Beantwoorden

Re: Nieuwe release datum GT 5 in nederland?

*Kuck* Juni *Kuch*
Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Citing unnamed "developers and studios", British site Develop say that the issue is affecting titles currently in production for the PlayStation 3, with debug consoles - used by developers to actually make games - thrown "into a rebooting cycle, due to an endlessly-looping error message".

Ben benieuwd wat dat bij PD gaat geven.

PSNProfiles
Delen
Belgian_Stig
Bericht 33 van 35 (2.387 Weergaven)

mij maakt het allemaal niet zveel meer uit..

de voorlopige release datum is nu december 2010, maar eerst zien en dan geloven

ik heb die game nu al meer dan een jaar in presale staan, als het dan december wordt dan heb ik 'm zelfs meer dan 2 jaar in presale staan

GT5 is gewoon veel teveel gehypet...

zoals ik onlangs zei tegen de verkoper in de gamestore, ik betwijfel toch echt wel of GT5 echt zo goed dat we der allemaal zo lang op moeten wachten...

eerlijk gezegd zouden ze ons allemaal 20% korting moeten geven voor het steeds uitstellen vd release

F1 online Racing vd PS3 info www.f1onlineps3.webs.com
Delen

[ Bewerkt ]

GT5 is allang gereed. De vermoedelijke reden van het uitstel is de komst van 3D-televisie in de zomer. Sony wil GT5 gebruiken om hun 3D televisies te promoten. En daarbij ook een voorbeeld geven van 3D-gaming. Zoals Yamauchi eerder al opmerkte, heeft Sony de beslissing genomen om GT5 later uit te brengen, niet Polyphony Digital.

Let maar op dat we deze zomer 3D beelden van Gran Turismo 5 gaan zien op de Sony 3D televisies.

Jammer voor de gamers dat daar de release voor uitgesteld moest worden.

Ach, in de tussentijd kunnen we ons nog vermaken met Blur en Split/Second: Velocity.

En Eutechnyx (makers van Supercar Challenge) kondigt volgende maand hun nieuwste game aan.

Delen
Belgian_Stig
Bericht 35 van 35 (2.331 Weergaven)

[ Bewerkt ]

dan maar te hopen dat ie veel beter dan supercar challenge is ik heb 'm liggen en welgeteld 1 keer gespeeld wat een idioot die verteller van Fifth Gear gewoon irritant

Maar nu maar opgelet dat Blur niet hetzelfde mee gaat maken als NFS shift; hoeveel mensen hebben die game niet links laten liggen omdat GT toen ging verschijnen...

Als Sony echt zit te wachten op de 3d televisie dan zijn ze niet echt bijster slim geweest....

Er is nml niet echte beeld ondersteuning bij de televisie kanalen om dat soort TV's te gaan promoten

De verschijning vd 3D televisie gaat in ieder geval de prijs vd full hd 's verder drukken, maar een 3d toeste zal veel centjes kosten, en tis nog altijd crisis...

vergeet niet dat 3D bij sommige mensen gewoon geen zin heeft (1 op 20 mankeert iets aan de ogen) en bij sommigen is het ronduit irritant omdat ze der hoofdpijn van krijgen

PS de 3d tv is ondertussen te koop in Belgie dus dat ontkracht toch een beetje de 3d tv theorie...

ik gok er eerder op dat ze wachten op de cadeau periode rond sinterklaas en de kerstvakantie om promotie redenen

maar dan heb ik 'm al 2 jaar in pre sale staan en dat is gewoon ronduit te lang en te gek voor woorden, zeker als de game nu al af is.....

F1 online Racing vd PS3 info www.f1onlineps3.webs.com
Delen
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites