Beantwoorden
Level 2

Playstation Staff

Re: GT Fun Night - Uitslagen en Discussie

Am4deos en Storm,

Heel erg bedankt voor het organiseren. Ik vond het erg leuk :smileytongue:

Hopelijk komen er nog veel meer evenementen :smileyvery-happy:

Proficiat 

Sander

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 181 van 457 (134 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 1

Playstation Staff

Gefeliciteerd matrix0070.

Ik heb er alles aan gedaan,maar t was dus net niet genoeg:Wink:

Am4deos en storm bedankt voor de organisatie,goed gedaan.

Ik weet hoeveel werk het is om zoiets in elkaar te steken,petje af dus.:Thumbs:

V.w.b. de races:ik hing eigenlijk een beetje tussen de 2 klasses in.

Eigenlijk te snel voor de pro's,en te langzaam voor de experts.

Heb i.i.g. wel veel geleerd over het tunen van dit auto'tje,dus da's ook weer mooi meegenomen.

Ik vermoed dat het veld dichter bij elkaar had gezeten met bijv. een auto uit de aanbevolen garage,of eentje die niet getuned had mogen worden.

Iedereen bedankt voor de races,en wellicht tot een volgende keer.

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 182 van 457 (114 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

Am4deos,ik mis jou in de uitslagen,volgens mij had jij juist de meeste spannende momenten in de races.....

Of ik remde te vroeg voor jou of jij had je slipstream onderschat....

In ieder geval bedankt (ook aan Storm) voor de organisatie en tot volgende week : KING OF KARTING !!

Ik kreeg de prijsauto dezelfde avond nog,superbedankt....

Grt DartRalph

GET YOUR KICKS @ GT6 !!!
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 183 van 457 (105 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 1

Playstation Staff

idd een mooi georganiseerd event met voor mij als hoogtepunt "cote d'azure".

mijn laatste 2 race's slecht voorbereid en dat is duidelijk in de uitslag.

ik zal dus afzakken in het eindklassement.

bij het kart event zal ik er niet bij zijn hopenlijk bij nascar wel.

nogmaals proficiat aan de winnaars en organisatie.

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 184 van 457 (94 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 7

Playstation Staff

DartRalph schreef:

Am4deos,ik mis jou in de uitslagen,volgens mij had jij juist de meeste spannende momenten in de races.....

Of ik remde te vroeg voor jou of jij had je slipstream onderschat....

In ieder geval bedankt (ook aan Storm) voor de organisatie en tot volgende week : KING OF KARTING !!

Ik kreeg de prijsauto dezelfde avond nog,superbedankt....

Grt DartRalph

Klopt. Ik doe ook niet mee voor de punten omdat ik - net als storm - organisator ben. En 1 van onze taken is het beoordelen van incidenten als daar een melding over komt. Als ik zelf bij zo'n incident betrokken ben, kan het natuurlijk niet zo zijn dat ik mezelf ga beoordelen. Stel dat ik iemand anders in zo'n situatie een penalty geef en mezelf niet, dan wek je de schijn van partijdigheid. Degene die incidenten moet beoordelen, kan dus ook nooit zelf meerijden voor de punten.

Is niet erg, want daardoor rij ik zelf lekker relaxed rond en probeer jullie niet te hinderen. Vaak zie je mij een bocht veel te ruim nemen of ga ik iets van mijn lijn af om 2 strijdende auto's niet te hinderen. Op die manier kan ik ook de gevechten opzoeken of lang achter iemand blijven hangen. Omdat ik geen onnodige risico's neem voor mijn voorligger, is het wel eens leuk om zo iemand onder druk te zetten en kijken hoe lang hij foutloos blijft rijden. Dat had ik gisteravond met rob_kuijper. Onze auto's waren precies gelijkwaardig en ik kon bij hem blijven dankzij de slipstream. Op sommige punten had ik wat meer exit-speed uit de bochten, maar omdat je je voorligger niet in de problemen wil brengen, bleef ik achter hem hangen bij het naderen van de volgende bocht. Dat leverde wel een heel close gevecht op. Volgens mij zat ik in beide races heel close te strijden met rob_kuijper.

Ja, prijsauto's verstuur ik meteen na afloop van het event als de uitslag bekend is. Je kan er maar 1 per dag versturen en dan moet je niet onnodig lang wachten. De rest van de coureurs krijgt vandaag nog een setje helmen en pakken, als dank voor hun deelname.

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 185 van 457 (92 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

Bij de Expert klasse was er flink wat vertraging. Na afloop van de eerste race kwam R2d2 met het feit dat hij de helft van de wagens niet zag rijden, daardoor heeft hij behoorlijk wat ramwerk verricht, niet wetende.

Daarom is R2d2 even uit de room geweest en daarna weer terug binnen gekomen, zodat we de race opnieuw zouden rijden. Na wat strugelingen om de startopstelling weer goed te krijgen, besloten om de eerste ronde achter de pace-car te rijden, om daarna het veld los te laten, was een leuk idee wat we daarna ook bij race 2 deden als fun.

Proficiat aan de Winnaars, maar zeker ook dank aan alle deelnemers

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 186 van 457 (89 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 7

Playstation Staff

Proficiat aan P_RUTSER en r2d2-007 met de 2 topposities in de Expert klasse!! MartyatMax kan de prijzen gaan versturen. :smileyhappy:

@ storm: de afbeelding is klein, maar nog wel leesbaar. De maximale breedte voor afbeeldingen is hier 530 pixels. Misschien dat je het nog iets kan aanpassen. Anders mag je de originele afbeelding ook naar mij mailen, kan ik hem resizen.:smileyhappy:

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 187 van 457 (86 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

ja de volle breedte was hij te breed, maar merk nu pas op dat er een foutje in is geslopen, dus haal ik hem er even af, en komt ie straks weer breder erop

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 188 van 457 (83 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

In alle tumult gisteren, een foutje in de scorelijst gemaakt, daarom nu een nieuwe.

Allemaal keurig gereden, de finale was bere spannend, mooi close racing gezien van R2d2 en Whiskey.

Rikson toch knap de 4e plek gehaald in de eind uitslag. Ik ga vanavond beginnen met auto's weggeven.

Adres van P_Rutser heb ik al, moet alleen die van Matrix0070 nog hebben voor het versturen van de bumpersticker!

Ik neem aan, dat voor de games Martyatmax zelf contact zoekt met de winnaars? Ik zal zoiezo adres van P_Rutser doorsturen.

Op naar het volgend kampioenschap!!

EINDuitslagExpert+pro.jpg

Bericht 189 van 457 (77 Weergaven)
Level 4

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

EERST en VOORAL myn bedankingen aan storm-1977 en am4deos. Wy mochten een event meemaken die weer heel goed georganiseerd was! en ook proficiat om dat zo goed te doen!!

(storm het veel te doen met de probleemkindjes (zoals ik lol)

Dit was vrijwel een zeer tragisch event. alles zat zowat tegen, in 3 raceweekends grote ongeluk gekent.

in raceweekend 1: ik sta aan de start met een halve auto, weet niet hoe de tranny trick werkt en laat myn eindoverbrenging helemaal rechts staan met als gevolg een zeer lage topsnelheiden, hier heb ik myn kampioenschap verloren...en daarby kwam nog eens kyken dat ik een bestraffing had, misschien terecht maar naar myn mening te streng voor een fun kampioenschap maar goed racecommissie beslist.

in raceweekend 2: ik heb myn nieuwe adem gevonden, weet nu hoe de tranny trick werkt in grote lynen. Het afstellen van de tranny trick is nog een flop en wonderbaarlyk toch 2X 2e

in raceweekend 3: de 2e zwarte dag, ik kan myn auto ietjes beter afstellen dan in monaco maar ik merk dat ik in iemands slipstream niet eens nader, dus moet ik het hebben van myn duelkracht, die mocht er wezen maar daar heb je niets aan als je zoiets als in race1 van dit raceweekend meemaakt. Ik wordt van de baan gepegelt door de één en de ander houdt zyn manieren niet. Tot slot worden ze allebei niet gestraft en dan heb je al het gevoel "het zal niet mogen zyn". race 2 was meesterlyk goed in de duels en had ik een mooie 2e plaats

in raceweekend 4: Dit was het raceweekend waar ik het minst voor geoefent had, de dag ervoor 1 uurtje en we zien wel, dacht ik. Hier kon ik ervan profiteren dat je drivingskills toch wel meer wegen dan hoe goed je je afstelling kon maken, de duels waren mooi en fair, prachtig gereden met 2X een 1e plaats

in raceweekend 5: Het raceweekend van de ondergang :smileytongue:, we starten de race en ik zie er maar 4 en mezelf natuurlyk, het bleek dat ik wat geramt heb, zonder myn weten wat ik heb niemand in myn buurt gezien want pwhiskey was een hele tyd myn 1e achtervolger.

De herstart volgt, prutser heeft het helemaal niet in handen, ik ry 1e en dan doe ik iets onbegrypelyks, ik maak een fout in het ingaan van een bocht, en de game weet natuurlyk niet wanneer ze een timepenalty moet uitgeven want daar had ik zeker geen profeit bij. Toen wist ik dat het defenitief voorby was, ik stryde my nog een weg naar de 2e plaats maar dat was onvoldoende. de 2e race ook een 2e plaats achter pwhiskey. Dit raceweekend was ik zwak in de duels, althans 2X tweede ik raakte moeilyk voorby sommigen wat toch niet van myn gewoonte is en ik was ook niet zo zuiver. Ik durf te zeggen dat ik hier het slechtst gereden heb van alle 5 als het op driving skills aankomt

Maar ik heb er veel plezier aan beleeft, ik heb gestreden tot het einde. Meer pech kan je waarschylyk niet hebben in een event. en wat my zeker zal by blyven is het volgende

r2d2-007 zegt tegen prutser : "Dat afstellen lukt niet zo goed, ik zal maar weer op driving skills rye"

prutser zegt tegen r2d2-007 : " Ja, daar ben jij dan gewoon weer beter in "

een mooier compliment kan je nie krygen en ik gun het hem.

de suzuki's gaan naar pwhiskey ckers? kan ik vandaag m'n oto'tje wel sturen naar hem

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 190 van 457 (76 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos