op 11-11-2009 02:37 PM
Nog een neiwue van mijn kant: 7'49.337 ![]()
Volgende week:
Ruf Yellowbird ![]()
Ow en vergeet niet dat zeer binnekort ook de time trials van start gaan die door Nero worden georganiseerd!

op 11-11-2009 02:49 PM
op 11-11-2009 03:01 PM

op 11-11-2009 04:31 PM
stop maar met die cola, trippelpost! ![]()
Je hebt me wel een circuit uitgekozen ![]()
misschien moet je het circuit na deze 4 weken van oefenen is echt gaan proberen voor €5? ![]()
op 12-11-2009 08:14 AM - laatst bewerkt op 12-11-2009 08:16 AM
pAvax schreef:
Oh, ha! Ik sta dan nog 1e gelukkig. Wat vind je van de auto? En heb je ook de yellowbird al?
De M3 rijdt wel lekker, maar ik was de Race Car al gewoon. Dus deze is ietsjes trager.
De Yellowbird heb ik nog niet. De vorige keer had ik niet genoeg credits om hem te kopen. Op welke dag passeert hij nog eens?
Edit: is het normaal dat ik m'n banden niet kan instellen?
op 12-11-2009 09:38 AM
op 12-11-2009 04:28 PM
Jeecee007 wrote:
[...]Edit: is het normaal dat ik m'n banden niet kan instellen?
Bij selectie scherm voor auto, race-type en circuit kan je dat nog aanpassen
Daarna niet meer ![]()
En de yellowbird? geen idee wanneer. Ik heb gelijk alle Rufs toen gekocht

op 12-11-2009 08:38 PM
Ja, kheb het ondertussen gevonden.
Daarstraks nog eens een S-class race gereden van 2 ronden met volgende instellingen:
Automaat
Voor: Racen R3
Achter: R3
TCS: 3
ASM: aan
Stuurhulp: uit
Realisme: Standaard
Verder geen andere afstellingen.
En de tijd van m'n ronden weet ik niet meer! Mijn topronde zat rond de 7'49 geloof ik.
Kan je de rondetijden ergens opzoeken? Kben net een kwartier bezig geweest met de replay te herbekijken om m'n tijden te weten te komen, maar de replay is te lang en dus niet volledig opgenomen!!!
Kzal eens een echte tijdrit doen zonder race met deze settings.
op 12-11-2009 08:59 PM - laatst bewerkt op 12-11-2009 09:00 PM
Jeecee007 schreef:Ja, kheb het ondertussen gevonden.
Daarstraks nog eens een S-class race gereden van 2 ronden met volgende instellingen:
Automaat
Voor: Racen R3
Achter: R3
TCS: 3
ASM: aan
Stuurhulp: uit
Realisme: Standaard
Verder geen andere afstellingen.
En de tijd van m'n ronden weet ik niet meer! Mijn topronde zat rond de 7'49 geloof ik.
Kan je de rondetijden ergens opzoeken? Kben net een kwartier bezig geweest met de replay te herbekijken om m'n tijden te weten te komen, maar de replay is te lang en dus niet volledig opgenomen!!!
Kzal eens een echte tijdrit doen zonder race met deze settings.
Een echte tijdrit met deze settings leverde een tijd op van 7'39.899.
Maar ik ben iets meer tevreden over een andere ronde waar ik 7'42.331 reed als tijd. Dat is iets meer, maar wel iets 'cleaner' gereden. Bij mijn snelste tijd heb ik 2 keer de muur geraakt in een bocht. Bij de andere ronde heb ik niets geraakt of van de baan gegaan.
Als er intresse is voor de Ghost, laat maar weten, dan probeer ik hem te uploaden/doorsturen.
Edit: wel een heerlijke wagen, die M3 met Racing banden!
op 13-11-2009 09:11 AM
Jemig! Moet ik 10seconden sneller gaan... dat gaat lastig worden voor mij!
Maar ik vind de M3 helemala niet fijn rijden; geef mij maar de skyline

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.
Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]