Beantwoorden
Banaan_us
Bericht 31 van 49 (1.693 Weergaven)

Re: Logitech Driving Force

Mmh, ik heb em vorige zaterdag besteld en hij is nog niet binnen -_-.

Krijg normaal een bericht van GM als het binnen is...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Hebt ge die nu nog altijd ni? :smileyindifferent:
Delen
Banaan_us
Bericht 33 van 49 (1.674 Weergaven)

Een week geleden besteld en nog altijd niet binnen... pfft
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Delen

Banaan_us schreef:
Een week geleden besteld en nog altijd niet binnen... pfft

geen zorgen als het voor GT5 is...""Time Is On your Side, yes it is.

Time Is On your Side, yes it is"" :Music:

Delen
Banaan_us
Bericht 35 van 49 (1.585 Weergaven)

AAAahr! Na meer dan 3 weken nog altijd geen bericht. Had ondertussen al mailtje gestuurd, was er een probleem met leverancier...

Op dit moment is het nu niet zo heel erg, zit nog tot volgende week donderdag in de examens :smileyhappy: dusja.

Delen

Banaan_us schreef:

AAAahr! Na meer dan 3 weken nog altijd geen bericht. Had ondertussen al mailtje gestuurd, was er een probleem met leverancier...

Op dit moment is het nu niet zo heel erg, zit nog tot volgende week donderdag in de examens :smileyhappy: dusja.

zeggen ze :smileywink:

Delen
Banaan_us
Bericht 37 van 49 (1.525 Weergaven)

Ben er gisteren langs geweest.

Belgische leveranciers hebben veel problemen met dat te leveren tijdens feestdagen (mmh toch al ff geleden eh ) dus hebben ze dat besteld bij een chinese leverancier fzo en nu het chinees nieuwjaar is enzo.

Rare uitleg van Game mania, dacht dat die winkel toch het snelste zou zijn om zo iets te leveren...
ppfft
Delen

Ja, Game Mania lijkt mij nu toch ook geen slechte keten.
Delen
Member
Shutsen
Bericht 39 van 49 (1.068 Weergaven)

Ik heb mn Logitech Driving Force in Game Mania Hasselt besteld op 22/12/'09. Vandaag, 09/03/'10 krijg ik een bericht van GM dat ik 'm mag gaan afhalen. Dat is méér als 3 maanden !! Ik had ook vernomen dat er een probleem was met de leveranciers, MAAR, misschien is GT gewoon bezig met de ontwikkeling van een NIEUW stuur (?), dat samen met de release van GT5 wordt gepresenteerd? Ik ga het stuur dadelijk afhalen maar het zou wel hard balen zijn moest dát het geval zijn ....

Delen
Member
DTiGerr
Bericht 40 van 49 (1.029 Weergaven)

In dat geval koop je dan nooit iets, die ontwikkeling blijft doorgaan.

Als je nu electronica koopt weet je bijna zeker dat er volgend jaar alweer een opvolger/verbeterde versie voor is.

En voor zover ik weet is de Drving Force GT het stuur dat door Logitech/PD ontwikkeld is voor GT5, verwacht geen nieuwe eigenlijk.

Delen
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites