op 01-03-2011 10:55 AM
Gran Turismo fans,
Wie kan mij helpen met een set-up of iets anders.
Ben met de nascarschool begonnen nu op intermediate alleen kan die event waar je de buiten bocht moet nemen niet halen.
Ik kom niet verder dan een tijd van 13.500
Ik speel met een controller!!
Groetjes Dylan
op 01-03-2011 12:54 PM
op 01-03-2011 07:28 PM
ABS: 0
TC: 0
zo heb ik hem gehaald...... maar niet na 1 keer opgeven, het gaat echt om duizendste van secondes!!!!!
op 02-03-2011 09:18 AM
moet wel gezegd zijnde, met controller haast niet te doen die buitenbocht.
daar heb ik ook serieuze op zitten vloeken, dan toch maar beslist om zo'n logitech gt force stuurke te gaan kopen (anders eeuwige twijfel of het echt scheelde) en de buitenbocht was plots zonder problemen.
het sturen is gewoon veel beter onder controle te houden met stuur.
maar euchm, hopelijk lukt het je met controller hoor, volhouder wint meestal ![]()
op 02-03-2011 03:51 PM
Thanks voor de tip
Ik heb hem eindelijk gehaald. na 100x maar kan weer verder..
Groetjes
Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.
Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]