Beantwoorden
Level 4

Playstation Staff

Re: GT Fun Night - Uitslagen en Discussie

[ Bewerkt ]

Vrije bandenkeuze, ik zou t bij racing soft houden, houden t lang genoeg vol hoor :smileywink: 10 rondjes op tsukuba en je voorbandjes (die daar g meeste slijten) zijn nog geen kwart kwijt en je bent dan bijna 11 minuten aan t rijden :smileyhappy:

Btw, ik rij met Expert mee, ben nu net iets langzamer dan prutser :smileywink: tsukuba snelste tijd is 1,00,706 :smileyvery-happy:

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 21 van 457 (363 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

Ik wil best in de pro-klasse mee rijden... 

Maar....

Ik wil ook graag met de snelste mensen rijden. Zoals racetijger, thunder, prutser, r2d2 en natuurlijk onze lieve storm, waarmee ik de leukste gevechten heb beleefd.

En een struikelblok voor mij is de assist. Ik rij ook graag zonder assist. Dan weet ik dat ik bij de pro klasse me assist uit zou kunnen zetten, maarja . toch wil ik of t een of het ander, en dan voor iedereen gelijk.

Eigenlijk wil ik gewoon met iedereen rijden. Gewoon lekker gezellig en geen problemen met degraderen of promoveren. Dus stiekem hoop ik dat er niet meer dan 20 man zich inschrijven  (mensen die nu nog willen inschrijven. KOM GERUST !!! want hoe meer hoe beter !!! Laat je niet tegenhouden door een slaplullende Tommy-160 die het leuker vindt als er minder dan 20 man zijn :smileytongue: ) Maar goed. Stiekem hoop ik op minder dan 20 man. Zodat we gezellig met ze alle in 1 lobby kunnen rijden. En als we niet boven de 20 uitkomen. Kunnen we het voor de mensen die graag met assist rijden toch ook gewoon een beetje helpen. (bijvoorbeeld dat abs gewoon is toegestaan ofzo.) Geen TC of ASM en dat soort gedoe. Maar abs zou ikzelf ook niet zo erg vinden om aan te hebben xD )

Maargoe , ik schijf me toch liever in voor de expert klasse :smileyvery-happy: . Maar ik neem aan dat er nog een soort van kwalificatie komt.   I can't wait 

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 22 van 457 (359 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

Zet je rembalans op 1/0 of 2/1 en je hebt geen ABS nodig :smileywink: misschien heb je een iets langere remweg, maar daar ben je zo aan gewend. Tegen slippen bij uitaccelereren zet je je LSD op 60/60/.. (.. Is van rem, mag je zelf lekker weten :smileytongue:) verder plakt ie zo aan de weg dat je geen andere assists nodig hebt :smileyvery-happy:

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 23 van 457 (357 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

voila spa-F_FR3AK je zegt et zelf, langere remweg, maar dat wil ook zegge meer tydverlies, dus ik kies er dan toch liever voor om myn rem te doseren dan dat ik een halve seconde langer per bocht op me rem moet staan duwe hoor

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 24 van 457 (351 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

Hmm, ik heb liever controle dan dat ik erop moet letten of ik niet te hard up m'n rem trap en daardoor rechtdoor ga xD
Maarja, we zullen t zien wat t beste rijdt :smileywink:

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 25 van 457 (350 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

@MartyaMax, mag ik hieruit opmaken dat je ook meerijd? met ik heb er zin aan?

@Tommy, the more the better toch? Bedoeling was 1 lobby inderdaad, maar kwamen nog aantal mensen die ook mee wilde rijden, en toen is dit idee een beetje ontstaan. Ik had hier al langer een idee van, divisie rijden, en nu zou het zomaar eens kunnen, dat is toch kicken?? Het is toch toffer met bijv. 20 tot 32 man te strijden om een kampioenschap, dan dat we met een man of 8 rijden?

En zo leren we weer nieuwe mensen kennen, zoals bij het wtcc, toch weer nieuwe fair racers ontmoet en leuke en gezellige races meegehad, juist doordat we de forums bij elkaar hebben gebracht. Het idee erachter is dan ook dat we meer lobby's vol krijgen met leuke wedstrijden, dat er bijv. meer lobby's wedstrijden organiseren met verschillende events, maar toch de opkomst overal goed is.

Het zou ook een keer tof zijn, om forum tegen forum een keer een wedstrijd te doen? Mischien nog een paar forums erbij. Ideeen genoeg.

Dus luister vooral niet naar Tommy! Maar schrijf je lekker in, ook al is dit helemaal nieuw voor je, maakt niet uit, setup's en tips worden er graag gegeven door de snellere jongens, want ook zij willen een competatief veld, en kan je niet gelijk met de beste mee, je zult versteld staan wat je na een aantal wedstrijden al niet kan leren van die jongens!!!

En Tommy, als het goed is gaat Am4deos vanavond bekijken hoe we een kwalificatie kunnen gaan doen.

Het zou tof zijn, als we hier allemaal gehoor aan geven.

Hopelijk starten we met alle deelnemers, en eindigen we bij de laatste race met net zoveel deelnemers!

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 26 van 457 (341 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

Ja natuurlijk is het hoe meer hoe beter ! Het idee van divisie rijden vind ik ook helemaal te gek. Maar mijn punt is dat ik het jammer vindt dat gt5 niet de optie en de verbinding heeft voor gewoon meer mensen. Zodat we gezellig met zen alle rijden :smileyvery-happy:

DUS MENSEN SCHRIJF JE IN !! WANT HET IS GAAF !

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 27 van 457 (335 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 7

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

De kwalificatie Time Trial is niet zozeer voor dit forum van belang, omdat de coureurs hier voor de Pro Klasse gekozen hebben.... er kunnen nog meer bij hoor.

Maar mocht je nog niet ingeschreven hebben en je twijfelt nog in welke Klasse je wil starten, dan is er vanaf nu gelegenheid om je te kwalificeren en je tijd te vergelijken met de andere coureurs van de Cappuccino Cup. Dit kwalificeren gaat als volgt:

Ga in GT5 naar Seizoensevents en kies daar Time Trial nr. 32. In je garage - of ga eerst even langs de Ferrari dealer - kies (koop) je de Ferrari 458 Italia. Je mag deze auto volledig tunen, maar de Time Trial moet je rijden op Harde Sportbanden. Dit is de enige beperking die de game zelf oplegt. Kies de eerste Time Trial op Special Stage Route 5 / Omgekeerd en zet je snelste tijd neer met deze Ferrari. Je hebt tot zondagmiddag de tijd. Dan bekijken we de snelste tijden van de coureurs en op basis van die tijden wordt je in een Klasse ingedeeld. De snelsten starten in de Expert Klasse en de langzaamste starten in de Pro Klasse. Je krijgt dan zondagmiddag een berichtje in welke room je mag joinen voor de eerste Cappuccino race. Succes iedereen die nog geen Klasse gekozen heeft. :smileyhappy:

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 28 van 457 (331 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

Hmm, heb me al voor Expert ingeschreven, maar ga alsnog voor de lol die time trial rijden denk ik :smileyhappy:
Gaat de uitslag van die time trial nog openbaar gemaakt worden op dit forum?

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 29 van 457 (326 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 7

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

Spa-F_FR3AK schreef:
Hmm, heb me al voor Expert ingeschreven, maar ga alsnog voor de lol die time trial rijden denk ik :smileyhappy:
Gaat de uitslag van die time trial nog openbaar gemaakt worden op dit forum?

Ja, maar dat hebben 15 anderen ook gedaan en daardoor ontstaat er dus een ongelijke verdeling. In de Pro Klasse hebben we nu 3 coureurs. Het is onvermijdelijk dat een aantal Expert coureurs moet starten in de Pro Klassen om de 2 klassen gelijk te verdelen.

Denk wel dat we zondagmiddag de tijden op dit forum kunnen posten. Maar zoals ik al eerder schreef; het is meer van belang voor de coureurs die zich via storm-1977 opgegeven hebben. Die heeft een overschot in zijn lounge.

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 30 van 457 (320 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos