op 15-01-2010 03:46 PM
Veel nieuws de laatste tijd rondom Gran Turismo 5 en dat is niet zonder reden. Kazunori Yamauchi was aanwezig op de CES onlangs en hij is door vele media geïnterviewd en hieruit komt het nodige aan interessante informatie voort. Zo sprak men even over de auto's die in de game en hij wist te vertellen dat er tussen de 950 auto's die de game kent je geen enkele Porsche tegen zult komen. Dit komt doordat er licentie problemen waren.
Voor de Porsche liefhebbers houd het dus helaas op. Gelukkig zijn vele andere merken wel vertegenwoordigd, dus er is genoeg keuze en mogelijk dat Porsche later alsnog via downloadbare content terug zal keren. Daarnaast gaf Yamauchi aan dat Gran Turismo 5 totaal anders is dan Gran Turismo 5: Prologue en Gran Turismo PSP. Wat hij hier dan precies mee bedoeld is niet duidelijk, maar dat gaan we vanzelf zien.
op 15-01-2010 05:38 PM
is al langer bekend. is wel spijtig. ik ben van mening hoe meer hoe beter. maar ik ben al heel blij met lambo's, ferrari's, en de andere vele wagens.
op 15-01-2010 06:25 PM
op 15-01-2010 08:11 PM
RUF is geen Porche. het gebruikt enkel de Chassis van Porche.
op 16-01-2010 09:17 AM

op 16-01-2010 11:05 AM
hehe, pAvax komt z'n gele vogel weer promoten.
't is wachten op een "beat the lama in his bird" GT5 online event met 16 yellowbirds aan de start. ![]()
op 21-01-2010 06:25 PM
Lijkt me vet. Ik versla je slapend
P.S. ik vind de kanariebak irri, maar da maakt de uitdaging des te groter.
op 01-06-2010 03:05 PM
ey
erg jammer
porsche vind ik tog wel een auto merk die er in zou moeten zitten
hopelijk komt hij er tog wel in, anders is het tog niet zo compleet. hoop ook wel dat er
naast straat auto's ook een paar race auto's zitten zoals een porsche GT3 cup car ofzo
Gr, M-Martijn-
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]