Beantwoorden
25 nov 2010
Playstation Staff

Photo Gallery

414 reacties 6.189 Weergaven Aangemaakt: 25-11-2010

Bij deze de photo gallery!

Heb je een nieuwe wagen gekocht en heb je er een mooie foto van gemaakt? Deel hem dan hier!

Hou je foto wel klein ivm toegankelijkheid van dit topic. (Ga dus geen foto's uploaden van 8 megapixel)

Ook is het niet toegestaan om photoshop of iets dergelijks te gebruiken. De foto's moeten onbewerkt zijn nadat je ze hebt geëxporteerd. Voeg ze toe via de ingebouwde upload functie in het berichtvenster (boompje)

( Mocht je het plaatje in originele resolutie willen zien dan kan je in sommige browsers rechtermuisknop -> afbeelding openen in nieuw tabblad/venster doen)

Mijn eerste 'echte'  racewagen: de M3 Coupé in Spacegrau met nieuwe velgen: 

132490i63C79811B8D7924C

Live By Honour, Kill By Stealth

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Bericht 1 van 415 (6.189 Weergaven)
Level 2

Playstation Staff

Re: Photo Gallery

[ Bewerkt ]

Yoo, dit vind ik wel een cool topic! Kheb me al wa bezig gehouden met de foto camera van GT5. Echt wel een goe ding!

Kheb paar foto's staan van m'n Chrome Line DLC cars uit de Collector's Edition. En kheb nog foto's van m'n Nissan GT-R GT500 Stealth Model die ik bijkreeg in Game Mania voor m'n pre - order te plaatsen. Kga beginnen met 3 foto's. 3 van de eerste, dus kwalitatief nog nie zo heel goe... Kheb dan wel nog 3 andere foto's da ik achteraf op m'n PS3 heb bijgesneden op breedbeeld, gewoon omda ze op mijne achtergrond zouden passen, mogen deze hier ook gepost worden? Anders exporteer ik ze wel opnieuw uit GT5 naar m'n HD en kan ik die dan uploaden...

Dit is m'n allereerste foto die ik gemaakt heb in GT5, een foto in m'n net 2e hands gekochte Honda Civic op de High Speed Ring (echt geen goei kwaliteit...):

132880iAD41BF7DF01B85EB

Hier ben ik aant driften in m'n Shelby Cobra 427 Chrome Line Edition op Superspeedway - Daytona:

132878i054AA67EE2522BC8

En hier ziet ge mijne BMW M3 Coupe Chrome Line Edition bijna nie meer staan van al de rook terwijl ik aant burnen was op Superspeedway - Daytona:

132879i0833AEED7EA65C63

Laat me gerust eens weten wat jullie dervan vinden... De andere zal ik binnenkort wel eens plaatsen hier! 

G - sus, die van jou is trouwens een schone foto, schone auto, goeie kwaliteit. Mooie foto!

Greetz, Leute!

Leute_1986 TrophyCard
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 2 van 415 (6.140 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

Mijn eerste wagen was ook de Civic Type R in het wit! :smileyvery-happy:
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 3 van 415 (6.097 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 7

Playstation Staff

Die van mij is mooi rood en heeft een spoilertje :smileyvery-happy: was ook mijn eerste autotje die honda civic.

Zal later nog wel even wat foto's opzoeken en uploaden.

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 4 van 415 (6.095 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 7

Playstation Staff

Dit is nou de Nissan GT-R GT500 (Stealth) die je erbij kreeg bij je gamemania pre-order.

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 5 van 415 (6.078 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

wow is dat jouw foto of is die van internet. lekker groot

Hoe kan ik trouwens een screenshot van mijn wagens maken?

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 6 van 415 (6.073 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 2

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

Ergens in een herhaling van een race of zo gaan, en terwijl die herhaling aant afspelen is, drukt ge op start en dan kunt ge daar ergens een icoontje aanklikken waarop staat foto - modus. Of in je GT Life scherm kun je de optie reis - foto's aanklikken, staat als ik het goed voorheb ergens rechts onderaan in beeld. Dan kunt ge u auto meenemen naar een "droom locatie" en die daar dan volledig positioneren zoals ge min of meer zelf wilt! Dan efkes wennen aan die camera controls en ge zijt ermee weg... Dan moet je wel achteraf u foto vanuit GT5 exporteren naar je HD van je PS3. Dit houdt niet veel in hoor! Ze zeggen dat ge min. 500mb moet hebben, maar die foto's zijn maar een paar honder kb hoor! Eens ze dan op je HD van je PS3 staan, ist een kleine moeite om die via een usb - stick of mp3 - speler over te zetten naar je PC. Dan gewoon efkes de eerste message van G-sus lezen in verband met de foto uploaden hier. Gaat trouwens heel simpel hoor! Je kan dan selecteren om je foto te re - sizen. Best is om dit WEL te doen en klik hierbij het formaat groot aan! Dit is het formaat van mijn foto's en die van G-sus.

Veel succes ermee Ferrari-Shumi, ben al benieuwd naar je foto's en wagens!

Ik zal trouwens morgen nog 3 foto's posten.

Greetz, Leute!

Leute_1986 TrophyCard
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 7 van 415 (6.065 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 7

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

Ferrari-Schumi schreef:

wow is dat jouw foto of is die van internet. lekker groot

Hoe kan ik trouwens een screenshot van mijn wagens maken?

Ja, die foto heb ik inderdaad zelf gemaakt in die foto mode waar je een achtergrond kunt kiezen, dan kun je ook bij camera-opties vergroting van 2x instellen, maar dan doet hij er wel 4 keer zo lang over om hem te renderen :smileytongue:

Hier nog een leuke foto terwijl ik spin met de Veyron 16.4 :smileyhappy:

Ingesteld op miniatuur-foto met overbelichting.

Mijn eerste autotje :smileyvery-happy: Honda Civic

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 8 van 415 (6.056 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 7

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

Een paar van mijn eerste auto's.