Gran Turismo

Beantwoorden

Re: Hoe ziet jouw GT race opstelling er uit?

Volgens mij behoor ik tot de weiningen die Gran Turismo nog old skool spelen met de controler in de hand!!
x voor gas, vierkant voor rem etc.

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 2

Level 2
sanderboy97
Bericht 12 van 15 (191 Weergaven)

ik zit gewoontjes lekker op de bank naar me 41 inch tv te kijken met een controller in me hand :smileyhappy:

Niet heel erg speciaal 

Community Manager
pandapandora
Bericht 13 van 15 (172 Weergaven)

racehoekje1.jpg

Hoi! :smileyhappy:

Na  de verwijzing van Pandapandora maar ff het zitje hier posten,3zitsbank met daarvoor dus de op maat gemaakte workmate met daarop de Logitech drivine Force.
Voordeel van de workmate is dat het gedeelte nog steeds verstelbaar is en dus op maat gezet kan worden voor grotere/kleinere spelers.

Beeld is een 81cm lcd tv dus beeld is groot genoeg met een afstand van nog geen 2 meter.

Level 2

Level 2
Qwaribo
Bericht 15 van 15 (61 Weergaven)

Nou vorige week een Logitech driving force opgehaald voor 5 tientjes, gister een kuipstoeltje opgehaald voor 3 tientjes en dan morgenavond beginnen aan me playseat! :Party:

Verwachting is eigenlijk wel dat ie vrijdagavond/nacht klaar is en anders zaterdag overdag! Hoe moeilijk kan het wezen? 

Hij wordt in loop der tijd nog geperfectioneerd met een tweetal "bass shakers" die je kan aansluiten op de audio.

Het wordt gewoon een simpel rechthoekig frame wat zo ong 20cm boven de grond moet komen te staan (uiteraard een verstelbaar frame zodat ook me broertje (10) er soms op kan, vroeg geleerd is oud gedaan he).

https://picasaweb.google.com/112522036500978489437/Playseat?authuser=0&authkey=Gv1sRgCIOVncGH6ZKOpgE... 

To be continued....

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites

Recent nieuws