on 01-02-2009 07:22 PM
Hej alle,
Indtil for en måned siden spillede jeg Gran Turismo 5 Prologue fra en lånt disc. Min kammerat skulle så have spillet igen, og jeg måtte undvære den fede racer følelse spillet gi'r.. Men så igår købte jeg det endelig, kunne ikke vente med at komme hjem og køre videre på de 2-3 løb jeg manglede i S class før Prologue var gennemført! Men så kaster jeg discen i maskinen, og den starter straks med at installere spillet, igen? Da det så (endelig) er fuldført + opdateringer, kommer jeg ind og skal starte med at købe en bil... Nogen der har prøvet eller hørt om dette før?? Kan det virkelig passe at man ikke kan forsætte med sit gamle save data bare fordi der kommer en ny disc i maskinen??
Jens
on 02-02-2009 07:27 PM
JensChrDK wrote:Hej alle,
Indtil for en måned siden spillede jeg Gran Turismo 5 Prologue fra en lånt disc. Min kammerat skulle så have spillet igen, og jeg måtte undvære den fede racer følelse spillet gi'r.. Men så igår købte jeg det endelig, kunne ikke vente med at komme hjem og køre videre på de 2-3 løb jeg manglede i S class før Prologue var gennemført! Men så kaster jeg discen i maskinen, og den starter straks med at installere spillet, igen? Da det så (endelig) er fuldført + opdateringer, kommer jeg ind og skal starte med at købe en bil... Nogen der har prøvet eller hørt om dette før?? Kan det virkelig passe at man ikke kan forsætte med sit gamle save data bare fordi der kommer en ny disc i maskinen??
Jens
Som udgangspunkt burde det ikke være nødvendigt, da langt de fleste PS3 spil tillader flere brugere at *eje* det samme spil, men lige præcis GT5 og Warhawk gør ikke, så om det er derfor at det ikke vil anerkende dit gamle savegame aner jeg ikke, men det er en mulighed - jeg kan desværre ikke komme med bedre oplysninger da jeg ikke er stødt på det problem endnu.
//WhiteWolf
on 03-02-2009 07:29 AM
Okay, jamen det lyder sgu da meget sandsynligt!! Men hvad, er lidt over halvvejs igen, så det gør nu ikke så meget alligevel.. =)
Lækkert trophy card du har dig der ellers!!
Jens
on 03-02-2009 01:18 PM
Det er IKKE noe forskjell på disken! Samme hvilken du bruker skal savegamet ditt virke!
Bare hvis du bytter til download versjonen av GT5P må du starte nytt savegame!
Savegame til GT5P kan man jo laste ned overalt....
F.eks her: Gamefaqs
on 06-02-2009 05:05 PM
on 06-02-2009 06:26 PM
holm95 wrote:
Oj, blir det inte mycket trophyfusk med de här "gamesaves"?
Det är inte möjligt at fuska på det sättet, man provade med Uncharted men utveklarna har fixat det så det inte går.
Annars ville det fort bli som det fusk som fins på XBL och det vil vi inte ha.
//WhiteWolf
on 06-02-2009 07:30 PM
Dessuten GT5P har ikke Trophy's! Men det er fult mulig å laste ned ett 100% gamesave!
Men uansett, det er juks!!
on 06-02-2009 09:32 PM
on 15-02-2009 09:46 PM
on 11-09-2009 09:54 PM - last edited on 11-09-2009 09:58 PM

För att kunna skriva i forumet måste du vara inloggad. Du kan logga in med ditt PLAYSTATION@Network - konto här. Om du inte har ett PLAYSTATION®Network Sign In ID och lösenord kan du registrera dig här.
Vi finns också på Twitter! Där kan ni följa oss och få de senaste uppdateringarna. Ni kan också följa den Skandinaviska Community Team Leadern DancingTurian.
För de senaste nyheterna, evenemang och tävlingar, besök Nyheter, aktiviteter & tävlingar
Följ våra Twitter och Facebook - sidor för Danmark, Norge & Sverige!|
|
|
|
|
|
Med vänliga hälsningar,
Community Teamet
Website ©2012 Sony Computer Entertainment Europe
All content, game titles, trade names and/or trade dress, trademarks, artwork and associated imagery are trademarks and/or copyright material of their respective owners. All rights reserved. [more info]