Reply
Member
bullitoncs
Registered: 15-12-2010
Message 11 of 20 (967 Views)

Re: Gran Turismo 5 - Liste over alle bilene!

jeg savner Saab,Volvo,mg,Bentley og mange andre også kjente merker,  Og ja cossi Versjone, og noen kassebiler som Toyota hiace race osv også, Og håper de Kan ordne det, noen som Kan sende en mail til Sjefen og be han lage en ny patch med flere biler som mangler.. :smileywink:

Share
Please use plain text.
MVP
Neshy
Registered: 26-12-2007
Message 12 of 20 (961 Views)

bullitoncs wrote:

noen som Kan sende en mail til Sjefen og be han lage en ny patch med flere biler som mangler.. :smileywink:

Ja hadde det vært så lett så.... :smileyvery-happy:
Share
Please use plain text.
Member
Bennetzen
Registered: 20-12-2010
Message 13 of 20 (935 Views)

Ville gerne se et større udvalg af muskelbiler...dem der er med er ganske fine, men mangler flere...En glemt æra, men bilerne lever endnu! MOPAR or no car ;-)
Share
Please use plain text.
Member
tomcor
Registered: 06-01-2011
Message 14 of 20 (843 Views)

Jeg synes spillet er veldig bra, men savner mange biler. Hvordan / eller når får man tilgang til alle bilene ? jeg er på level 14 nå.

Share
Please use plain text.
Member
r25baccara
Registered: 14-01-2011
Message 15 of 20 (777 Views)

Där är ju hur många "muskelbilar" som helst! Rätt kul att köra dessa båtar som helt saknar vägegenskaper. Tur att en ny sport har kommit till världen som heter "drifting". ;-)

Som en annan här nämnde så kan det gott komma fler "vanliga" bilar.  Hoppas det kommer lite rallyklassiker som Saab 99 Turbo och Saab 93, 96 och V4

Och var är Koenigsegg??

Share
Please use plain text.
Member
Andreasulrika
Registered: 26-01-2011
Message 16 of 20 (718 Views)

Grymt spel ... men saknar lite klassiker

Saab V4

Saab OG900 aero

Saab 9-3 viggen

Volvo 164

Volvo amazon

Volvo P1800

och vart är alla hederliga europeér , Rolls royce, bentley m.m

/andreas

Share
Please use plain text.
Member
Paodl
Registered: 08-02-2011
Message 17 of 20 (618 Views)

Savner disse eg og.. Men Opel Omega Lotus er her, den går under navnet Lotus Carlton :smileyhappy: Men det kan vel være at du har funne det ut til no, ettersom dette er en "gammel" post :smileywink:
Oksnes Racing
Share
Please use plain text.
Member
F_Vike
Registered: 25-03-2011
Message 18 of 20 (442 Views)

Jeg savner også muskelbiler, særlig Trans-Am Racebilene, som 1969 og 70 Mustang Boss 302 og 1970 Plymouth 'Cuda AAR. Den ser så slem ut at Darth Vader ville ha vært kry om han kjørte rundt i en.

Hva vi skal med 21(!) forskellige Mazda MX-5 og 22 forskjellige Mazda Rx-7 FD begriper jeg ikke. Det er bare for dumt når de ikke har tatt med en eneste Rx-7 SA/FB (førstegenerasjon). Kunne ha tenkt meg å se en '84 Rx-7 GSL-SE. Jeg kunne også ha likt å ha sett 1979 RX-7 IMSA  GTU versjonen. Ryhs Millen bygde også en 4x4 Rx-7 FB rally bil. En sen 90-talls/ tidlig 2000 talls Mazda Cosmo hadde også vært artig.Mens vi er inne på Wankel: Mercedes-Benz W111 prototype. En annen Mercedes-Benz som jeg savner er '71 300 SEL 6.8 AMG. En av de første bilene AMG bygde.

http://mercedes-benz-blog.blogspot.com/2008/07/mercedes-benz-blog-trivia300-sel-amg-63.html

Også til slutt; Audi 200 Quattro. Når den kom på markedet, var det bare én bil som var raskere fra 0 til 100, og det var Ferrari Testarossa.

Share
Please use plain text.
Member
nth1972
Registered: 07-03-2011
Message 19 of 20 (428 Views)

Biler på min ønskeliste: Bmw M1 og 850, Ford Focus rs500 black edition, Porsche 959. og ikke minst Vector og Venturi fra GT2. Skulle gjerne sett noen biler fra BTCC også, slik som Volvo850.

Share
Please use plain text.
Member
popelus
Registered: 14-03-2011
Message 20 of 20 (325 Views)

Jeg har veldig lyst på porsche carrera gt:smileyhappy:

og en del andre porche'er som f.eks. porche 911 osv. osv.

www.popelus.tk
Share
Please use plain text.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

För att kunna skriva i forumet måste du vara inloggad. Du kan logga in med ditt PLAYSTATION@Network - konto här. Om du inte har ett PLAYSTATION®Network Sign In ID och lösenord kan du registrera dig här.

Vi finns också på Twitter! Där kan ni följa oss och få de senaste uppdateringarna. Ni kan också följa den Skandinaviska Community Team Leadern DancingTurian.

För de senaste nyheterna, evenemang och tävlingar, besök Nyheter, aktiviteter & tävlingar

Följ våra Twitter och Facebook - sidor för Danmark, Norge & Sverige!

Med vänliga hälsningar,

Community Teamet

Kalender

Tävlingar/Konkurrence/Konkurrens

Evenemang

Fun Nights

Utvalda