Beantwoorden
Member
DutchMen84
Bericht 21 van 27 (127 Weergaven)

Re: Online problemen met Gran Turisme 5

als ik gt5 opstart met internet aan komt die niet verder dan het 1e logo, na het afmelden laad die gewoon

als ik dan naar homescreen wil gaan vraagt die of ik me wil aanmelden zodra ik dat ga doen blijft die hangen is nu ongeveer al bijna 1,5 week zo ook na de update naar 2.04 echt waardeloos.

als dit zo blijft dan voor mij geen gran turismo meer.

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Member
Tommy-160
Bericht 22 van 27 (114 Weergaven)

Back up maken van je safe-game en dan opnieuw instaleren ?
Delen

Is weer helemaal mis afgelopen dagen 6 disconnects in 2 uur spelen mensen die rooms binnenkomen en er gelijk weer uitvliegen etc etc

Delen
Member
DutchMen84
Bericht 24 van 27 (85 Weergaven)

heb hem gebackuped geformateerd backup terug gezet internet opnieuw ingesteld en nu werkt alles beter en geen problemen meer met gt5 om met internet in te loggen.

waarschijnlijk heb er iets niet goed gestaan of iets dergelijks.

Delen
Member
storm-1977
Bericht 25 van 27 (72 Weergaven)

Het probleem wat er sinds het weekend ook is, regelmatig gewoon geen geld en xp na een wedstrijd.

Zeer vervelend als je net wat lange races hebt gedaan.

Delen
Member
HardNet
Bericht 26 van 27 (51 Weergaven)

Zolang men gebruik maakt van een gratis server zal Sony dit probleem altijd blijven houden. De server kan het gewoon niet aan. Zo vaak krijg ik de melding "door het grote online gebruik kunt u geen verbinding met de server maken, probeer het volgend jaar nog eens"

Ik heb ook wel eens gebeld, die zeggen idd doodleuk "alles is top, fantastisch, werkt prima, we krijgen nooit klachten".

Dat is wat die telefoondudes natuurlijk opgedragen krijgen om te zeggen. Ze kunnen moeilijk zeggen, Ja, onze server is zwaar Kilo Utrecht Tango, haha :Smile:

Ook kan één slechte verbinding de hele room freezen, dan moet je wachten tot diegene eruit gaat,...of gekicked wordt, want meestal zie je diegene eeuwig laden, maar het kan ook de room zelf zijn die besmet is. Dan heeft in en uitloggen in die room geen zin en zul je een andere room aan moeten maken.

Ook als je down of upload knalt hij er vaker uit dan normaal, maar ook als je helemaal niets doet en met maar 3 gasten in een room zit wordt de verbinding wel eens verbroken.

Dus?? Zorg dat je genoeg vrienden hebt, als de irritatie toeslaat maken we snel een andere room en geeft via bericht door op welke track je zit,....leer er mee leven dude,..er zijn ergere dingen in het leven ;-)

Delen
Community Team Leader
pandapandora
Bericht 27 van 27 (29 Weergaven)

De server problemen zijn bekend. Ik zal jullie feedback doorgeven. Zodra er informatie is over de server problemen zal het hier gepost worden.
frobishersig2.png
Delen
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites