Gran Turismo

Beantwoorden

Problemen met de B-spec niv.35 24 uur race op Sarthe

Ik ben al 2 a 3 weken te proberen de 24 uurs race te volbrengen, maar raak nu helemaal de kluts kwijt. Je mag deze doen met 3 coureurs, maar ik krijg het maar niet voor elkaar de fysieke kracht voldoende aan te laten vullen zodat ik er de 24 uur mee doorkom. Het b niveau ligt bijna tegen de 40 aan, de coureurs hebben niveau, begin 39, begin 38, en half 37. Maar iedere keer kom ik er snel achter dat ze niet voldoende elkaar dus kunnnen aanvullen op het fysieke niveau. Heb geprobeerd te rijden met harde banden, gewone, of zachte banden, heb geprobeerd met pitstrategie met fysieke kracht op 80 of 70, heb auto's gebruikt met iets mindere pp, maar meer pk, en omgekeerd. Ik kom er niet meer uit!!! Is er iemand die mij hiermee op weg kan en wil helpen aub?              

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Re: Problemen met de B-spec niv.35 24 uur race op Sarthe

Maar wat is het probleem dan? Mijn coureurs blijven probleemloos doorrijden zonder mentale of fysieke kracht. Op een circuit als Le Mans heb je voornamelijk rechte stukken. Daar kunnen ze niet echt moe van worden.

Gaan jouw coureurs slechter rijden als hun fysieke kracht op is?

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 3 van 6 (80 Weergaven)

Am4deos schreef:

Maar wat is het probleem dan? Mijn coureurs blijven probleemloos doorrijden zonder mentale of fysieke kracht. Op een circuit als Le Mans heb je voornamelijk rechte stukken. Daar kunnen ze niet echt moe van worden.

Gaan jouw coureurs slechter rijden als hun fysieke kracht op is?

bij mij net hetzelfde

ik rij die race met 1 coureur :smileytongue: om hem te trainen. Als je de race nog niet gehaaldt hebt. proveer het dan eens met eem red bull x2010

Ben er altijd vanuit gegaan dat 'n coureur zowel fysieke als mentale kracht moet hebben, om te kunnen rijden

[ Bewerkt ]

raceblooper schreef:

Ben er altijd vanuit gegaan dat 'n coureur zowel fysieke als mentale kracht moet hebben, om te kunnen rijden

Welnee joh.... B-spec Bob blijft gewoon doorjakkeren als zijn mentale of fysieke kracht helemaal op is. Hij heeft voor de race een paar liter Monster energy-drink gedownload en dat houdt hem scherp. :smileywink:

monster-energy-drink.jpg

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op het GT forum Anonymous!

Dit is het startpunt voor iedereen die nog meer uit Gran Turismo wil halen! Post je foto's, ruil items op de markt, start je eigen race of kampioenschap en discusieer mee in de vele topics.

Neem deel aan de wekelijkse Fun Night of bezoek één van de vele GT Community websites voor meer races en kampioenschappen!

GT5 Fun Night

GT5 Seizoensevent

Community Websites

Recent nieuws