Gran Turismo

Beantwoorden

Re: Is het spel nu uitgespeeld ?

Morgen maar even proberen dat recept van jou :smileywink: 

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 4

Level 4
storm-1977
Bericht 12 van 13 (60 Weergaven)

lol @am4deos, waarom moet je dit nu verklappen!!!!!!!!   hahahaha

Maar zoals iedereen al zegt, ga online racen, genoeg fun uit te halen. Zelf heb ik nog lang niet dit spel uitgespeeld op A en B spec, en wil ik ook niet doen, mij gaat het vooral om de fun die je kunt hebben met het online spelen.

En zelfs nu we iedere baan wel een keer serieus gereden hebben (althans dat dacht ik totdat pepesbold72 met een baan aan kwam welke ik nog niet heb gereden) kun je ook genoeg lache events zelf maken met dit online gebeuren, gebruik je fantasie en je kan nog heel lang plezier hebben, zeker ook om te proberen om je vriendenlijst te verslaan met online racen. Naarmate je dit vaker doet, des te meer leer je mensen kennen die sneller zijn als jou, wat weer als uitdaging kan dienen.

En tommy....... ga je het toch proberen op de Vrijdagavond???? echt lache man, vooral alsl iedereen er weer zin in heeft en we een volle lobby hebben

Storm , ik ben er wrs wel bij :smileyvery-happy: vorige keer was echt lachen
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites

Recent nieuws