Gran Turismo

Beantwoorden

Level 2

Level 2
sanderboy97
Bericht 231 van 452 (148 Weergaven)

Re: GT Fun Nights - Uitslagen en Discussie Classic Car Cup

irritant kon weer Dartralph niet zien.

Heb hem al 2x niet gezien. Ik dacht nice 4e geworden blijkt het dat ralph 2e is geworden :smileyfrustrated:

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
MVP
Am4deos
Bericht 232 van 452 (141 Weergaven)

Als je hem volgende keer weer niet ziet, moet je na de sprintrace even offline gaan en GT5 weer opnieuw opstarten. Meestal helpt dit wel. Maar ik kan me voorstellen dat het vervelend is als je achteraf ziet dat er iemand voor jou gefinisht is die je tijdens de race niet ziet.

Level 3

Level 3
DartRalph
Bericht 233 van 452 (130 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Ja dat is inderdaad vervelend,maar ik kon jou ook niet zien.

Toen we nog in de lobby zaten zag ik je naam wel,maar toen was jij nog aan het "laden''.......:Confused:

Dus aan wie het nu ligt weet ik ook niet .

Overigens wil ik nog een compliment maken aan de rijders die tijdens het op een ronde zetten zeer sportief direct aan de kant gingen...........

groet DartRalph 

NO LIFE WITHOUT GT5 !!!

Level 4

Level 4
storm-1977
Bericht 234 van 452 (119 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Zodra je iemand nog aan het laden ziet, weet je al van te voren dat je mekaar niet gaat zien op de baan. Althans dat weet je nu dus. Diegene die aan het laden is, even in en uit de lobby werkt al. Voor de wedstrijd even bekijken of je iemand ziet laden, en dit even melden.

Soms heb ik het ook met iemand, vaak kan je mekaar dan ook niet  horen. Gebeurt ook welleens dat er gepraat word, en dan vraag je, tegen wie heb je het, dan zie je die persoon ook niet in de lijst.

Als die persoon even in en eruit gaat lost dit meestal het probleem al gelijk op.

Doe je dit niet, kan je zomaar ineens schade hebben zonder dat je het weet, of iemand van de baan rijden zonder dat je er erg in hebt.

Level 3

Level 3
DartRalph
Bericht 235 van 452 (107 Weergaven)

Bedankt voor de informatie Storm,ik zal er volgende week speciaal op letten.....

groeten

NO LIFE WITHOUT GT5 !!!

Er waren helaas wat afmeldingen en dat is te zien aan de tussenstand. Gelukkig kregen we ook enkele nieuwe coureurs er bij, zodat we niet helemaal eenzaam en verlaten aan het rondrijden waren. De uitslag van race 3.

uitslagrace3.png

Level 4

Level 4
storm-1977
Bericht 237 van 452 (69 Weergaven)

ik was even online (te laat voor de race, klote ouders die op de koffie komen eheheheh) maar ik dacht ook een P_rutser te zien bij de race event?

[ Bewerkt ]

storm-1977 schreef:

ik was even online (te laat voor de race, klote ouders die op de koffie komen eheheheh) maar ik dacht ook een P_rutser te zien bij de race event?

Ja klopt, maar die heeft de race voortijdig verlaten. Dus helaas geen finish voor P_RUTSER.

Hetzelfde geldt voor rob_kuijper. Alleen degenen die vermeld worden in het finish scherm krijgen punten. Daarom mag je je auto ook aan de kant zetten in ronde 1 als je dat wilt. Dan wordt je ook vermeld in het uitslagenscherm.

Level 4

Level 4
storm-1977
Bericht 239 van 452 (61 Weergaven)

hahahah die prutser moet eens wat vaker ramen gaan zemen ipv racen, te vaak de laatste tijd dat hij tijdens een event eruit raakt.

Weet niet meer wie die blauwe auto had (was maar even daar helaas) maar die was echt super gaaf!!!!!

Level 3

Level 3
mausio36
Bericht 240 van 452 (49 Weergaven)

Gisteren voor de 1e keer meegedaan omdat ik de 1e twee races verhinderd was. Heb weer lekker only the lonly gereden :smileysad: :smileywink:  Ging dus niet echt lekker ondanks dat ik die Lamborghini had. Moest ook onwijs wennen dat de ideale racelijn ontbrak (ja ja....ik weet het....ga voortaan maar es flink oefenen zonder racelijn). Dus nam de bochten geregeld te snel of te langzaam....maar goed, gaande weg begon ik het circuit wat beter te kennen en nam de bochten ook wat beter. Deze week maar es meer oefenen op het volgende circuit (vrouwtje is er een paar dagen niet, dus kan lekker m'n gangetje gaan :BigGrin:).

See you all next time!

greetz,

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites

Recent nieuws