Gran Turismo

Beantwoorden

Level 1

Level 1
GTHQ_Rikson
Bericht 161 van 450 (140 Weergaven)

Re: GT Fun Night - Uitslagen en Discussie

Worden alleen de behaalde punten in 1 klasse bij elkaar opgeteld?

Mis nu weer 9 punten uit race 2 (expert klasse)

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 4

Level 4
storm-1977
Bericht 162 van 450 (138 Weergaven)

klopt, punten die verreden worden in de expert klasse blijven in de expert klasse, en heb je in de pro meegereden, krijg je alleen daar punten dus. (voordat de discussie weer van start gaat, hier is al uitvoerig over gesproken, dat dit misschien niet geheel eerlijk is, het was dan ook een expiriment)

Voor het totaal klassement tellen wel alle punten uiteraard.

Level 4

Level 4
storm-1977
Bericht 163 van 450 (132 Weergaven)

Hierbij dan de tussenstand van de Pro en Expert na 4 races!

Diegene die geen wedstrijd gemist hebben, en iedere race punten hebben gescoort, allemaal bovenin zijn te vinden. Erg knap van Matrix0070, die kan P4 in het klassement nog over gaan nemen van Ohhyeahbaby. Tot en met P12 maakt nog theoretisch kans op P4, al moeten de anderen rijders dan totaal geen punten scoren, en hun alles winnen.

Veel succes en clean racing op Nurburgring gp/d

tusenstandexpertenprodeel4.jpg

De 2 coureurs met de meeste punten in de Pro klasse hebben ook aangegeven dat ze in de Pro klasse willen blijven voor de laatste race. Uiteraard wordt niemand gedwongen om te promoveren, waardoor deze rijders nog voor de topposities in hun klasse kunnen blijven strijden.

Dit event was begonnen als funevent en daarom leek het ons wel cool als rijders konden promoveren en degraderen. Was ook bedoeld als experiment, om te kijken hoe dit systeem in de praktijk zou uitpakken en wat de reacties van de coureurs hierop zouden zijn. Toen er fantastische prijzen beschikbaar gesteld werden voor de 2 beste coureurs van de Pro en Expert klasse, werden sommigen wat fanatieker (heel begrijpelijk) en werden de gescoorde punten ook veel belangrijker. Een enkeling kwam met bezwaren, mede doordat hij van te voren niet wist dat de gescoorde punten in de klasse bleven waar ze gescoord werden.

Bij een volgend event waar we weer met 2 lounges of 2 raceklassen rijden, gaan we het puntensysteem anders opzetten. Verschillende variaties zijn mogelijk. Of niet meer promoveren en degraderen, of wel promoveren en degraderen en dan de behaalde punten meenemen naar de andere raceklasse. Wordt nog over gebrainstormd.

[ Bewerkt ]

mooi filmpje storm.

doe zo verder.

Level 2

Level 2
sanderboy97
Bericht 166 van 450 (94 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Storm zou je misschien als je tijd hebt natuurlijk, weer een verslag kunnen maken van een wedstrijd.

Ik vond dat namelijk wel leuk om naar te kijken en luisteren. Am4deos als jij dat zou willen doen mag natuurlijk ook :smileyvery-happy:

Ik merk et wel

Level 4

Level 4
storm-1977
Bericht 167 van 450 (90 Weergaven)

uiteraard moeten de filmpjes nog komen! ben op dit moment alleen een beetje druk met werken, gister nog wel even snel een filmpje voor de pre-kampioenen gemaakt. De langere films van de wedstrijden probeer ik van de week klaar te maken.

Ook komt er nog een compilatie van alle mooie momenten natuurlijk die er waren in de expert klasse. Van de pro heb ik geen beelden.

Heb zelfs een HD capture box besteld, dus binnenkort zijn de filmpjes die storm maakt in HD!!

En met deze box zou ik zelfs kunnen streamen, dus dan kan er live via internet meegekeken worden.

Level 2

Level 2
sanderboy97
Bericht 168 van 450 (85 Weergaven)

storm-1977 schreef:

uiteraard moeten de filmpjes nog komen! ben op dit moment alleen een beetje druk met werken, gister nog wel even snel een filmpje voor de pre-kampioenen gemaakt. De langere films van de wedstrijden probeer ik van de week klaar te maken.

Ook komt er nog een compilatie van alle mooie momenten natuurlijk die er waren in de expert klasse. Van de pro heb ik geen beelden.

Heb zelfs een HD capture box besteld, dus binnenkort zijn de filmpjes die storm maakt in HD!!

En met deze box zou ik zelfs kunnen streamen, dus dan kan er live via internet meegekeken worden.

dat live streamen is nice. Als leuke momentjes wilt vraag dan ff aan am4deos :smileyhappy:

Ik kijk er naar uit 

Level 4

Level 4
storm-1977
Bericht 169 van 450 (77 Weergaven)

ja dat live stream lijkt me erg vet, voor diegene die niet mee kunnen rijden. Zo kan men toch meekijken.

Met dank aan Martyatmax en volgens mij pandaorama? sorry als ik de naam verkeerd schrijf. Zij brachten mij op dit idee, die kwamen daar onlangs mee met dit idee, en ik vroeg me af hoe dit dan zou werken, na een klein beetje zoekwerk moet dit inderdaad mogelijk zijn! Nog niet geprobeerd, maar zodra die HD capture box binnen is ga ik dit zekers proberen!!! Erg vet om mee te kijken denk ik, je zou er dan zelfs voor kunnen kiezen om niet mee te rijden, maar gewoon race bekijken doen, dan zie je alle mooie acties en kan je switchen naar andere rijders........................ Dit moet de toekomst nog uitwijzen of dit wat is uiteraard.

Wat betreft de compilatie, het is denk ik niet mogelijk om replays van am4deos bij mij te krijgen of andersom. Via mail zijn de bestanden te groot, en downloaden van youtube krijg je alleen maar reclame in het scherm, tenminste dat heb ik ondervonden.

Mocht me dit lukken, zullen die er zeker bij komen. ( let wel dit kan wel een paar weken gaan duren voordat dit filmpje online staat)

De raceverslagen probeer ik zo snel mogelijk klaar te hebben. 1 avondje vrij en het lukt me wel om een filmpje te maken

Level 4

Level 4
storm-1977
Bericht 170 van 450 (59 Weergaven)

Met nog maar een paar nachtjes te slapen, staan wij aan de vooravond van een event waarbij ze over 50 jaar het nog hebben op de basis school met geschiedenis les!!! Jazeker mensen, hier gaat geschiedenis geschreven worden.

Adam  en Eva, Jezus, eerste wereld oorlog, eerste bla die bla bla, die komen allemaal over 50jaar op de tweede plaats, ik weet zeker dat ze tegen die tijd bevrijdingsdag hebben laten vervallen, om ieder jaar een vrije dag te geven op 29 april, inderdaad de cappuccino finale race!!!!Ik sta er niks van te kijken als Kerstmis op 29 april word gevierd, de kroning van de kampioen!!!!!!

Wie o wie gaat er naar huis met de Race-online bumpersticker, zoiezo de nr 1 van de Pro en de Expert klasse. Wie o wie gaat er naar huis met de games die ps forum beschikbaar stelt???? Bij de Pro is dit bijna al zeker, dit zal Matrix0070 of gthq_Rikson zijn, die hebben de games al zo goed als zeker in de pocket.

Bij de Expert klasse???? Dit gaat mega spannend worden, wie gaat er als kampioen door het leven, pakt die raceonline bumpersticker en de beste game!!!!! Wie 2e wordt krijgt ook een geweldige game toegestuurd!!! En nummer 3??? en 4??? tjaaaa als troostprijs zullen zij een auto krijgen, net als bij de Pro klasse.

Voor hun geldt maar een ding, niet de sticker, niet de game, maar het winnen van de cappuccino cup!!!!! Dat is waar ze voor leven, dat is waar ze voor gaan, geld en prijzen zijn niet belangrijk voor hun!!!

En laten we ook de prijs niet vergeten voor diegene die alle (of bijna) alle events heeft geraced, en daarbij de minste score heeft gehaald, ook die krijgt een fantastische auto (of in iedergeval een auto haha) en volgens mij gaat deze prijs naar Tommy-160?

Voor de ludieke prijs van stuur alle cappuccino's naar de nr2, wil ik voorstellen om dit te doen naar de nr 3 in het eindklassement, dan heeft die ook een mooie prijs te pakken. Dus zijn we as. Zondag klaar met racen, zou ik het top vinden als we met zijn allen de auto sturen naar de nr 3 van het kampioenschap!!! De auto's kosten geen drol, dus stuur die handel op, en laat de nr3 maar lekker vaak op die knop drukken om al die auto's binnen te halen (en te verkopen hehehehehe)

P1 bij de Pro is nog zeker niet beslist, P1 t/m 3 bij de Expert is nog niet beslist, P4 Pro en Expert kan nog alle kanten op, dit belooft een spannend race weekend te worden!!!!

Wie o wie gaat zich in de geschiedenis boeken schrijven?? Over wie hebben de mensen het nog over 100 jaar??? Ik kijk er naar uit, en hopelijk velen met jullie mocht het lukken om de wedstrijd van de Expert live te gaan streamen.

We gaan het allemaal meemaken op 29 april 2012, de kroning van de Cappuccino cup 2012!!!! WHOEHOE

Viel spass

Am4deos super bedankt alvast voor het mede mogelijk maken dat we met zoveel rijders konden strijden!!  Zonder jou had Storm het nooit gered!!! We drinken er daar Zondagavond eentje voor!!

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites

Recent nieuws