on 27-01-2009 12:44 PM
Det her er bare hvad jeg syntes. Det er ikke ens betydning med at andre hardet sådan her, men det er kun noget jeg er vild irriteret over...
1) Yes! Jeg har lige fået råd og købt F1 bilen. Jeg tror jeg vil give nogle baghjul over internettet. Men hov! Der er ikke nogle løb den kan deltage i. Heller ikke Citroën GT!
2) Helt ærligt. Hvor lang tid kan det lige tage for at starte et løb? Det her tager ihvertigfald 2 - 5 min.
3) Nu må GT altså tage at bestemme sig for om man kan køre ind i hindanen, eller man ikke kan. En blanding af begge dele er umulig at lære at køre med!
4) Okey. Jeg forstår ikke helt hvorfor den syntes motoren skal gå 5 sek. i stykker vis man snitter en væg, køre den forkerte vej eller rammer en modstander. Det gør den jo heller ikke i virkeligheden!
5) Hvorfor må jeg nu ikke gå ud af det her løb!?.
6) Hvorfor skal løbet stoppe vis Hosten mister forbindelse?
Tak fordi i gad læse hvad jeg havde at sige om GT5 på nettet! Der er altså nogle ting som Pylophony må lave om på i næste opdatering/i den fulde version! Ellers er GT5 Prologue et UDEMÆRKET spil.
on 28-01-2009 12:55 PM
1. De bytter om på løpene regelmessig(Kommer nye i morgen)
2. Kommer an på hvor mange som kjører! Jeg bruker som regel .30-2min
3. Hva mener du?
4. Noe må dem jo finne på!
5. Da blir løpene mere stabile online, å folk jukser ikke så mye.. Hvis du ikke vil kjøre så spill noe annet!
6. Han er jo "Host"
Jeg liker GT5P Online og spiller noen runder nesten hver dag! Har gjort det siden det kom...
Alle spill har sine feil å mangler, jeg ser på GT5P som en GT5 Beta test!
Derfor så syns jeg det ikke gjør noe særlig om det er noe mangler eller om dem gjør om på litt i spillet for testing..... Siden det kom har de gjort om på utrolig mye i spillet!
GT5P Fan
Vicheous
on 28-01-2009 05:06 PM - last edited on 28-01-2009 05:07 PM
Jeg Syntes ikke online delen er direkte dårlig jeg syntes bare der er en hel del der skal laves om på. Og i F.eks. Burnout Paradise er løbene lige stabile ligemeget om der er nogle der forlader dem. og du siger de må finde på et eller andet. Så syntes jeg ikke GT skal ødelægge hele deres vildt gode "Realistik" der gør spillet skal være realistisk med at give et 5 sekunders motorstop! Og jeg mener fysikken og realismen online er dårlig ang. kollisioner!
Og du skriver du bruger 30 - 2 min. 30 min. er altså også ret lang tid ;D
on 29-01-2009 10:55 AM
Erm det står: .30 - 2min
.30 betyr 30sek Kanskje litt dumt skrevet, men sånn er det....
on 20-02-2009 02:02 PM
on 05-05-2009 12:33 AM
1) Yes! Jeg har lige fået råd og købt F1 bilen. Jeg tror jeg vil give nogle baghjul over internettet. Men hov! Der er ikke nogle løb den kan deltage i. Heller ikke Citroën GT!
Løbene skifter jo hver måned... jeg ville gerne køre noget mere på London, men da folk ikke kan lide den bane, præsenteres den sjældent... sådan er livet!
2) Helt ærligt. Hvor lang tid kan det lige tage for at starte et løb? Det her tager ihvertigfald 2 - 5 min.
Det afhænger af hvor mange der er online. Spillet prøver så vidt som muligt at fylde hvert løb op, lykkes det ikke starter spillet alligevel
3) Nu må GT altså tage at bestemme sig for om man kan køre ind i hindanen, eller man ikke kan. En blanding af begge dele er umulig at lære at køre med!
Synes du man skulle kunne det? Køre ind i hinanden? Ville der overhovedet være nogen kamp, hvis man blot kunne køre igennem hinanden? Formålet er at undgå rammere og bumpere... folk der kun kører online for at chikanere... eller tror de har købt Burnout eller NFS. GT serien er en simulator... vil i hvertfald gerne være det.
4) Okey. Jeg forstår ikke helt hvorfor den syntes motoren skal gå 5 sek. i stykker vis man snitter en væg, køre den forkerte vej eller rammer en modstander. Det gør den jo heller ikke i virkeligheden!
Mange snyder sig igennem banen hvor de kan. Eller kører ind i andre for at chikanere. Motorstoppet er en straf for at forhindre dette.
5) Hvorfor må jeg nu ikke gå ud af det her løb!?.
Hvorfor skulle du? Du har jo meldt dig til det. Ideen er som i spørgsmål 6... man vil undgå folk der ikke kan tåle at tabe, ødelægger løbet for andre.
6) Hvorfor skal løbet stoppe vis Hosten mister forbindelse?
on 07-05-2009 09:25 AM
Bra svar, kudos fra meg!
Sjekk her: Gt rankings
Jeg har navnet mitt 4 ganger på topp 20!!! Arcade, Time Trial, Fuji F, Ford Mustang GT Pro physics....
Har kjørt en Time Trial konk. på Gtracer.no Vi blir ferdige denna uken!
Da har vi kjørt 12 uker med time trial morsomt det!
Jeg blir aldri lei GT.... Mitt mest brukte spill på PS3 uetn noe sidestykke!

För att kunna skriva i forumet måste du vara inloggad. Du kan logga in med ditt PLAYSTATION@Network - konto här. Om du inte har ett PLAYSTATION®Network Sign In ID och lösenord kan du registrera dig här.
Vi finns också på Twitter! Där kan ni följa oss och få de senaste uppdateringarna. Ni kan också följa den Skandinaviska Community Team Leadern DancingTurian.
För de senaste nyheterna, evenemang och tävlingar, besök Nyheter, aktiviteter & tävlingar
Följ våra Twitter och Facebook - sidor för Danmark, Norge & Sverige!|
|
|
|
|
|
Med vänliga hälsningar,
Community Teamet
Website ©2012 Sony Computer Entertainment Europe
All content, game titles, trade names and/or trade dress, trademarks, artwork and associated imagery are trademarks and/or copyright material of their respective owners. All rights reserved. [more info]