Gran Turismo

Beantwoorden

Level 1

Level 1
Djie7
Bericht 1 van 8 (1.054 Weergaven)

GT5p Lente Cup met dikke prijzen

GranTurismo5.nl gaat in april van start met een nieuw toernooi, de Lente Cup. Hier zijn echt vette prijzen te winnen! De winnaar van de Lente Cup krijgt een Fanatec Porsche GT3 Clubsport stuur + GT5Prologue sweater thuis gestuurd, de nummers 2 en 3 krijgen ook een GT5 Prologue sweater. Dit stuurtje kenmerkt zich door de hoge kwaliteit, bij deze ClubSport editie zijn de plastic elementen vervangen door aluminium. Het stuur is bekleed met het echte leer uit de Porsche GT3!
De regels zijn weer heel simpel, de prijzen worden gewonnen door degene die na 5 races boven aan staat. Dit doe je door elke race de snelste tijd van het veld neer te zetten. Een echte hotlap cup dus!
Schrijf je snel in op http://www.granturismo5.nl
http://www.gthq.nl
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
SchumiFAST
Bericht 2 van 8 (1.044 Weergaven)

Re: GT5p Lente Cup met dikke prijzen

vetjes :smileyvery-happy:

Level 1

Level 1
Ternauwies
Bericht 3 van 8 (1.023 Weergaven)

Misschien een domme vraag, maar krijg je alleen het stuurtje of ook de pedalen. Dat stuurtje wordt namelijk los verkocht voor 170 euro dacht ik. De pedalen moet je er dan bij kopen voor 200 euries. Als je namelijk goed leest staat er dat je alleen een Fanatec Porsche GT3 Clubsport stuur krijgt plus een t-shirt.

Wel leuk hoor een stuur, maar als ze die pedalen er niet bijgeven vindt ik dat ze de plaatjes wel mogen aanpassen op hun site. Anders wordt je lekker gemaakt voor iets wat je waarschijnlijk niet krijgt.Tot slot wil ik er wel bij zeggen dat ik gelezen heb dat je je g25 pedalen eraan kan aansluiten. Dat is wel een plus.

Level 1

Level 1
Djie7
Bericht 4 van 8 (1.020 Weergaven)

Het is de ClubSport edition, dus met pedalen. Zie hier het verschil in hun webshop. En geen tshirt maar een toffe GT5p sweater met hoody :smileywink: Wel tof trouwens als de G25 pedalen er ook op kunnen, maar die ClubSport pedalen zullen vast wel beter zijn!
http://www.gthq.nl

Level 1

Level 1
Ternauwies
Bericht 5 van 8 (1.018 Weergaven)

Hey bedankt voor het doorgeven. Ben nu zeker weten geprikkeld om mee te doen. Die pedalen zijn idd een droom voor de simfan. Je kan de afstand tussen pedalen afstellen en het rempedaal heeft een vibration feedback motor.

Level 2

Level 2
keanno
Bericht 6 van 8 (1.001 Weergaven)

die wil ik wel winnen :smileytongue:

Misschien een domme vraag, wordt er op professioneel gereden?
PSNProfiles

Level 2

Level 2
keanno
Bericht 8 van 8 (965 Weergaven)

JA
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites

Recent nieuws