Gran Turismo

Beantwoorden

Is het spel nu uitgespeeld ?

Ik heb alle licencies al een tijdje geleden gehaald, 'n paar met goud, sommige met zilver, maar de meeste met brons.

De B-spec gedaan t/m niveau 40 en overal de gouden beker

Vandaag de A-spec afgesloten met het behalen van de 1ste plaats op nurburgring.

Ik was stellig in de overtuiging dat er dan iets nieuws vrij zou komen, maar helaas.

Betekent dit dan dat het spel uitgespeeld is???

Wie o wie kan me daar meer over vertellen.....

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Re: Is het spel nu uitgespeeld ?

Ja, als je alle A en B spec races gewonnen hebt, alle Speciale Events en alle licenses gehaald hebt, is het spel in principe uitgespeeld.

Maar je kan ook nog wekelijks meedoen met de Seizoensevents en er is ook nog een online optie die je altijd kan spelen. Check bijvoorbeeld de wekelijkse GT Fun Night hier op het forum en de links naar de andere nederlandstalige GT5 sites (zie de rechterkolom).

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 3 van 13 (180 Weergaven)

krijg je geen auto als je lv40 bent? volgens mijn neef krijg je dan een formule 1 wagen. is dit waar of niet am4? 

Appelpannenkoeken.  

Ingredienten: 1 zakje Pannenkoek-mix, 45 cl koude melk, 3 appels.

Bereiding: Maak het deeg volgens de bereidingswijze op de verpakking. Schil 3 appels en verwijder het klokhuis. Snijd de appels in dunne ringen. Verhit een klontje boter in de pan. Giet wat beslag in de pan en leg direct enkele appelringen op het beslag. Bak de pannenkoek op een matig vuur tot de pannenkoek niet meer vochtig is. Maak de pannenkoek voorzichtig los van de pan en leg deze op een ingevet bord. Vet de pan opnieuw in en bak de pannenkoek aan de andere zijde goudbruin.
Serveer de pannenkoek met kaneelsuiker, (een halve eetl. kaneel voor 50 g suiker).

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 5 van 13 (170 Weergaven)

*****? snap het niet.

Level 4

Level 4
storm-1977
Bericht 6 van 13 (166 Weergaven)

hahahahahahhaa nou ik snap hem wel!!!! hahaha sterk hoor!

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 7 van 13 (160 Weergaven)

ik denk dat dat nee betekent dus  :smileyfrustrated:

en trouwens ik lust geen appels!

dat is een kudo waard !

Level 4

Level 4
storm-1977
Bericht 9 van 13 (149 Weergaven)

Goed aan gedacht Tommy, inderdaad een dikke + kuddo!!! Vooral ook omdat ik deze echt niet van Am4deos had verwacht. Normaal altijd (op de chat dan) vrij serieus met alles, ook met racen alles perfect willen hebben, en het meestal voor elkaar krijgt, en dan nu ineens zo'n uitspraak!!!!

Ik brulde van het lachen

OK, even wat uitleggen aan jebbe.

Als iemand een vraag stelt die totaal niets met het onderwerp van het topic te maken heeft en dan ook nog van mij verwacht dat ik het antwoord ga geven op zo'n vraag, dan doe ik gezellig mee. Dan post ik ook iets wat totaal niets met het onderwerp te maken heeft. :smileywink:  In de hoop dat mijn pannenkoekenrecept de vragensteller aan het denken zet.

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites

Recent nieuws