Gran Turismo

Beantwoorden

Re: Photo Gallery

Tommy-160 schreef:

peetjuhh schreef:

Zo dan, had ff weer een paar miljoen bij elkaar gereden, zag ik weer de VW Nardo staan...gelijk gekocht:smileytongue:

Die hoort ook thuis in de garage.:-)

Peet

How de *** PIEP *** krijg je zo snel miljoentjes :Stupid: doe je de heletijd dezelfde races ? Of race je gewoon heel veel :smileyvery-happy:

Pffffffff...vind het nog lang duren:-)

Maar als ik veel te doen heb aan de pc(laatste tijd veel en vaak) dan laat ik GT5  in B-Spec ...Extreme reeks de Dreamcar race doen. Met de Red Bull duurt het iets langer dan een uur en heb je elke keer ruim een miljoen aan credits.:-)

Zit al weer op iets van 11 miljoen, maar heb ook weer een serie auto's gekocht:smileytongue:

Peet

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 4

Level 4
LionPL
Bericht 92 van 413 (1.182 Weergaven)

Okee dan, ik ben toch in de stemming dus meteen een paar van een vrij nieuwe GT5 fan (zonder dollen: GT5 een beetje uit verveling enzo gekocht (lang verhaal, niet ontopic) en is de week voor kerst binnen gekomen. Heeft tot afgelopen maandag (demo van Move aan vrienden) de PS3 niet verlaten)).

Foto's hebben een beetje een verhaal dus, mwa, here goes:

Een v/d eerste dingen die ik met GT5 heb gedaan (de 1e dag dus) was arcade. Even "testen" of het echt allemaal wel zo mooi en gaaf en "cool" is.  En een v/d auto's die mij snel aansprak was de Citroen GT. Om een 2tal redenen; ik vind/vond de Citroens van oudsher bijhoorlijk charme hebben (auto's die niet zozeer in de "main stream" mee gaan) en dit is toch net even een aparte race car.

Dus ja, uiteindelijk gekocht en een mooi plaatje van geschoten (je kan ook breedbeeld pictures maken, GT5 is wel zo vreselijk strak!)...   Enig probleem is dat e.e.a. tegenvalt als je 'm probeert te upgraden en je bent feitelijk aan het betalen om de BHP naar beneden te helpen (nog niet precies eruit of dit goed of slecht is) maar afin...  Mijn Citroen GT:

CitroenGTShow.jpg

Je moet wel racen met zo'n ding, doe ik dus ook, dus 2 "in game" shots:

CitroenPack.jpg

Natuurlijk is ie "in front of the pack" :Winner:

En wat gebeurd er als je cornert ?   Nou, DIT:

CitroenBrake.jpg

Sorry hoor, moet even..  Waarschijnlijk voor de meeste die hards "ah, die heeft ook iets ontdekt" maar MAN..  Ik vind dit wel zo'n cool gezicht; net als met de F1; soms zie je dit gebeuren (in B spec of replay) maar ik meestal niet. Maar ALS je 't dan spot is het meteen mooi.  Even eerlijk: dit zag ik dus niet, dit nam ik aan. En toen ik de replay pauseerde en even de camera goed erop zette zag je dit.

Maar...  Neemt niet weg dat dit een plaatje is, toch ?!

OK.. Even Citroen fanboy talk uit, nu even louter GT stijl...

Nog 2 laatste, moet even...

Een v/d eerste "echte" Premium auto's die ik heb gekocht is een Dodge. Ja, als ik er naar terug kijk denk ik soms ook "jeemig, 'what was I thinking'" maar dus een mooie oranje vierkante zwaar geveerde en hevig getunde Dodge Challenger.

Een auto die inmiddels te snel voor zijn eigen gezondheid is en waar je toch weer even moet wennen aan het rijden en veren en deinen als je erin stapt nadat je uren met racewagens hebt gespeelt (zoals daar zijn de Peugot 905 HDi bijvoorbeeld).

Maar..  Oude liefde roest niet.  Dus als je dan weer eens gaat rijden (en automatisch ietwat raggen) kan er dit gebeuren:

DodgePush.jpg

Misschien niet helemaal netjes, maar dit is AI, dus mwa.  Mijn oranje zware "baksteen" tegen een sportwagen. En wat heb ik dat hij niet heeft?  Gewicht, "enough weight to throw around, mwua ha ha ha!" :Devil:

Maar mensen.. Respect voor GT5.  Even vooraf; misschien dat ik dingen zie of erbij denk die er helemaal niet zijn. Kan best, maar...

Ik vind b-spec net zo leuk als a-spec. En probeer hier ook serieus mee om te gaan. Misschien dat drivers wel bepaalde skills enzo van zichzelf meekrijgen als hun XP omhoog gaat. Ik probeer ze er zelf van te voren mee te confronteren. Geen van mijn B specs heeft een "clean record" (1 op 1 win). Voornamelijk omdat ik soms ook newbies (level 0 - 2) tijdens een "rookie" (amateur) wedstrijd erop uitstuur in een volledige tuned McLaren F1 sports met "sports hard" (als het geen comfort softs zijn, even uit mijn hoofd).

Ik heb dit zelf ook gereden en sja... Da's niet makkelijk.  Voor zo'n rookie is het even wennen en niet echt moeilijk om van 7 naar de 1e positie te komen. Maar om op die 1e positie te blijven... DAT is een ander verhaal, en geen enkele van mijn trainees heeft dat weten te overleven (dit doe ik dus expres btw).

En als je dan in een b spec met die rookie (sorta, hij was al wat gegroeid) dit gebeurd:

SmartAI.jpg

... dan noem ik dit een gevolg van training.

Mijn driver is de 2e in de DOM (dus de 2e auto) en die weet inmiddels zijn "cool" te houden terwijl de AI in dezelfde wagen "iets" moeite heeft met het houden van de bocht om mijn b spec in te halen.

Dit klinkt iets stoerder dan het is; een paar bochten voor dit incident is mijn b spec ook even helemaal de mist in gegaan en is van 1 naar 3 terug gevallen en toen weer terug naar 1 gekomen. Alleen lijkt het er duidelijk op (althans, zo zie ik het dan) dat mijn coureur inmiddels leert van zijn fouten.

En ja; heb de hele replay voor diegene die 'm wil hebben. Althans; je kan replays in GT5 exporten. Volgens mij moet je dat dan in kunnen pakken in een archive (via memory stick), weer uitpakken op een andere memory stick en dat vervolgens op een PS3 copieeren en importeren maar ja..  Moet ik nog eens uit proberen.

Wat een spel, wat een spel....

Afin, dat zijn sommige van mijn hoogtepunten!

Level 4

Level 4
LionPL
Bericht 93 van 413 (1.172 Weergaven)

Leute_1986 schreef:

Dit zijn mijn tot nu toe 3 beste foto's uit GT5. Ze zijn wel achteraf op mijn PS3 bijgesneden geweest op breedbeeld om beter op mijne achtergrond te passen.

Heele late reactie (denk ik) maarruh...

Waarom bijknippen?  GT5 heeft vanuit zichzelf ondersteuning voor breedbeeld!  Gewoon even tijdens het knippen op groen (driehoekje) drukken en dan komt 't foto menu tevoorschijn. Hier kan je meedere dingen doen (effecten enzo) maar ook formaat instellen.

Je hebt 4:3 maar ook 16:9.  Mijn GT foto hierboven (zowel de photo gallery als de 'brake heat') zijn breedbeeld. Komt erg goed tot zijn recht op mijn TV en niks editen; "straight from the game".

(heb wel de thread doorgebladerd, geen response als de mijne gevonden maarrrr... Kan niet uitsluiten iets gemist te hebben. Zo ja; sorry voor de herhaling. Zo nee; hope this helps!).

Wat een spel,wat een spel....

Oh sorry; had ik al gezegd :Evil:

@LionPL,

Leuk geschreven en mooie foto's vanuit enthousiasme voor de game.:-)

MVP
CyberDie21
Bericht 95 van 413 (1.091 Weergaven)

hierbij eentje van mijn Lotus 111

Hoi Allemaal,

Weer ff een gaaf speeltje gekocht en gelijk 20 miljoen armer:-)

De Ferrari 330 P4 Race Car '67 :

San Gimignano - stadsplein.jpg

MVP
CyberDie21
Bericht 97 van 413 (1.000 Weergaven)

mm mijn foto doet het ineens niet meer :s mooie Ferrari die zou ik ook wel willen

Level 1

Level 1
Honingdrop
Bericht 98 van 413 (992 Weergaven)

Mijn Pescarollo C60 hybride

Mijn Bugatti 16.4

En dan nog mijn Mercedes Slr Mclaren

Level 1

Level 1
Honingdrop
Bericht 99 van 413 (955 Weergaven)

[ Bewerkt ]

peetjuhh schreef:

Net een nieuw speeltje gekocht...schitterend om te zien en kostte ruim 5 miljoen bij occassions. Audi R8 LMS Race car '09

High Speed Ring_1.jpgHigh Speed Ring_2.jpg

Ik heb deze audi nog nooit gezien.
Alleen dat ik er tegen moest racen.
maar nu zie ik hem voor het eerst hier en nou staat ie bij mij occasions XD
Maar... mijn vraag was : gaat die audi ok hard    en  heeft ie een goed rijgedrag ?

[ Bewerkt ]

Hier is een foto van mij :King:

Mijn Nissan Fairlady 300ZX TT 2seater (z32) '89

xuvrroAavcWo9RtQGP_0.jpg

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites

Recent nieuws