op 26-01-2010 11:50 AM
ik heb ook de Driving Force GT en ik kon inderdaad tijdens de race niets instellen (met de demo). Ik denk dat ze die functie bij de demo niet beschikbaar hebben gemaakt. In het menu kon ik het overigens ook niet veranderen maar de tractiecontrole ging vanzelf uit toen ik mijn stuur aansloot (als ik in de GT academy lijst op m'n naam klik staat er namelijk tractiecontrole uit). Hoe het met de Prologue ging weet ik niet, heb ik niet gespeeld.
op 26-01-2010 04:58 PM
Oke oke..
Ik vind t een beetje vaag met de 370z challenge niet getuned staat ie standaard op tc 7.
En daar heb je ook geen tc met je driving force gt.
Hebben mensen met een stuur hier andere ervaringen mee?
Ik rijdt nu 3/4 uurtjes en me beste tijd is nu 38.0 met tc uit.
Ik kan me niet voorstellen dat de top30 allemaal zonder tc uit heeft gereden?
Die gene die een stuur hebben gebruikt...
op 26-01-2010 06:36 PM
Bij de normale auto staat bij traction control te lezen : "deze waarde wordt niet toegepast op stuurtypen in dit event"
Zowel met stuur als controller staat het bij die wagen dus uit.
Bij de tuned merkte ik wel verschil met controller als ik de TCS anders instel, kan het helaas niet meer testen met stuur.
Maar zal voor iedereen die met stuur racet gelijk zijn dacht ik toch zo.
op 27-01-2010 11:48 AM
DTiGerr schreef:Bij de normale auto staat bij traction control te lezen : "deze waarde wordt niet toegepast op stuurtypen in dit event"
Zowel met stuur als controller staat het bij die wagen dus uit.
Bij de tuned merkte ik wel verschil met controller als ik de TCS anders instel, kan het helaas niet meer testen met stuur.
Maar zal voor iedereen die met stuur racet gelijk zijn dacht ik toch zo.
Bij de normale auto staat de TC altijd op 7 als je met controller rijdt. Dit kan je niet wijzigen met een controller. Het is ook te merken aan het rijgedrag (met controller) in de laatste hairpin bochtjes. Als je daar vol gas geeft merk je dat het vermogen niet meteen op de achterwielen overgebracht wordt. Een andere manier om de TC te testen is door vanuit stilstand vol gas op te trekken. Bij de normale auto (met controller) is er vrijwel geen wheelspin bij het optrekken vanuit stilstand omdat de TC op 7 staat.
Blijkbaar slaat de melding "deze waarde wordt niet toegepast op stuurtypen in dit event" dus echt alleen maar op stuurtjes en niet op de controller.
Meer weten over Traction Control. Check dit topic.
http://www.insidegamer.nl/clubs/dutchspeedfreax/cl
op 27-01-2010 04:55 PM
Jaa dit zie ik ook staan!.
Alleen bij de tuned editie kon ik met me controller de tc instellen van uit t/m10.
Eergister heb ik een stuurtje gekocht ( wel iets te laat ) maar er zullen wel meer uitdagingen komen en gt5 komt eraan ook aan.
Maar met me stuurtje kon ik geen tc aan zetten
.. T werd al heel moeilijk met stuur omdat ik m net heb. Maar met tc uit is t helemaal lastig. Kheb een Driving Force GT... Heeft iedereen dit gehad met stuur? Dat je geen tc had met de tuned editie?
Grtzz
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]