Beantwoorden
Beta Tester
JoodNL
Bericht 1 van 8 (1.508 Weergaven)

Porsche zal niet in Gran Turismo 5 zitten

Veel nieuws de laatste tijd rondom Gran Turismo 5 en dat is niet zonder reden. Kazunori Yamauchi was aanwezig op de CES onlangs en hij is door vele media geïnterviewd en hieruit komt het nodige aan interessante informatie voort. Zo sprak men even over de auto's die in de game en hij wist te vertellen dat er tussen de 950 auto's die de game kent je geen enkele Porsche tegen zult komen. Dit komt doordat er licentie problemen waren.

Voor de Porsche liefhebbers houd het dus helaas op. Gelukkig zijn vele andere merken wel vertegenwoordigd, dus er is genoeg keuze en mogelijk dat Porsche later alsnog via downloadbare content terug zal keren. Daarnaast gaf Yamauchi aan dat Gran Turismo 5 totaal anders is dan Gran Turismo 5: Prologue en Gran Turismo PSP. Wat hij hier dan precies mee bedoeld is niet duidelijk, maar dat gaan we vanzelf zien. 

BRON

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Re: Porsche zal niet in Gran Turismo 5 zitten

is al langer bekend. is wel spijtig. ik ben van mening hoe meer hoe beter. maar ik ben al heel blij met lambo's, ferrari's, en de andere vele wagens.

Delen

RUF zit er toch altijd in? Persoonlijk vind ik het niet zo'n groot gemis.
PSNProfiles
Delen

RUF is geen Porche. het gebruikt enkel de Chassis van Porche.

Delen
pAvax
Bericht 5 van 8 (1.476 Weergaven)

Inderdaad. Welke GT heeft wel een Porsche dan? RUF was het altijd ja, met de yellowbird!
Delen
Member
DTiGerr
Bericht 6 van 8 (1.473 Weergaven)

hehe, pAvax komt z'n gele vogel weer promoten.

't is wachten op een "beat the lama in his bird" GT5 online event met 16 yellowbirds aan de start. :smileyhappy:

Delen
Member
Ferrari-Schumi
Bericht 7 van 8 (1.392 Weergaven)

Lijkt me vet. Ik versla je slapend:smileytongue: P.S. ik vind de kanariebak irri, maar da maakt de uitdaging des te groter.

Delen
Member
M-Martijn-
Bericht 8 van 8 (889 Weergaven)

ey

erg jammer

porsche vind ik tog wel een auto merk die er in zou moeten zitten

hopelijk komt hij er tog wel in, anders is het tog niet zo compleet. hoop ook wel dat er

naast straat auto's ook een paar race auto's zitten zoals een porsche GT3 cup car ofzo

Gr, M-Martijn-

Delen
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites