Beantwoorden
Member
Jeffrey666444
Bericht 81 van 333 (732 Weergaven)

Re: Photo Gallery

Een paar kiekjes die ik heb gemaaktvUuxGffrxKW2iKdeb_0.jpgOWwpmuHFaJWaHzQ8m_0.jpgLM3ArA8DzgvPnWUpw_0.jpgjALgsWtju9k6knF8b_0.jpg:

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Hoi allemaal,

Eindelijk had ik weer 20 miljoen bij elkaar en heb dat gekocht, wat ik al eerder van plan was. Voor 20 miljoen de Red Bull X2010. :smileytongue:

Voor degene die weten wil wat deze aan kracht in huis heeft ...hij is minder krachtig dan de Vettel uitvoering. Deze X2010 heeft 1458 PK met een koppel van 692 nm en weegt 545 kg.

Hierbij de foto van mijn gekochte Red Bull X2010:

Red Bull Hangar-7.jpg

Delen

Zitten die gesloten wielkasten er ook om als je rijdt?

Delen

Am4deos schreef:

Ook goeiemorgen:-)

Yeps, ten alle tijde. Mooi is anders, maar als je de hele lijn van dit Adrian Newey ontwerp bekijkt ...futuristisch, dan pas het er wel bij.

En zoals in het echt...o.a. de F1, is ook deze wagen gevoelig met zijn aerodynamisch design. Wanneer je in B-Spec hem laat racen, komt hij maar al te vaak in de problemen, wanneer hij op hoge snelheid een ander inhaalt...en er dicht langs rijdt. De wagen wordt gelijk nerveus, duidelijk waar te nemen.

Het is het neusje van de zalm in GT5, maar het is wel een mega snelle zenuwachtige wagen.

Peet ... die deze als appeltje voor de dorst gekocht heeft.:smileytongue:

Delen

Dat lijkt me echt heel lelijk als je hem zonder wielen ziet rijden. Dan is het net een soort vliegtuig dat over de weg zweeft en net doet alsof het een auto is.

Delen

Am4deos schreef:

Dat lijkt me echt heel lelijk als je hem zonder wielen ziet rijden. Dan is het net een soort vliegtuig dat over de weg zweeft en net doet alsof het een auto is.

Proesssssssssssssssst ...das wel waar.:-) Maar goed, om vele B-Spec races te doen is ie ideaal, zoals nu ook weer om mijn cash weer op peil te brengen. Want ik was blut, heb er zelfs een troffee (platzak) voor gekregen.

Zag vanmorgen de VW Nardo staan, dacht ff snel wat geld bij elkaar rijden, is die VW weg. Jammer:-(

Peet

Delen

Am4deos schreef:

Zorgt voor een betere aërodynamica, maar het is verboden in de F1. Nu mocht Newey eens al die verboden negeren van Gran Turismo en dit karretje kwam uit de bus :smileyhappy: Wen er alvast maar aan want gesloten wielkassen zijn wellicht de toekomst, om minder luchtweerstand te krijgen. Zorg nu goed voor je autootje als je later nog eens met je open wielkassen wilt rondrijden tussen al die gesloten modellkekes!

Delen

Zo dan, had ff weer een paar miljoen bij elkaar gereden, zag ik weer de VW Nardo staan...gelijk gekocht:smileytongue:

Die hoort ook thuis in de garage.:-)

Peet

Delen
Member
Rikpsfan3
Bericht 89 van 333 (611 Weergaven)

Hoi, nog een maar een paar foto's

Lamborghini Gallardo

Ahrweiler - Stadsplein.jpg

mercedes sls amg stealth die in ford GT in de rook zet

Grand Valley Speedway.jpg

Delen
Member
Tommy-160
Bericht 90 van 333 (574 Weergaven)

peetjuhh schreef:

Zo dan, had ff weer een paar miljoen bij elkaar gereden, zag ik weer de VW Nardo staan...gelijk gekocht:smileytongue:

Die hoort ook thuis in de garage.:-)

Peet

How de *** PIEP *** krijg je zo snel miljoentjes :Stupid: doe je de heletijd dezelfde races ? Of race je gewoon heel veel :smileyvery-happy:

Delen
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites