Spel

Gran Turismo

Gran Turismo

Reply
22 Dec 2011
By: PSYCLONE79

Member

2 Posts
Member

Problem med add-ons Complete Pack og Car Pack 2

13 Replies 499 Views Created 22-12-2011
Jeg har kjøpt, lastet ned og installert både Complete Pack og Car Pack 2. Dette fungerte utmerket helt til jeg slo av og på PS3'n. Nå får jeg prøver å bruke en av bilene i disse pakkene får jeg melding om at de ikke er installert og at de må bli installert på nytt. Hvordan gjør man det?
Please use plain text.
Message 1 of 14 (499 Views)
0 Kudos
Member

Re: Problem med add-ons Complete Pack og Car Pack 2

Hejsan!
Har precis samma problem. Först kunde inte jag använda Redbull bilen, sen försvann alla extra banor och nu kan jag inte använda någon av de nya bilarna...

________________________________________________________________________________________

Hei der!
Har nøyaktig samme problem. Først kunne jeg ikke bruke RedBull bil, deretter mistet all den ekstra spor og nå kan jeg ikke bruke noen av de nye bilene ...

Beklager mine norske, Bruker google translate:)

Please use plain text.
Message 2 of 14 (446 Views)
0 Kudos
Member

jeg og har samme problem. mulig å få litt hjelp fra dere skal vite litt om dette, blir litt små forbanna på sony når jeg betaler for noe som ikke funker !

Please use plain text.
Message 3 of 14 (420 Views)
0 Kudos
Level 8

Hej,

Jag har skickat vidare detta till vår support. Jag återkommer med uppdatering så fort jag hör något.

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.
Message 4 of 14 (417 Views)
0 Kudos
Member

Jätte bra! Hoppas de hittar en lösning på det... Tråkigt att betala för nått som inte fungerar.
Please use plain text.
Message 5 of 14 (409 Views)
0 Kudos
Member

helt tåpelig. får beskjed om å reinstalere DLCène   også går jeg innpå "install downloaded data" så¨står det dem allerede er instalert, så når jeg sjekker download listen på ps store, så står ikke packen der !  blir så oppgitt over dette. jeg kjøpte den packen som inneholdt altsammen..    det er ikke noe gøy å hive penger i dass.

Please use plain text.
Message 6 of 14 (393 Views)
0 Kudos
Level 3

Har samme problem. Bortsett fra at min ikke har funket i det heletatt og at jeg lastet ned Speed Test DLC'en.

www.popelus.tk
Please use plain text.
Message 7 of 14 (352 Views)
0 Kudos
Level 8

Hej,

Vårt support team håller på att utreda vad felet kan vara. Jag återkommer när jag har hört något.

-DT

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.
Message 8 of 14 (348 Views)
0 Kudos
Level 9

[ Edited ]

Beklager hvis dette ikke er relevant for det problem i oplever. Men for at være helt sikker, har i fulgt denne vejledning, under installationen? 

DK: http://eu.gran-turismo.com/dk/products/gt5/store/

NO: http://eu.gran-turismo.com/no/products/gt5/store/ 

SE: http://eu.gran-turismo.com/se/products/gt5/store/

Den forklarer trinvis hvordan man køber, henter og aktiverer indholdet. 

Edit: Tilføjet links til Norsk og Svensk version.

Battlelog - The Battlefield Sunday Event: Sundays 8pm
Please use plain text.
Message 9 of 14 (341 Views)
0 Kudos
Member

Heisann. Slenger meg på her. Jeg har kjøpt og aktivert innholdet, og brukt det jevnlig frem til i går når det var problemer med PSN. Nå er alle bilene utilgjengelig, og jeg får beskjed om å reinstallere alle pakkene.

Please use plain text.
Message 10 of 14 (333 Views)
0 Kudos