Gran Turismo

Beantwoorden

Level 2

Level 2
zakspeed2
Bericht 11 van 72 (128 Weergaven)

Re: GT Funnights v2 - King of Karting

helemaal verkeerde datum, 1000km van spa, met de audi r18 enzo, en mijne verjaardag, dus kan al niet meedoen

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 4

Level 4
Spa-F_FR3AK
Bericht 12 van 72 (124 Weergaven)

zakspeed2 schreef:

helemaal verkeerde datum, 1000km van spa, met de audi r18 enzo, en mijne verjaardag, dus kan al niet meedoen

en niet te vergeten de ADAC GT Masters op Zandvoort! :smileywink:

hoi,

zet mij svp ook maar op het deelnemers lijstje. Lijkt me wel lache ff met zo'n kart scheuren :smileyhappy:

alvast bedankt en groeten

Beta Tester
MartyatMax
Bericht 14 van 72 (109 Weergaven)

1. Am4deos
2. R2d2-007
3. Matrix0070
4. Storm-1977
5. Tommy-160

6. MartyatMax

7. mausio36

Level 4

Level 4
r2d2-007
Bericht 15 van 72 (91 Weergaven)

[ Bewerkt ]

gaat dit eventje doorgaan? hopelyks wel, anders kunne we ff weer met raceonline samenwerken he, we hebbe gemerkt dat dat goed ging met de cappu cup...

r2d2-007 schreef:

gaat dit eventje doorgaan? hopelyks wel, anders kunne we ff weer met raceonline samenwerken he, we hebbe gemerkt dat dat goed ging met de cappu cup...

Tuurlijk gaat dit door. Ik zal deze week het King of Karting event ook op de racekalender zetten bij raceonline. Denk dat daar ook wel wat karting liefhebbers zijn.

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 17 van 72 (74 Weergaven)

zouden jullie is een funnight iets vroeger willen plannen aub want 19.30u kan ik nooit meer op de ps:xCry:

jebbe_1- schreef:

zouden jullie is een funnight iets vroeger willen plannen aub want 19.30u kan ik nooit meer op de ps:xCry:

Dat zou wel kunnen als de rest van de deelnemers ook vroeger online kan zijn. Dit event gaat ongeveer een uur duren. Als jij niet meer online kan zijn na 19:30 uur, dan zouden we om 18:30 uur moeten beginnen. Ik vrees dat die tijd toch iets te vroeg is voor de meesten.

hoi,

voor mij is 18:30 uur zowieso iets te vroeg; 19:30 uur is juist een mooie tijd (denk ook voor de meeste mensen).

Level 4

Level 4
r2d2-007
Bericht 20 van 72 (59 Weergaven)

[ Bewerkt ]

voor my is 18:30 goed, maar ik denk dat de meeste coureurs pas echt vanaf 19:30 kunne zoals de mensen van raceonline zaten er ook veel tss die vanaf 19.30 konden

en als we de race al op 6mei willen ryden stel ik voor dat we toch niet te lang moete wachten met een samenwerking met raceonline om de mensen de tyd te geven om in te schrijven en voor te bereiden:smileywink:

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites

Recent nieuws