Gran Turismo

Beantwoorden

Level 4

Level 4
storm-1977
Bericht 221 van 453 (93 Weergaven)

Re: GT Fun Nights - Uitslagen en Discussie Classic Car Cup

zijn lastige dagen om iets te organiseren met zulk weer Am4deos, de meeste zitten dan het liefst op een terras denk ik

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
MVP
Am4deos
Bericht 222 van 453 (89 Weergaven)

storm-1977 schreef:

zijn lastige dagen om iets te organiseren met zulk weer Am4deos, de meeste zitten dan het liefst op een terras denk ik

Nou, het organiseren is niet zo lastig.... dat is niet afhankelijk van het weer he. :smileywink:

Maar ik begrijp wat je bedoeld. :BigGrin:

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 223 van 453 (83 Weergaven)

leuke duels gehad met sanderboy

in ronde 9 moest ik hem laten gaan door een slipper en in ronde 25 kwam ik terug bij hem (omdat sanderboys banden versleten waren) sander ging beter door de laatste bocht en zijn beetle trekt beter op dan mijn auto en daarom was hij zesde en ik zevende (op het laatste was het verschil 1 tiende van een seconde.

trouwens weet iemand hoe het komt dat na een aantal ronden mijn auto onzichtbaar werd en iedereen zomaar door mij heen kon rijden? :Help:

Level 3

Level 3
DartRalph
Bericht 224 van 453 (78 Weergaven)

Zeker weet ik het niet Jebbe,maar volgens mij gebeurt dat als je een ronde achterstand hebt,heb ik ook al eens gehad.

Groet Ralph

NO LIFE WITHOUT GT5 !!!

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 225 van 453 (76 Weergaven)

[ Bewerkt ]

DartRalph schreef:

Zeker weet ik het niet Jebbe,maar volgens mij gebeurt dat als je een ronde achterstand hebt,heb ik ook al eens gehad.

Groet Ralph

dat dacht ik ook maar sanderboy reed net voor mij en die had dat niet.

(niet vergeten te stemmen op de autowedstrijd)

Level 3

Level 3
DartRalph
Bericht 226 van 453 (70 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Als hij in dezelfde ronde zat als jou,dan is hij voor jou ook gewoon te zien,:smileywink:

groet

ik zal stemmen......

NO LIFE WITHOUT GT5 !!!

Level 4

Level 4
matrix0070
Bericht 227 van 453 (65 Weergaven)

Normaal gezien ben je doorzichtig als je op een ronde wordt gezet, Jebbe1 was inderdaad doorzichtig toen ik hem dubbelde maar sanderboy werd niet doorzichtig toen ik hem wilde dubbelen maar dat kan zijn omdat hij mij niet zag op zijn scherm, bij hem reed waarschijnlijk dartralph of am4deos op de eerste plaats.

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 228 van 453 (63 Weergaven)

dat is nog zoiets dat sander jou niet zag rijden of je niet tussen zijn uitslag zag staan is ook raar. :Confused:

Level 4

Level 4
storm-1977
Bericht 229 van 453 (58 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Niet tussen de uitslag en niet zien rijden, gebeurt wel vaker online. Als je in de lijst kijkt zie je ook 1 iemand nog laden...... kan welleens zeer vervelend zijn, dan rijd je schade door iemand die jou niet ziet rijden, terwijl jij hem wel. Daarom altijd even kijken of je iemand ziet laden voor de wedstrijd, en even checken (via headset is gemakkelijker) of je iedereen kan zien, anders moet je even in en uitloggen.

Dat ontzichtbare, komt ook regelmatig voor. Schade en straf zorgen hier vaak voor. Als er 1 iemand van de baan af is geweest, al is het maar net, dan kan je al doorzichtig worden, volgens mij bij schade en straf zwaar, word je al doorzichtig (even) als je van de baan af bent geweest)

En inderdaad de ronde achterstand. Dan nog is het welleens oppassen, gebeurt vaak genoeg dat je iemand doorzichtig ziet, en er dan nog vol op knalt. Ik herinner me een cappuccino race volgens mij met Broos en Mschreck die op een paar ronden achterstond en op de startlijn stil stond, Broos komt daar in de laatste ronde aan, denkt er vol doorheen te kunnen, was doorzichtig, en BAM! Was voor mij goed, want anders had hij me ingehaald. Ook al is iemand doorzichtig, altijd netjes omheen rijden dus, in het echt zijn we ook niet doorzichtig toch? Behalve bij nascar, dan is het welleens prettig, lekker slipstreamen zonder schade

MVP
Am4deos
Bericht 230 van 453 (35 Weergaven)

GT Fun Nights - Uitslagen en Discussie Classic Car Cup

De uitslag van race 2 op Cote d'Azur.

De finish uitslag is gelijk aan de puntenvolgorde van hoog naar laag in de 2e kolom.

Uitslagrace2.png

Proficiat aan matrix0070 met zijn tweede overwinning. :smileyhappy:

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites

Recent nieuws