op 30-07-2009 08:26 AM
DTM race driver 3 heeft ook schade, die is hier goed in verwerkt en ziet er redelijk mooi uit ![]()
Het meest intressante hieraan is dat jouw wagen stuk gaat als je roekeloos inhaalt, in GT is voorlopig nog een tijdstraf (die ook nog niet op punt staat).
De makers van GT hebben tot nu toe steeds gezegd dat er geen schade is omdat de fabrikanten dat niet willen (wellicht moeten ze dan te veel geld betalen voor de licenties van de wagens.)
Met de komst van andere raceklasses, zoals WRC en Nascar, verandert de zaak wel
Misschien schade bij Nascar en WRC, maar niet bij de gewone wagens, wie weet?
op 30-07-2009 10:38 AM
Denk ook niet dat de fabrikanten het leuk vinden om hun auto's te zien crashen, nee.![]()
Maar ik zie liever een combinatie van schade en tijdstraffen, gewoon zoals het in het echt ook is.
Alleen hadden ze dat jammer genoeg in DTM3 weer niet goed verwerkt ( als je een wijdere lijn pakte, kreeg je ook straf) ![]()
Het probleem wat je krijgt als er geen schade is, is dat mensen dus roekeloos rijden en bij een stratencircuit de boarding gebruiken om met meer snelheid door een bocht te kunnen.
Geloof me, dat hoef je in het echt niet te doen.![]()
Maar we zullen afwachten.... ik las net dat de release weer is uitgesteld
op 30-07-2009 10:50 AM
op 30-07-2009 12:09 PM
op 30-07-2009 01:31 PM
schrik dat hun wagen sneller crasht als die van de concurrent zeker...
het zou typisch GT zijn om de crashevolutie vast te hangen aan uitslagen van crashtesten, zodat het realistisch is. (denk ik toch)
op 30-07-2009 11:13 PM
Am4deos schreef:
BobdeBauer schreef:.... ik las net dat de release weer is uitgesteld
Iets dat nog nooit van een officiele releasedatum is voorzien, kan ook nooit uitgesteld worden. Je kan een release pas uitstellen als er eerst een releasedatum is gegeven. Je bovenstaande opmerking klopt dus niet.
Wat is dit nou, ben jij van de forum politie ofzo.
Mijn opmerking klopt wel degelijk, misschien dat m'n bron niet klopte,
maar ik kan zekers wel goed lezen.
op 31-07-2009 07:34 AM
BobdeBauer schreef:
Am4deos schreef:
BobdeBauer schreef:.... ik las net dat de release weer is uitgesteld
Iets dat nog nooit van een officiele releasedatum is voorzien, kan ook nooit uitgesteld worden. Je kan een release pas uitstellen als er eerst een releasedatum is gegeven. Je bovenstaande opmerking klopt dus niet.
Post dan je bron erbij ![]()
Am4deos heeft gelijk omdat er nog nooit door Sony / Polyphony een release datum is gemeld.
op 31-07-2009 12:01 PM
BobdeBauer schreef:
Oooo werken int zwart moet jij niet op je boerderij zijn ??
en nog wat:

![]()

op 31-07-2009 05:18 PM
op 09-01-2010 07:56 PM
Auto's
- 1.000 auto's
- 170 Premium modellen (volledige interieur modelering, het intereur past zich ook aan aan de schade van de auto)
- 830 Standaard modellen (dit zijn modellen die al in eerdere versies van de Gran Turismo serie zijn voorgekomen)
- Modellen zijn over te nemen van Gran Turismo voor de PSP
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]