op 17-01-2012 07:17 PM
Hiyazz, ik ging vandaag GT5 spelen en toen was er een update. ik download hem vrolijk, en lees wat erin zit, een bug fix en verder ondersteuning voor de aankomende DLC. ik ga racen, en mijn ford GT (no stripe) die eerst heerlijk strak op de weg lag, slipte alle kanen op! ook waren opeens de "hulplijntjes" weg.
is dit een kwestie van instellingen? of zullen voortaan alle auto's opeens een veel moeilijkere handling hebben?
alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 17-01-2012 08:07 PM
op 17-01-2012 08:40 PM
waar staat dat van de hulplijn dan? zie het niet bij opties.
aan de banden ligt het niet. er zitten dezelfde banden onder als de vorige keer dat ik er mee racede. en van strak vol gas de bocht uit, naar een 720 graden spin als ik precies het zelfde doe als eerst, is toch wel een erg groot verschil.
op 17-01-2012 08:57 PM
"hulplijntjes" is ideale lijn
Misschien dat je de ASM en de tractioncontrol uitstaan? Als je die hiervoor aan had staan zou ik daar even naar kijken
op 17-01-2012 09:15 PM
I know, XD was die naam aleen ff kwijt XD. het gaat min in het geval van de lijn niet om de lijn zelf, maar om dat rem punten. als hij rood werd wist ik dat als ik op het begin van de rode lijn was, nog +- 0.5 seconden moest w88 voordat ik moest remmen (mijn rijstijl: agressief
)
ik zal het ff opzoeken.
op 17-01-2012 10:07 PM
Gevonden! Thanks! dat is het inderdaad. zonder ging het racen ook wel (was ff wennen) maar otch wel een stuk langzamer. helaas ben ik dus wel een nub die ABS gebruikt XD eerst zo uitspelen, en daarna doorracen zonder abs ect ;P.
Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.
Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]