Gran Turismo

Beantwoorden

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 31 van 44 (153 Weergaven)

Re: GT Funnight coming soon...

sanderboy97 schreef:

Dat is mooi. 

Alvast gefeliciteerd

THX :Wink:

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 32 van 44 (131 Weergaven)

een team kampioenschap in teams van twee lijkt me ook wel leuk. en om te zien wie er bij elkaar in het team zit een loting organiseren.

als auto zou ik een redelijk snelle auto kiezen. maar die voor iedereen betaalbaar is. :Wink:

Level 2

Level 2
NewKidPorsche
Bericht 33 van 44 (129 Weergaven)

[ Bewerkt ]

goed idee jebbe, maar ik zou wel een ervaren rijder bij een beginner zetten zodat je ongeveer even snelle teams hebt :Wink:

alstublieft am4deos zou je dit event is willen organiseren? dit zou toch een super event moeten worden! :Thumbs:

MVP
Am4deos
Bericht 34 van 44 (124 Weergaven)

NewKidPorsche schreef:

goed idee jebbe, maar ik zou wel een ervaren rijder bij een beginner zetten zodat je ongeveer even snelle teams hebt :Wink:

alstublieft am4deos zou je dit event is willen organiseren? dit zou toch een super event moeten worden! :Thumbs:

Gaat zeker komen, maar wel na de zomervakantie, ergens in augustus. Mijn idee is om dan ongeveer 5 races te houden (1 per avond) en dan alleen met RM-auto's. Die kan je namelijk altijd hetzelfde racenummer geven en dezelfde kleur tijdens het kampioenschap. Idee is ook om dan met 5 verschillende RM-auto's te rijden. Wel iedereen in dezelfde RM-auto in dezelfde race, maar bij de volgende race kiezen we dan weer een andere RM auto. Ook een leuk idee is om dan bij de 1e race te starten met de eenvoudigste RM-auto (Suzuki Cappuccino bijvoorbeeld) en dan per race het vermogen op te voeren totdat we in race 5 met de snelste RM-auto rijden. Zo is er steeds een geleidelijke progressie van de auto's en hopelijk ook van de driving skills van de teams.

Ben er nog niet uit hoe we de teams gaan samenstellen. Kan natuurlijk vrijwillig dat iedereen zelf een teamgenoot zoekt, maar kan ook via loting of op basis van prestaties.

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 35 van 44 (120 Weergaven)

Am4deos schreef:

NewKidPorsche schreef:

Gaat zeker komen, maar wel na de zomervakantie, ergens in augustus. Mijn idee is om dan ongeveer 5 races te houden (1 per avond) en dan alleen met RM-auto's. Die kan je namelijk altijd hetzelfde racenummer geven en dezelfde kleur tijdens het kampioenschap. Idee is ook om dan met 5 verschillende RM-auto's te rijden. Wel iedereen in dezelfde RM-auto in dezelfde race, maar bij de volgende race kiezen we dan weer een andere RM auto. Ook een leuk idee is om dan bij de 1e race te starten met de eenvoudigste RM-auto (Suzuki Cappuccino bijvoorbeeld) en dan per race het vermogen op te voeren totdat we in race 5 met de snelste RM-auto rijden. Zo is er steeds een geleidelijke progressie van de auto's en hopelijk ook van de driving skills van de teams.

Ben er nog niet uit hoe we de teams gaan samenstellen. Kan natuurlijk vrijwillig dat iedereen zelf een teamgenoot zoekt, maar kan ook via loting of op basis van prestaties.

lijkt me het beste idee! :Wink:

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 36 van 44 (107 Weergaven)

dus bv.:

r1: Suzuki Cappuccino (EA21R) RM '95

r2: Volkswagen Golf IV GTI RM '01

r3:  Lexus IS F RM '07

r4: Chevrolet Camaro SS RM '10

r5: Chevrolet Corvette ZR1 (C6) RM '09

MVP
Am4deos
Bericht 37 van 44 (94 Weergaven)

Onlangs heb ik een korte cursus website bouwen gevolgd en daarna een eigen site gemaakt. Natuurlijk gaat die over online racen. :smileyhappy: Het is nog maar een hele eenvoudige site met enkele basis elementen. Uiteraard wordt mijn site regelmatig geupdate met nieuwe items. Helaas nog geen forum ... werd niet behandeld in de cursus.

Neem eens een kijkje op http://members.ziggo.nl/dutchspeedfreax/ 

Alle nieuwe GT Fun Nights komen ook op mijn site te staan. Handig als back-up. :smileyhappy:

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 38 van 44 (84 Weergaven)

Am4deos schreef:

Onlangs heb ik een korte cursus website bouwen gevolgd en daarna een eigen site gemaakt. Natuurlijk gaat die over online racen. :smileyhappy: Het is nog maar een hele eenvoudige site met enkele basis elementen. Uiteraard wordt mijn site regelmatig geupdate met nieuwe items. Helaas nog geen forum ... werd niet behandeld in de cursus.

Neem eens een kijkje op http://members.ziggo.nl/dutchspeedfreax/ 

Alle nieuwe GT Fun Nights komen ook op mijn site te staan. Handig als back-up. :smileyhappy:

:Thumbs: mooie site am4! mooi werk!

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 39 van 44 (60 Weergaven)

Misschien kunne we ook eens een Mercedes SLS Amg merkenrace houden?

Of een Nurburgring kampioenschap. Elke week één race en dat vier weken lang. Eerst met een tragere auto en zo opbouwen naar een snelle wagen.

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 40 van 44 (29 Weergaven)

[ Bewerkt ]

(dubbelpost)

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites

Recent nieuws