Beantwoorden
Member
PrePiani
Bericht 11 van 18 (817 Weergaven)

Re: Nederlandse savegame van GT5 (PSN)

Moet op men tanden bijten om niks te zeggen... wat een schoon opportuniteiten edde daar!

Weg stoute gedachten... weg :No-no:

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Member
Flashyman
Bericht 12 van 18 (811 Weergaven)

PSN versie van GT5? Volgens mij is GT5 er alleen maar op Bluray toch? De GT uit de PS Store is GT Prologue en tussen GT5 en GT Prologue zit echt een enorm verschil.

Als je gaat zoeken naar save games voor de "PSN" versie zoek dan eens op GT Prologue en niet GT5.

Mocht het wel zo zijn dat GT5 te downloaden is uit de PSN store (dan moet ik hem over het hoofd gezien hebben) dan heb ik niets gezegd ^^

Delen

PrePiani schreef:

Moet op men tanden bijten om niks te zeggen... wat een schoon opportuniteiten edde daar!

Weg stoute gedachten... weg :No-no:

:Lol:

Delen
Member
Leute_1986
Bericht 14 van 18 (783 Weergaven)

HansAndersen schreef:

:No-no:

slappe hap.:smileymad:

Wees een vent en koop gewoon de game.

En speel het spel zoals het hoort,

ipv janken dat je het zelf niet eens zelf uit kan spelen.

Vervolgens bedelen om savegames.

Lager als dat kun je niet gaan IMO

:No-no:

Welja, ongeveer hetzelfde wat HansAndersen zegt!! Wat is dit nu weer voor lauwe bull *****?? Ik wist zelfs helemaal nie dat er savegame's op internet staan! Goed bezig zou ik zo zeggen. Polyphony Digital heeft nu eindelijk de beveiliging van de save game weggenomen (om voor jezelf een back - up te kunnen maken), zorg er dan ook voor dat die niet terugkomt omdat er een bendeke losers wat savegame's zitten delen op het net!

Als jullie echt het game uitgespeeld willen hebben, SPEEL HET DAN UIT!!! Of zijn jullie dan echt allemaal zulke slappe a** - holes dat ge moet save data uploaden en downloaden...

Dikke proficiat! Indien ik ooit ergens savedata tegen kom op het net, zal ik dit met veel plezier reporten bij Polyphony Digital! En ik hoop dan ook dat deze site's vlug offline worden gekickt en er ook drastische sanctie's zullen volgen tegen de personen die hiervan misbruik maken. Bijvoorbeeld met een permanente ban van het PSN...

Greetz, Leute! :Devil:

Leute_1986 TrophyCard
Delen
SchumiFAST
Bericht 15 van 18 (764 Weergaven)

Voor GT5 prologue kan je die savegames al lang vinden op internet hoor :smileywink: Toen was er geen beveiliging voor savegames. Je moest er enkel op letten dat je de blu ray versie of de playstation store versie downloade.

(dat weet ik voor een goede reden. Er was namelijk een time trial event op dit forum waarvoor je in de laatste week een F2007 nodig had, nu was ik helemaal nog niet ver genoeg gevorderd om die wagen te kunnen kopen, zelfs niet als nog een hele week zou spelen als een gek... De organisatoren van het event hadden er gelijk een savegame met alle wagens bij gezet. Ik pleit onschuldig :smileytongue:)
Delen
Member
Flashyman
Bericht 16 van 18 (725 Weergaven)

Jongens jonges, wat een boosheid in dit topic.

De man vraagt alleen maar voor save games, het is niet zo dat als je save games download je automatisch al die trophies krijgt, in feite met gedownloade save game data zul je waarschijnlijk geen enkele trophy 'kunnen' krijgen.

En verder, wat maakt het uit? Alsof hij jullie plezier bederft? Hij heeft alleen zichzelf ermee.

Delen

En het topic is al 2,5 jaar oud ;(
Delen
Member
Flashyman
Bericht 18 van 18 (663 Weergaven)

oh hehe ja daar had ik dan niet op gelet, maar the bump wasn't me :smileytongue:

Delen
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites