Beantwoorden

Re: Logitech Driving Force

ja DTIgerr, ik wet dat die ontwikkeling blijft doorgaan.

maar ik begrijp schutsen voledig. ik denk dat die net als ik speciaal de LDFGT heeft gekocht voor GT5. het zou dan dom zijn moesten ze dan een nieuwe uitbrengen tijdens of  net na de release. dan had ik ook gewacht en die nieuwe gekocht. en dan zit je nu met een "oud" stuurtje.

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Banaan_us
Bericht 42 van 49 (1.387 Weergaven)

Re: Logitech Driving Force

Shutsen wrote:

Ik heb mn Logitech Driving Force in Game Mania Hasselt besteld op 22/12/'09. Vandaag, 09/03/'10 krijg ik een bericht van GM dat ik 'm mag gaan afhalen. Dat is méér als 3 maanden !! Ik had ook vernomen dat er een probleem was met de leveranciers, MAAR, misschien is GT gewoon bezig met de ontwikkeling van een NIEUW stuur (?), dat samen met de release van GT5 wordt gepresenteerd? Ik ga het stuur dadelijk afhalen maar het zou wel hard balen zijn moest dát het geval zijn ....

Nee ,ze hadden nieuwe leveranciers en die hadden problemen met logitech materiaal

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Delen
Member
SgJWZ777
Bericht 43 van 49 (1.202 Weergaven)

Re: Logitech Driving Force GT

1 weet niet

2 ik heb mijne gekocht voor 85 euro op azerty maar de prijzen zijn inmiddels gestegen de goedkoopste is nu 99 euro

3 je heb 1 hadschakelaar die je naar vooren en achteren kun bewegen om te schakelen en je heb achter je stuur links en rechts 2 kleppen waarmee je kunt schakelen

Delen
Member
Shutsen
Bericht 44 van 49 (1.092 Weergaven)

Aan allen in bezit van de Logitech Driving Force GT:

Nog een dikke maand en het is zover...Ik ben de goedkoopste editie dit weekend in de GM gaan bestellen (alle andere edities waren uitverkocht !)... Samen met het spel zal ik het stuur kopen. Ik ga het stuur aan een tafel monteren, zodat ik een optimale opstelling heb. Mijn vraag aan jullie:

* wat zijn jullie algemen indrukken van het stuur:

wat betreft een al dan niet realistischere rijervaring, gas geven/remmen, schakelen,

ervaring van weerstand in bochten?

Kortom, loont het de moeite om het stuur aan te schaffen?

Delen

[ Bewerkt ]

Shutsen schreef:

Aan allen in bezit van de Logitech Driving Force GT:

Nog een dikke maand en het is zover...Ik ben de goedkoopste editie dit weekend in de GM gaan bestellen (alle andere edities waren uitverkocht !)... Samen met het spel zal ik het stuur kopen. Ik ga het stuur aan een tafel monteren, zodat ik een optimale opstelling heb. Mijn vraag aan jullie:

* wat zijn jullie algemen indrukken van het stuur:

wat betreft een al dan niet realistischere rijervaring, gas geven/remmen, schakelen,

ervaring van weerstand in bochten?

Kortom, loont het de moeite om het stuur aan te schaffen?

Het is even wennen, maar het sturen en realisme is uiteraard beter dan een gamepad.

(in F1 2010  vind ik de trilfunctie niet echt goed.) maar het stuur zelf is fantastich.

in het algemeen vind ik de DFGT erg goed. ik heb maar 2 kleine negatieve opmerkingen.

1. mijn DFGT komt soms los van tafel, vooral als hij vaak trillt.

2. de pedalen. het pedalen-stuk heeft weinig grip op de vloer en schuift makelijk weg. ik los die op door er iets achter steken zodat ik dit voorkom. weinig dossering in de gas, en gewoelige remmen. als je met schoenen speelt merk ik niet dat ik soms een beetje de rem in hou terwijl het niet nodig is. ik race dus op mijn sokken.

in het algemeen ben ik tevrede over het stuurtje. zeker qua prijs in vergelijking met andere stuurtjes.

Delen
Member
Shutsen
Bericht 46 van 49 (1.030 Weergaven)

Mooi zo...

Ik twijfel nog of ik, indien ik mijn kamer herinricht, niet voor het paradepaardje "logitech G27" zou gaan..

Is wel prijzig, maar ik werk sinds kort :-)...Ik weet alleen niet of de meerprijs ook de meerwaarde van het stuur (met ambriage en H transmissie) vertegenwoordigd..

iemand suggesties?

Delen
Member
lperBELGIUM
Bericht 47 van 49 (1.014 Weergaven)

Gewoon voor deze gaan.

Ik zou voor de officiële stuur halen.

Grass
Delen
Member
Dignus
Bericht 48 van 49 (329 Weergaven)

iemand ervaring met de GT stuur? Wil hem gebruiken voor F1 2010 en GT5

Delen
Member
autore2
Bericht 49 van 49 (281 Weergaven)

dag shutsen,

ik dacht eerst ook zo.. zou ik me geen g27 halen? na heel wat forums te lezen heb ik 

ontdenkt dat de g27 niet precies configureerbaar is met gt5.. wat de dfgt echter wél heeft!

ik heb me dan maar de dfgt gehaald en voor die prijs? een za-lig toestel :smileyhappy: de pedalen misschien iets te soepel maar dat mag wel voor die prijs :smileyhappy: realisme? 100% xD

Delen
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites