070 (14 punten)

3) citrofieltje (9 punten)

3) D-Sedat (9 punten)

4) Cpt_Soundwave (6 punten)

5) jurgen1997 (4 punten

6) zakspeed2 (0 punten)

Er is nog een melding gekomen over afsnijden, maar daarvoor moet ik de replay nog bekijken. Als blijkt dat iemand constant ergens afgesneden heeft EN daar onterecht positiewinst mee heeft behaald, volgt er een maatregel. Voorlopig is dit de uitslag met een duidelijke winnaar die de maximale score binnenhaalde. Proficiat aan Hobzke_01.

Beantwoorden
0 Kudos

GT Fun Night - Uitslagen en Discussie

[ Bewerkt ]
04
/16

storm-1977

86%
04 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
storm-1977
geaccepteerde oplossing

Bij de Expert klasse waren er een paar veels te snel voor de rest, maar zowel vooraan als achteraan mooie battles gezien, erg mooi gereden, en ook al ontstonden er wat gaten, toch had bijna iedereen wel iemand bij zich rijden om mee te vechten!

Check daarom dit filmpje van de Expert klasse:

http://www.youtube.com/watch?v=LqNgO3Bh-xQ&feature=g-upl&context=G28f6d81AUAAAAAAAAAA

Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
02
/16

zakspeed2

80%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
zakspeed2
geaccepteerde oplossing

krijgen we de pro klasse ook te zien? Ik vraag me af wat er mis ging in de 1ste ronde van race2, op de rechte stuk eerst verkeerd geschakeld waardoor de 2de mij inhaalde en dan in bocht 1 wou ik langs de binnenkant inhalen en het loopt helemaal mis, mijn eigen schuld? of niet?  denk mijn eigen schuld maar je weet maar nooit

Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
03
/16

Spa-F_FR3AK

98%
03 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Spa-F_FR3AK
geaccepteerde oplossing

Daarom sla ik bij dit soort wedstrijden altijd de replay op ;)

Beantwoorden
0 Kudos

GT Fun Night - Uitslagen en Discussie

[ Bewerkt ]
02
/16

zakspeed2

80%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
zakspeed2
geaccepteerde oplossing

kan ik inderdaad beter zelf doen, als de jury iets niet ziet kan dat handig zijn

Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
02
/16

zakspeed2

80%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
zakspeed2
geaccepteerde oplossing

Maar waar ik nu aan denk, ik had de race vroegtijdig verlaten maar niet de lounge, maar opeens kreeg ik server problemen en kon ik onmogelijk de herhaling opslaan. Wel in de 1ste race, had iemand(ik weet niet wie) door de bocht aftesnijden mij ingehaald waardoor ik mijn 2de plaats kwijt was

Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
04
/16

storm-1977

86%
04 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
storm-1977
geaccepteerde oplossing

@zakspeed2, voor filmpje van de Pro klasse moet je aan Am4deos vragen, of een member die mee heeft gereden of die dat zou willen doen. Ik heb dat filmpje niet, want ik reed niet met jullie mee.

Volgens mij, zodra jij de race verlaat (en wel in de lounge blijft) kan je dus simpel weg niet opslaan. Daarom altijd op de baan blijven, als je er geen zin meer in hebt, zet je wagen op een veilige plek stil, of parkeer hem gewoon in de pits (zodra je pits inrijd op start drukken, blijft ie staan). Op deze manier krijgen de anderen ook iets meer xp en geld, en jij uiteindelijk ook nog wat!

Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
Award Winner
05
/16

Am4deos

• Award Winner
95%
05 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Am4deos
geaccepteerde oplossing

zakspeed2 schreef:

Maar waar ik nu aan denk, ik had de race vroegtijdig verlaten maar niet de lounge, maar opeens kreeg ik server problemen en kon ik onmogelijk de herhaling opslaan. Wel in de 1ste race, had iemand (ik weet niet wie) door de bocht af te snijden mij ingehaald waardoor ik mijn 2de plaats kwijt was

Dat was een illegal overtake van matrix0070. Zie het stukje replay hier.

Voor deze illegale inhaalactie krijgt matrix0070 voorlopig een waarschuwing. Het was de eerste race en dan wil ik niet meteen "straffen" uitdelen. Uiteindelijk is het een funrace, maar het moet natuurlijk wel voor iedereen fun blijven. Voor iemand die dankzij een afsnijding zijn plek verliest is het dan geen fun meer. Dus voor nu hou ik het bij een waarschuwing. Niet meer doen. Als je sneller bent, wacht dan gewoon op een goede gelegenheid om iemand op een juiste manier in te halen.

Woensdagavond heb ik tijd om race 2 te filmen en te uploaden. Race 2 was bij de Pro Klasse het meest interessant, dus die staat binnenkort online. :)

Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
04
/16

storm-1977

86%
04 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
storm-1977
geaccepteerde oplossing

Wat Am4deos zegt, het was duidelijk een ilegale actie, maar inderdaad eerste race van dit kampioenschap, laten we het even zoals het was, dikke waarschuwing naar Matrix, die zit nu in de "gevarenzone"hahaha.

Ook de actie van Thunder en R2 laat ik zoals het was, zelfde actie eigenlijk alleen raakte zij elkaar wel vol, waardoor zij beide plaatsen verloren, R2 netjes even gewacht, maar goed je kan niet blijven wachten, zit ook wel wat in, al had deze maar 1 plaats verloren ipv 2, ik reed voorbij, maar doe niet mee met kampioenschapspunten. Tenzij Thunder erop staat, maar hem kennende, laten we dit zoals het was.

Wel streepje erbij, zodat de volgende keer sneller straf word uitgedeeld! In mijn filmpje was ook nog te zien dat er bijna een zelfde actie was tussen Mschreck en R2, waarbij ook daar R2 sneller door de chicane ging, dit ging nog maar net goed.

Maar volgende keer letten we er meer op lijkt me, nu weet iedereen dat er sancties kunnen komen, eerste race altijd moeilijk, iedereen rijd voor de fun, wil een goed event rijden, en een dikke straf gaat dit moeilijk maken. Jammer voor de benadeelde, maar als je dan jou actie met Matrix bekijkt, en dan die van Thunder, dan zie je dat Thunder wel benadeeld word door een dikke spin als gevolg. Was ook vreemd dat je daar geen tijdstraf kreeg als je over het gras ging.

Volgende race op Monaco krijgen we dezelfde discussie, mag je bij de chicane na de tunnell afsnijden? Ook daar kan je vol over curbs zonder straf, dit hadden we ook bij WTCC event, ik zeg in zo'n geval dat je hier best wat over de curbs mag rijden, anders moet je van iedereen ieder rondje gaan controleren, das een monniken werk denk ik.

Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
03
/16

matrix0070

92%
03 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
matrix0070
geaccepteerde oplossing

Als jullie dit een illegale overtake vinden, ik zit dus duidelijk met twee wielen op de curbstones (wel op het randje maar ik zit op de curbstones). Als ik echt op het gras had gereden, had ik de positie echt wel teruggegeven.

Dit was geen illegal overtake, als ik een waarschuwing krijg, dan die Zakspeed ook dan maar, die had mij evengoed van de baan kunnen rijden op het eind van de tweede ronde aan die hairpin, gelukkig voor mij werd hij doorzichtig. Ik heb er bij de kwalificatie nog wel een paar gezien die deze shortcut namen.

Cape Ring Zuid.jpg

Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
04
/16

storm-1977

86%
04 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
storm-1977
geaccepteerde oplossing

+ punten voor jou Matrix!!!!

Ik vind het wel kicken dat het toch zo leeft! Online racing doen we allemaal voor de fun, maar zodra er iemand wat zegt, BAM gelijk een discussie, ik vind dit heerlijk!!!!!

Maar Matrix, zoiets kan een keer gebeuren lijkt me, normaal gesproken hoort gt5 hier straftijd voor uit te delen, dit is duidelijk niet de raceline, maar echt wel een shortcut. Dat gt5 dit niet erin heeft zitten is voor mij ook een raadsel. Ook bij mij waren er een aantal die zo reden en toch geen straf kregen, beetje vreemd, want je haalt hier echt voordeel mee.

Was het een incident of reed je heel de race zo, is ook nog een vraag natuurlijk.

Op Monaco krijgen we dit probleem ook, na de tunnel de chicane, kan je vol over de curbstones afsnijden, en rijd je zeker sneller als dat je heel de knik er omheen maakt. Ook hier krijg je geen straf voor, en zal wat mij betreft dan ook toegestaan worden. Geen zin om 2x 20min. 11 rijders op 1 bocht te gaan beoordelen lol.  Tenzij je iemand in haalt op dit punt die wel de 'juiste' lijn rijd, tjaa dan is het niet eerlijk, rijd je alleen heb ik nog zoiets van okee.

Maar omdat we nu weten dat we op Monaco zo kunnen rijden, zullen we het allemaal doen natuurlijk, bij Cape ring zuid (tjaa wie rijd die baan eigenlijk?) wisten we het niet dat er geen straf kwam.

Ik vind terecht dat er voor deze actie waarschuwing uitkomt, al is het mischien niet zozeer tegen jou, maar meer naar de andere rijders toe, van let op, de volgende keer zal er een gepaste straf komen, mocht jij dit ook willen proberen.

Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
05
/16

r2d2-007

91%
05 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
r2d2-007
geaccepteerde oplossing

ik zeg: de inhaalactie is legaal, weet niet waarover jullie zeveren :smileyvery-happy: , ik denk niet dat matrix zelf wist of het legaal of illegaal was als ie deze bocht verliet, het kon evengoed illegaal zyn maar het is wel duidelyk he. en het snelheidsverschil is zo groot dat het om een beetje deftig te racen onmogelyk is om nog voor zakspeed2 te remmen

Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]

02
/16

zakspeed2

80%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
zakspeed2
geaccepteerde oplossing

ik wil gene ruzie veroorzaken, het is voor de fun en dat was het ook, en de actie later wou ik hem terug inhalen(de meesten willen dat uiteraard) maar vooral wegens wat er gebeurd was wou ik hem persé voorbij, gevaarlijk was het wel voor ons allebei maar als de ander de fout niet maakte was dit niet gebeurt. Bij de eerste race geen straf heb ik geen problemen mee, kan iedereen overkomen. Maar bij de volgende race moeten er sancties zijn

Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
02
/16

zakspeed2

80%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
zakspeed2
geaccepteerde oplossing

r2d2-007ik vraag me af hoe jij aan die snelheidsverschil komt?  

Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
Geavanceerd
U moet aangemeld zijn om bijlagen toe te voegen
Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer