Gran Turismo

Beantwoorden

Level 4

Level 4
storm-1977
Bericht 11 van 44 (175 Weergaven)

Re: GT Funnight coming soon...

Precies, om te beginnen een event opzetten wat weinig setup nodig heeft, gewoon geen tuning toestaan, allemaal lekker simpel, leuke auto/cup uitzoeken. Zodat ook diegene die nu pas met GT5 beginnen ook gelijk kunnen inhaken, allemaal lekker simpel, zodat iedereen kans heeft op een leuke classering.

Zou leuk zijn om dan iedere keer alles bij te houden in een apart topic waar niemand op kan reageren, en alleen maar uitslagen in komen te staan door 1 persoon te laten doen. Zodat het duidelijk leesbaar is, en terug te halen is welke races er gedaan zijn, en wie er mee heeft geraced.

Bij ieder bericht dus even een klein raceverslag en de uitslag, wie er mee hebben gereden etc. (eventueel foto erbij) Dit lokt mischien weer rijders!

En zet de raceavonden ook zeker op www.raceonline.nl , hier zitten zeker rijders welke ook allemaal wel een leuk event/avondje willen rijden!!!! Hoe meer de beter toch!

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
MVP
Am4deos
Bericht 12 van 44 (165 Weergaven)

Iets anders wat ook wel geinig is, is om in teams te gaan rijden ... 2 coureurs in dezelfde auto met dezelfde kleur die allebei zoveel mogelijk punten proberen te scoren voor het teamkampioenschap. Je bedenkt dan een coole naam voor je team en helpt elkaar met de setup en strategie.

Of 2 raceklassen door elkaar laten rijden op hetzelfde circuit. Zelfde principe als Le Mans 24 uur. Alleen moeten de 2 klassen wel ongeveer hetzelfde snelheidsniveau hebben, want bij een lagere snelheid kan 1 klasse niet finishen doordat de finishtimer maximaal op 180 seconden ingesteld kan worden.

I'm in !
MVP
Am4deos
Bericht 14 van 44 (157 Weergaven)

OK, we hebben al heel wat leuke suggesties voorbij zien komen die we zeker gaan organiseren. De grote vraag die nog overblijft is ....

Op welke avond gaan we de GT5 Funnights houden?

De zondagavond valt voor mij - en voor sommige anderen - af omdat we dan al meedoen met het Cappuccino Event van storm-1977. Maar in principe kan ik op elke andere avond wel online zijn. Dus laat jullie voorkeuren maar weer horen.

Ik kan eigenlijk alleen op dinsdag en donderdag. Zondag is storm dus da kan ook nie

Level 4

Level 4
storm-1977
Bericht 16 van 44 (146 Weergaven)

De Cappaccino Zondag loopt tot 29 april, Dus daarna geen probleem met de Zondag, al moeten we ook niet vergeten dat we de Zomer in gaan, dat er vele op de Zondag liever naar het strand gaan, bbq's, F1, Zuipen.......Buiten zitten ipv binnen achter de ps, laatste dag van het weekend dus tjaaa.......

Ik zou het beter vinden door de weeks, De Dinsdag was perfect volgens mij, aangezien de opkomsten van het Wtcc event, alleen kan R2 dan weer niet joinen.

Zaterdag avond is voor de meeste denk ik ook geen optie, die willen dan gaan stappen of weet ik allemaal niet meer denk ik?

Ik zal ook eens een topic maken met een link naar deze pagina op Raceonline, mischien komen er vanuit daar ook nog ideeen.

Beta Tester
MartyatMax
Bericht 17 van 44 (131 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Iedereen bedankt voor de input. De GT Fun Night is nu een feit! Lees alles over deelname hier!

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 18 van 44 (92 Weergaven)

voor een volgende funnight zijn hier nog een paar ideen:

.fiat 500  kampioenschap elke woensdagnamiddag of vrijdagavond 2 races op één circuit

.ferrari f1 kampioenschap op elk internationaal circuit 2 per woensdag of vrijdag

.nascar kampioenschap

.redbull x2010 event op top gear test track

.ruf kampioenschap

.formula gt kampioenschap op elk origineel circuit 2 races per keer

.rally kampioenschap op elk onverhard circuit

.endurance event van 1,5u op top gear test track of eiger nordwand kort

.een online dreamcar event voor auto's met minimaal 800pk

als deze events zouden op een woensdagavond of vrijdagavond het best uitkomen:Thumbs:

MVP
Am4deos
Bericht 19 van 44 (74 Weergaven)

Voor volgende GT-Funnights zouden we ook 2 events op 1 zondagavond kunnen houden. Ik denk dan aan een soort voorprogramma, gevolgd door het hoofdprogramma. Het voorprogramma bestaat dan uit een lichtere klasse auto's met korte wedstrijden en het main event uit de betere auto's met langere races. Zo kunnen we misschien meer mensen een plezier doen. Denk aan de rookies die gewoon puur voor de fun rijden in het voorprogramma en de ervaren pro's die voorkeur hebben voor het main event.

We zouden dan met het voorprogramma kunnen starten vanaf 18:30 uur en dat laten duren tot ongeveer 19:00 / 19:15. Daarna komen de ervaren coureurs de lounge in en beginnen we met het hoofdprogramma.

De belangrijkste vraag.... Zijn er mensen die vanaf 18:30 uur online kunnen zijn op zondagavond? Coureurs mogen eventueel ook aan beide events deelnemen.

Het lijkt me wel leuk om een nascar-event te houden , oftewel een race waar je mag kiezen uit Lexus is F , Mercedes C63 AMG of de BMW M3 ? Lijkt me ook wel leuk 

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites

Recent nieuws