Beantwoorden

GT5 Verwachtingen

Van al wat er gezegd is en niet gezegd, wat we weten en niet weten. wat vind je goed, slecht, onnodig of wil je nog in het spel zien.

Goed:

-  Vele wagens

-  Graphics

-  Gameplay

-  Dynamisch dag & nacht (al was dit niet iets wat persé voor mij hoefde, maar dit is erg leuk)

-  Mooie tracks

Slecht:

- Maar 200 premium auto's (waarvan je er waarschijnlijk nog een 50-tal in de PSN Store moet kopen

- Enkel premium wagens zouden een cockpit view hebben :smileysad:

- Camara views: in racegames gebruik ik graag de moterkapview. maar in GT gebruiken ze deze niet en aangezien 800 wagens geen cockpit view zullen hebben heb ik niet echt een favoriet. Het zal dan de camara worden op het dak van de wagens. maar dit is hatelijk bij bepaalde wagens waarbij je dan een antenne op het dak je in de weg zit of bij wagens zoals de mini cooper en lancer zie je niks anders als een vlag dak over de hele breedte van je scherp. ook vind ik de camara hoogte wat te hoog.

Onnodig:

- 3D: vind het stom dat daar veel tijd is ingestoken. ten eerste weet ik nog niet of ik 3D kan kijken, en ik ga ook geen 1000de euros voor een tv met 3D. mijn HDTV is prima. en er is maar een kleine groep mensen die werlekij 3D gebruiken.

- Move: wat is het nut van deze bediening? leuk voor bepaalde games. maar ga je dit wel gebruiken in racegames? in mijn ogen is een gewone controller of stuurtje ideaal.

- Eye/headtracking

Wat ik nog wil zien:er is nog één groot "feature" dat nog moet onthuld worden

- Ik hoop op Dynamisch weer of allesinds echt regen races.

- (Nog) extreem veel Circuit. en zeker Spa-francorchamps.

- geen PSN-store packs met extra wagens en circuits. omdat ik online niet kan kopen. + we betalen al genoeg voor games die half af zijn.

- echte race regels met vlaggen/grids/qualies/penaltys. en niet teveel arcade dingen zo als straffen met motorbegrensing enzo. of je terug op de baan kunnen spawnen.

- minstens 16 wagens op de grid.

- en realischtisch en dynamische banden slijtage en benzine verbruik.

Onzeker

- Schade: is afwachten. eerst was ik niet teverede met het schade model en 2 soorten van schade. maar ik denk er niet zo van wakker te liggen. zolang de psychische schade maar goed is.

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Member
M-Martijn-
Bericht 2 van 6 (652 Weergaven)

Re: GT5 Verwachtingen

ben het niet helemaal eens met je camera standpunt, want dan race je tog gewoon met de normale beeldstand. want van boven op de auto is nou niet bepaalt leuk of practies?

en Move, eye en headtracking, 3D, wat hout dit in moeten we naast het spel weer meer geld gaan uitgeven aan dingen om het te kunnen spelen>??????<:xConfused::smileysurprised:

Delen

[ Bewerkt ]
Delen

M-Martijn- schreef:

ben het niet helemaal eens met je camera standpunt, want dan race je tog gewoon met de normale beeldstand. want van boven op de auto is nou niet bepaalt leuk of practies?

en Move, eye en headtracking, 3D, wat hout dit in moeten we naast het spel weer meer geld gaan uitgeven aan dingen om het te kunnen spelen>??????<:xConfused::smileysurprised:

Bumper camara (vooraan wagen, je ziet de wagen niet): is voor mij te laag bij de grond en ik zie mijn wagen niet

Cockpit view (in de wagen): mijn favoriet, maar als de meeste wagens in gt5 volgens het laatste nieuws geen cockpit view heeft denk ik niet dat ik dit zal gebruiken. ik rij graag elke wagen op de zelfde manier.

Motorkap camara(op de motorkap, je ziet de voorkant van de wagen); ideaal voor mij, je kan perfect zien waar de wagen is en de camara op de juiste hoogte. maar deze view heb ik spijtig genoeg niet in een GT-game gezien.

Roof Camara(camara op het dak): als niet alle wagens een cockpit view heeft of een Moterkap view dan zal ik deze gebruiken. maar zoals ik al zij. ik vind de camara bij de meeste wagens tehoog en bij sommige wagens heb je een dom beeld. bv met een ford focus heb je een stomme antenne in het midden van je scherm en nmet bv. de Lancer's en Mini's heb je  eeen voledig dak op je scherm.

Chase view(camara achter de wagen): is mooi om het circuit en de wagen te bewonderen. maar met deze view heb ik moeite met insturen. ook geeft dit nie het gewenste snelheids gevoel. gebruik ik zowat nooit.

Move is een nieuw soort controller. maar ik vind dit niet zo goed voor racegames. Dus voor gt5 zal ik hem nooit kopen.

3D allemaal mooi, maar niet iedereen kan naar 3D kijken. en het is maar de vraag of mensen speciaal daarvoor een gloednieuwe 3DTV gaan kopen. alles is trouwens al bloedmooi op een HDTV

Headtracking is wel tof en handig bij racer en schooters, en zeer misschien koop ik het wel. maar het is niet iets dat ik persé persé wil hebben. met headtracking beweegt het beeld naar waar je wilt kijken. Dus als je met GT5 een met cockpit view rijd. en er is een auto of bocht rechts van jouw en je kijkt naar rechts dan beweegt het beeld ook naar rechts zonder dat je je controller moet gebruiken.

Delen
Member
DTiGerr
Bericht 5 van 6 (631 Weergaven)

Goed

- De hoeveelheid auto's, zo'n 1000, al verwacht ik dat ze daarbij een groot aantal varianten van de skylines en lancers rekenen :smileyhappy:

- 3D, in tegenstelling tot velen zie ik dit juist wel zitten en vind dit een waardevolle toevoeging, een winkeldemonstratie van de mogelijkheden heeft mij kunnen overtuigen.

- Online trackdays

- Dag -> nacht overgang

- Meer detail buiten de baan, brengt de circuits/races meer tot leven..vond in GT4 circuits/events als Le Mans en Nurburgring wat dood en kaal overkomen

- Meer F1 auto's van andere merken.

Matig (slecht wil ik het niet noemen)

- 'slechts'  200 premium cars die interieur hebben, cockpit view (en zeker icm 3D) voegt toch weer extra toe aan het realisme.

Onbekend

-....De AI, 't zal mij benieuwen hoeveel beter deze zal zijn ten opzichte van vorige GT games.

Verschillende classes op de baan in de 24 uurs races ?

- Tuning en overige features zoals carwash, speed tests, license tests, kunnen we een helm design kiezen/maken en hoe ziet de wereldkaart eruit etc, nog weinig hierover gelezen of gezien.

- Kosten van schade, als we een total loss hebben, of mechanische schade...moeten we dan ook betalen voor reparaties. ?

- Brandstof verbruik, evt merk keuze die van invloed kan zijn op prestaties.

- Dynamisch weer, heb nog geen regenbuien gezien.

Onnodig

- Betalen voor het vrijspelen van auto's, circuits, licenses, races en weet ik allemaal nog wat meer, zoals dit bij bijvoorbeeld Dirt2 wel het geval is, beter dat ieder z'n eigen auto's ingame verdient.

- NASCAR, begrijp wel dat dit er in zit, maar 't heeft voor mij niet zo'n toegevoegde waarde.

Delen
Member
M-Martijn-
Bericht 6 van 6 (612 Weergaven)

Maxitsu schreef:

M-Martijn- schreef:

Bumper camara (vooraan wagen, je ziet de wagen niet): is voor mij te laag bij de grond en ik zie mijn wagen niet

Cockpit view (in de wagen): mijn favoriet, maar als de meeste wagens in gt5 volgens het laatste nieuws geen cockpit view heeft denk ik niet dat ik dit zal gebruiken. ik rij graag elke wagen op de zelfde manier.

Motorkap camara(op de motorkap, je ziet de voorkant van de wagen); ideaal voor mij, je kan perfect zien waar de wagen is en de camara op de juiste hoogte. maar deze view heb ik spijtig genoeg niet in een GT-game gezien.

Roof Camara(camara op het dak): als niet alle wagens een cockpit view heeft of een Moterkap view dan zal ik deze gebruiken. maar zoals ik al zij. ik vind de camara bij de meeste wagens tehoog en bij sommige wagens heb je een dom beeld. bv met een ford focus heb je een stomme antenne in het midden van je scherm en nmet bv. de Lancer's en Mini's heb je  eeen voledig dak op je scherm.

Chase view(camara achter de wagen): is mooi om het circuit en de wagen te bewonderen. maar met deze view heb ik moeite met insturen. ook geeft dit nie het gewenste snelheids gevoel. gebruik ik zowat nooit.

Move is een nieuw soort controller. maar ik vind dit niet zo goed voor racegames. Dus voor gt5 zal ik hem nooit kopen.

3D allemaal mooi, maar niet iedereen kan naar 3D kijken. en het is maar de vraag of mensen speciaal daarvoor een gloednieuwe 3DTV gaan kopen. alles is trouwens al bloedmooi op een HDTV

Headtracking is wel tof en handig bij racer en schooters, en zeer misschien koop ik het wel. maar het is niet iets dat ik persé persé wil hebben. met headtracking beweegt het beeld naar waar je wilt kijken. Dus als je met GT5 een met cockpit view rijd. en er is een auto of bocht rechts van jouw en je kijkt naar rechts dan beweegt het beeld ook naar rechts zonder dat je je controller moet gebruiken.

wow:smileysurprised: okey,okey, thanx:smileytongue:

Delen
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites