Gran Turismo

Beantwoorden

Level 4

Level 4
Spa-F_FR3AK
Bericht 31 van 42 (171 Weergaven)

Re: GT5 game ideen

vrachtwagenraces lijken me wel leuk! :smileytongue:

maar sws meer mogelijke RM's erin proppen, (mini)vans/tractor/truck hoeft van mij niet en meer internationaal bekende circuits (hockenheim/zandvoort/magny-cours/abu dhabi etc., eigenlijk alle f1 races en dat je dan een minikampioenschap kan rijden :smileyvery-happy:)

mijn wensen buiten auto's en circuits:
(beter geregelde) kwalificatie en opstelronde voor de race zodat rollende start ook gebruikt kan worden naar wens (bandenslijtage tijdens die ronde altijd uit, met desnoods een pacecar of een limiter op je auto) (offline en online)
meer auto's tegelijk (en ook zelf het aantal in kunnen stellen)
je auto naar wens kunnen pimpen dmv velgen en verf
sneller vernieuwen van occasiondealers
als het kan (niet zo heel moeilijk volgens mij, alleen wat modelleren) meer premiumwagens (en ook zonder DLC te moeten kopen
zelf je auto in de pits besturen (na je pitstop, daarvoor moet je natuurlijk banden selecteren en benzine regelen :smileytongue:)

dit is het wel ongeveer :smileytongue:
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 1

Level 1
M-Martijn-
Bericht 32 van 42 (149 Weergaven)

ben ik de enige die heel graag zandvoort in GT5 wil zien:Stupid:

ps: wanneer is er weer een race fan het dutchspeed freak gedoe ik heb nu wel genoeg ge oefent zou graag een keer meedoen als dat kan>?<

M-Martijn- schreef:

ben ik de enige die heel graag zandvoort in GT5 wil zien:Stupid:

ps: wanneer is er weer een race fan het dutchspeed freak gedoe ik heb nu wel genoeg ge oefent zou graag een keer meedoen als dat kan>?<

Onze clubsite (en alle andere clubs) is zonder aankondiging door Insidegamer offline gehaald vorig jaar omdat ze zo nodig hun gamesite moesten vernieuwen. Het schijnt dat ze "werken" aan een vervanger van de clubs die ze Zones gaan noemen. Maar niemand weet wanneer die Zones online komen.

Ik heb ooit de wilde gedachten gehad voor een Gran Turismo Jubileum met daar in alle:

circuits, auto's, functies, races, en alles wat er maar in de Gran Turismo series langs is gekomen in 1 spel te zetten!!

en dan boeit het me echt niet wat de kwaliteit is, het idee lijkt mij al tof genoeg!!

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 35 van 42 (124 Weergaven)

da zullen veel gigabytes zijn:Wink:

Level 4

Level 4
Spa-F_FR3AK
Bericht 36 van 42 (122 Weergaven)

dat is dit hele spel al :smileywink: één van de vele redenen om blu-ray discs te gebruiken :smileytongue:

Maakt me niet uit hoeveel gigs het zijn, en als het er teveel zijn boeit het me ook niet dat het in de kwaliteit van GT1 is!!

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 38 van 42 (108 Weergaven)

met al die gigs zou u geheugenkaart wel rap vol staan

Level 1

Level 1
M-Martijn-
Bericht 39 van 42 (94 Weergaven)

oh jammer,

Verklaard wel waarom ik niks meer kon vinden

Bedankt voor de reactie:smileytongue:

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 40 van 42 (56 Weergaven)

scooter races zouden ook wel leuk zijn of met gemotoriseerde zeepkisten :Stupid:

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites

Recent nieuws