Beantwoorden

Re: Logitech Driving Forcek

Is ook precies het profiel van een racer... zich voornamelijk op 1 ding kunnen focussen. Sturen en op de weg letten. Af en toe remmen lukt ook aardig, maar dan ook nog zelf schakelen ... is vaak net iets te veel. Er zijn er die het wel heel goed kunnen, na lang oefenen.

Het profiel van een shooter is het tegenovergestelde. Zo iemand weet precies welk wapen hij moet gebruiken in elke situatie. Kan zowel de hele map in de gaten houden als het gebied waar hij zelf in opereert. Is op veel meer dingen tegelijk gefocust en kan ook snel schakelen en kiezen tussen verschillende acties. 

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Banaan_us
Bericht 22 van 49 (1.601 Weergaven)

Uhm in het echte leven moet je toch ook alles tegelijk doen...

Ik zou denken dat het juist makkelijker is dan met de controller nu je door je voeten gas kunt geven en remmen.

Ahja, ik ben van plan binnenkort ook dit stuur te kopen.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Delen

Banaan_us schreef:
Uhm in het echte leven moet je toch ook alles tegelijk doen...

Ik zou denken dat het juist makkelijker is dan met de controller nu je door je voeten gas kunt geven en remmen.

Ahja, ik ben van plan binnenkort ook dit stuur te kopen.

Ja, maar in een racing game hoef je niet te letten op verkeersregels, borden en ander verkeer dat van alle kanten op je af komt, he. :smileywink:

Als je al gewend bent om in een echte auto te rijden gaat het gas geven, koppelen en remmen automatisch in een racing game. Dat is vaak een kwestie van gevoel en timing.

Mensen die nog geen ervaring hebben met het sturen en remmen in een echte auto, zouden eens moeten gaan karten. Dan voel je echt hoe zwaar het sturen is zonder stuurbekrachtiging.

Delen
Banaan_us
Bericht 24 van 49 (1.597 Weergaven)

Uhm ik rij met een auto zonder servostuur(van men ouders), ik weet hoe zwaar een stuur kan zijn :smileyvery-happy:.

Zelf ga ik binnenkort mss een racing day doen, hangt nog van maat van mij af :smileyhappy:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Delen

Re: Logitech Driving Forcekrij

ik rij ook zonder cervo... het is hellemaal niet zwaar. enkel als je moet parkeren.

Als ik schakel gebruik met de flippers achteraan het stuur lukt het mij beter. dan moet ik die pook niet zoeken en kan ik mijn handen stevig op het stuur houden.

met de pook is wel leuker, en dan heb ik meer het gevoel van in een auto zitten. dus heb je die handelingen meer als in je echte wagen. maar toch werkt het niet. om dat mijn linker voet steeds de koppeling zoekt en kom dan tot de conclusie dat de DFGT geen koppeling heeft. dus gebruik ik  mijn linker voet bij de rem en rechter de gas. sommige mens gebruiken rechtse voet voor gas en rem. maar dat lukt mij niet zonder koppeling. er is een "actie" die je minder doet. en dat brengt me uit het ritme. ik moet dus te hard nadenken.

het is net hetzelfde al met een automaat rijden(in echt, als je het niet gewoon bent) dat vind ik ook irritant omdat er handelingen zijn die je niet moet doen. ik zou nooit een automaat willen hebben.

Delen
Member
BobdeBauer
Bericht 26 van 49 (1.566 Weergaven)

Re: Logitech Driving Force

En daarvoor hebben ze de G25:smileywink:

en na een paar kleine mods voelt deze helemaal goed aan.

Delen
Banaan_us
Bericht 27 van 49 (1.561 Weergaven)

Wou vandaag de driving force gt gaan halen, maar het was uitverkocht. Is besteld en zou het wrsch na nieuwjaar kunnen hebben.
Delen

Banaan_us schreef:
Wou vandaag de driving force gt gaan halen, maar het was uitverkocht. Is besteld en zou het wrsch na nieuwjaar kunnen hebben.

ik heb ook enkele winkels moeten afgaan. mediamarkt/gamemania hasselt/nog ergens in een winkel in hasselt, tieltwinge extrazone en nog shops. uiteindelijk gevonden in gamemania leuven. geloof dat het ook de laatste was.

Delen
Banaan_us
Bericht 29 van 49 (1.549 Weergaven)

Ja, ik was naar GM heist op den berg geweest. Maarja, ik heb blok nu , dus eig moet ik studeren, dus ga ik niet half belgie rondrijden :smileytongue:
Delen

ik heb nu sinds een paar dagen ook de Driving Force GT (GT academy schoot niet op met de controller) en hij bevalt me erg goed. Alleen vind ik de schakelknopjes achter het stuur ietwat klein maar daar ben ik inmiddels al aan gewend.

Om je eerste vraag te beantwoorden; bij Consoleshop.nl is er een combinatieaanbieding van de DF GT met GT5 (pre-order). Ik heb mijn stuur ook hier besteld, super service, maandagavond 20.00 besteld en dinsdagmorgen 8.30 stond hij al op me te wachten op kantoor.

Delen
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites